![]() |
Citaat:
|
Mooi zo.
Citaat:
|
kapper
leuk :) vanavond weg leuk :) geen mailtje geeft nie wacht wel moet ten slotte toch nog 6 maanden wachten :( |
"Het voordeel van je kut voelen, is dat de tijd niet zo snel gaat." herman brood.
kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! kut! |
dankjullie wel voor felicitaties:)
ontopic net boeken gehaald word een baggerjaar en examenjaar nu al een beetje ongelukkig dat ik me nu al druk maak om mn profielwerkstuk. doe nou niehiet zucht |
waarom kan ik geen nee zeggen
ik ben de bediende niet... naja eigen schuld waarom doet de hele wereld zo lastig? en ik nog het meest? |
Citaat:
Het nadeel is wel dat je dan alle tijd krijgt om van dat kutgevoel te 'genieten' :/ |
Citaat:
Brood had nog goede gedachtes voor een stoner. |
Muts... *dat meen ik niet;)*
je hebt me aan het denken gezet dat stomme liedje ook... k heb er geen zin in maar toch ook weer wel kan wel janken watermark is zoooo mooi pianospelen moe kweetut niet meer zo goed |
niet verteld
niet eens de kans stomme Chau wegwezen BAH! geen ruzie plzz niet om dit laat me nou vertellen weg trainen :( K wou ach, ik wil ook wel es wat hou es op! nu der ook niet kan ik t weer niet zeggen AHHH boeken opgehaald stom verrot rooster bah! 4 wis boeken terwijl ik helemaal geen wis meer heb :S:S:S Nja, boeie moe vermoeid what's tha diffrence? (ofzo :p) remind me morgen school eerst weer dom gesprek geen levensbeschouwingboek geen maatschappijleerboek getsie ook daar weer achteraan... slapen moe last van m'n rug |
kanniej slapen
zoveelste nacht nu maar verandering in maken bah stomme muts tis jouw schuld morgen doodmoe grr ga film kijken denk ik |
Citaat:
Zelf heb ik iets van 5 jaar in 1 avond beëindigd. Echt raar om nu ineens thuis te zitten :o Vraag me ook af wat ik al die jaren eigenlijk met mijn leven gedaan heb :/ |
Noorwegen, Noorwegen, Noorwegen... :)
Het is hier plat, kaal, geen gekleurde houten huisjes en geen bergen. Ik wil terug! :( Verder: onzeker vooral. Toekomst? |
Wat is goed
Wat is fout Wat is verstandig En wat voelt goed Dat valt allemaal niet te combineren |
moe
slapen school mentor oh-oh moe moe moe boeken gehaald morgen heel veel vrij kutrooster tja, wie niet |
wil niet naar school morgen
wel naar de rolling stones:D 4 weken. wel niet amsterdam? Tel niet de jaren die we vieren deze dag tel de vrienden die jij erg graag mag. Tel waar je staat en wat je hebt bereikt tel hoe iedereen met veel trots naar je kijkt. Tel de vreugde van de vrienden die je kent en bedenk dan pas dat je een jaartje ouder bent. gewoon zomaar. |
helder
hoe kan het dat ik me op eens zo goed voel? Eenvoudig heerlijk jongens |
Citaat:
|
dorst
hmm het is goedgekomen en dat lucht op morgen school :eek: kheb wel weer zin twijfel twijfel grr ik durf geen knoop door te hakken :mad: |
Citaat:
Ik heb hem van een goeie vriend gekregen (in een boekje met meerdere rijmpjes). |
Citaat:
Mijn knie doet pijn. Alweer. En op het foute moment. :( (n) |
misselijk
zenuwen |
*zwijmel*
mijn giga-verliefdheids-bui is weer helemaal terug... geen honger kan niet slapen wil niet slapen hijs lievvvvvv |
verteld
blij :) samen blij hihi gisteren eerste schooldag bah 2 tussenuren achter elkaar :S trainen goed msn Abdu hier heuvel snoep :D samen op bed liggen heerlijk knus! slapen kusje morgen niet? jammer toch ff gekomen certificaat vergeten portomonnee ook hihi moet je vaker doen :p morgen stad in met A joepie leuk straks weer school weer ff inkomen :) |
moe
kut geslapen bah stomme warmte kamer verbouwd :D stom gedoe school bijna alweer ;) bah - bah - bah heb geen zin nu al niet nog niet eens begonnen *zucht* dit is moeilijk hoofdpijn |
moe
stomme liedjes hijs er nie :( Verliefd!!!!! mis m niet geslapen errug... *zucht* rot zwak lijnen |
stomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstom
balle-rolling stones k wil naar dat concert, blazen ze af! kloteschool kloteklas klotereis kloterooster stomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstomstom |
bah
heb nu al geen zin meer in school en ik had maar 3 uurtjes :S neem een baaldag, vrijwilligers om mee te gaan? you can't allways get what you want... bleeegh mag ik weg? [edit] jankbui vreetbui bah moe misseluk *en ik mag me niet bewegen tot de pijn geslonken is* [/edit] |
http://www.smilies.nl/muziek/music766-1.gif buenos dias, a dios le pido
heb nergens zin in heb overal zin in sta constant te stuiteren maar doe nix nuttigs wie spreekt mij even ernstig toe? rooster gezien voor komend schooljaar (vanaf 3-9 naar school) hooguit 6 college's in de week... weer nix dus kom maar op met die extra vakken *blaat* bah, ik zeur |
Morgen afspraak maken met studentenpsych...
Eindelijk... :( |
Citaat:
bij deze spreek ik je streng toe:P |
Citaat:
succes meid :) |
whaa
nat :( kieperen kano niet leuk wel gezellig en gelachen Wat een schattige jongens zitten toch bij mij in de klas :) :o stokbrood :) sausjes :D wat een klets-zeur-arrogant-zeik-wijf (n) waarom ben ik nu net het zusje van HEM?!?!?! :mad: Is het normaal als je buurman z'n carvan schoonmaakt VOORDAT hij op vakantie gaat? :eek: |
kamp
afwachten hoop beetje bang voor eenzaamheid. daarna school sleur saai moeizaam? dicipline zien op te wekken. onzekerheid ... |
lelijk
lelijk :mad: lelijk lelijk :mad: lelijk lelijk lelijk *Kots (waarom zijn hier geen kots smilies) |
woow, spierpijn
buikpijn twijfel |
@Anne: Goed van je, succes! (y)
Zon Buiten Ewout (y) |
Citaat:
|
gatverdamme
stomme school geen zin :( vertel nou tissur? nou dan niet hoor! lunchen eten +o( hoofdpijn .....vertrouwenspersoon...... vandaag maar ns vragen wie het is kdurf het niet :( Heeft ie al gebelt? *zucht* dan maar naar school toe.. 14.25 14.25 14.25 Jelrik!!! :) |
Woensdag... :(
Waarom doe ik zo raar tegen hem? En durf ik mensen niet meer aan te spreken? En ik ben bang voor Femke Halsema. :D |
Gisteren weer 'n k*tbui gehad
Moest bijten van mezelf Mag niet van hem Is toch beter dan je hoofd kapot slaan? Ik zie het probleem niet... Wel lief van 'm dat-ie zo bezorgd is Maar is niet nodig Ik kan voor mezelf zorgen Meer dan iedereen denkt Vandaag beetje meer :) Net rijles gehad... Instructeur wil tussentijdse toets aanvragen Joepie! |
*zucht*
school 8 uur :| geschiedenis was leuk *grijnst* hans is koewl bah haat het om een meisje te zijn *grrrr* doodmoe gaan dan in je bed liggen kind slaap toch niet! frans snap ik ook geen flikker van muts hè jemig, doe nou gewoon een keer normaal k heb er geen zin meer in maak me zorgen en waarom ben ik nooit compleet gelukkig met wat er hoort bij mij, waarom moet er toch steeds weer iets bij? :( |
rot
stom bah. klote. |
lelijk
stom dood het leven is kut zelfmoord :( |
Wow
tgaat snel zo snel moet het nou ook weer niet kdurf niet :( *zucht* michel hp maandag dat wordt een *** dag eerste schooldag meteen al zo moeilijk :( morgen interview morgen gesprek kheb het druk :eek: slapen moe :( nu! |
waardeloos
klote gek stom alleen gesloten alles lijkt eng niks laten merken voel hoofdpijn opkomen |
vrolijk
succesvol stage wakker verliefd |
school
trainen stad gezellie boeken niet terug zware tas schoolspullen vader van E niet durfen scheiterd is niet niks vandaag weer zo laat foto goed? leuk? hoop t wel nja scheit zo ben ik nou eenmaal shirt geur mmmhh heerlijk weg |
verliehiefd!
en ik heb het gedurfd wel wennen maar viel reuze mee niet erg om te doen *zwijmel* waarom moeten we allebei werken vandaag? kwou het liefst de hele dag bij 'm zijn mijn schatje... |
nee
niet doen weer gezeik maar leuk maar leuk aargh druk nu al :| morgen hoop in mn eentje les :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |