![]() |
christopher...mmm :p
vond het wel meer een lorelai dan een rory aflevering |
Citaat:
|
Citaat:
ik vond het een leuke aflevering. meer mensen trouwens die de ouders van Christopher wilden neerknallen?? :mad: oh en die Richard, wat een eikel was 'ie vandaag zeg!! ik vind het zo lullig dat ze daar steeds weer over zeuren, hoe stom lorelai wel niet is geweest en hoe ze de naam van de familie heeft beschadigd. slaat nergens op, als je ziet hoe ver ze nu samen zijn gekomen (rory en lorelai dus). tssk. *boosheid* :o |
Leuke aflevering :) Toch vind ik die nieuwe echt zoooo veel leuker nog! Maar misschien komt dat ook omdat ik deze allemaal al gezien heb ofzo..
Die ouders van Christopher :| Wat een mensen zeg :| En Richard deed idd ook stom.. en ik vond het zielig voor Rory :( |
heb met mn nieuwsgierige hoofd "vooruit" gedownload
Spoiler
nu maar hopen dat dat allemaal in nederland op tv komt :D |
biijna de spoiler gelezen;o
vanavond weer mensen:) |
ik heb de video gezet ivm marathon LOTR..maar laat voor mysake please niemand aan de recorder gaan zitten.. :s
|
oehh ja, vanavond :D
|
heb met mn nieuwsgierige hoofd "vooruit" gedownload
Spoiler (selecteer om te lezen): sookie is zwanger, rory's haar is kort, lorelai gaat trouwen ? nu maar hopen dat dat allemaal in nederland op tv komt bij de laatste spoiler is het dean en niet lor maar als je op k**aa wil zoeken kun je ook op nummer zoeken bijv 310 voor die afl van vrige week |
Citaat:
ehm, je spoiler is voor iedereen te lezen, kun je daar ff wat aan doen? |
Vanavond :o
Op 30 december komt GG trouwens niet... |
:eek:
ik was het bijna vergeten! nog net op tijd :o:) |
RORY: Please describe how your mother runs her household.
LORELAI: Okay. Well, do you remember the rowing scene in Ben Hur? i love some quotes laten we allemaal onze fav per afl neerzetten |
LORELAI: Mom, this is not fair. I said a lot of nice things about you in there.
EMILY: Oh really? "Would you say your mother sets impossible goals which people cannot help but fail to reach, thereby reinforcing her already formed opinion of their deficiencies? Answer – Only for her daughter." LORELAI: Okay, not there, but keep flipping. bron |
ik vond het maar een gekke aflevering...
geen Jess geen (nou bijna geen) Luke Paris en Rory die ineens ruzie hebben door die stomme rooie (kweet dr naam niet) Marie Louise (????) Sookie en Lorelai die naar een cursus gaan om een hotel te kunnen gaan openen...maar dat hebben ze toch al? of is dat niet van hun? :s maar hij was wel erg grappig!! d'r waren zoveel goeie grappen...d'r was een stuk waar ik echt heel hard om heb moeten lachen, maar kweet niet meer wat t was...kga maar eens in de scripts zoeken :) |
ik vond het een stomme aflevering
maar ik lag wel in een deuk om dat stukje toen sookie haar oude vriend weer zag, en dat lorelai en die vriend ook maar gingen doen alsof ze elkaar zo goed kenden:) |
Citaat:
En Lorelai runt de Independence Inn, en Sookie is er kok, maar het is niet een hotel van hun tweetjes :) Maar geen Jess, geen Dean, (bijna) geen Luke, geen Lane en geen Dave :( Die heb ik echt gemist allemaal :( Ik vond deze aflevering ook niet zo leuk als bijna alle andere van dit seizoen.. Stukje met Sookie en Jackson in de keuken was grappig, en Sookie en Joe bij die cursus :D En koel dat Lorelai een date heeft :cool: |
Citaat:
ah zo. Het hotel is van die oudere vrouw, waar ze ook het pan van hebben? |
Citaat:
Maar ik weet niet van wie dat hotel eigenlijk is.. volgens mij is die persoon nog nooit voor gekomen in de serie :) |
Citaat:
Offtopic: en SatC was zielig :( |
Citaat:
|
Citaat:
zij is toch iig de vrouw van wie ze het pand willen hebben, om later samen een hotel te beginnen:) vandaar de cursus vond het geen leuke afl... satc was idd zielig:S stomme hotdog:P mooi gedaan wel (slowmotion/stilte) en harry en charlotte <3 |
Volgende week wordt weer een erg leuke aflevering denk ik, als ik zo op teletekst lees :cool:
|
Citaat:
ik heb trouwens op Mijn Sait heel veel GG-quotes (reclame, I know.. nou en..) hijs niet egt up to date want ik had het zeer druk de laatste tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond dat stukje waarbij Paris achter Rory aan ging rennen met dr degen wel grappig :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rest vond ik niet echt bijzonder. |
Ik heb van Jess gedroomd :o
|
pssst...er is een SatC topic!! (geopend door mijzelf, een tijdje terug alweer, dus zal wel op pag 2 staan ofzo :p)
|
Jess was niet eens in de laatste aflevering in beeld :mad: (n)
|
geez so geen jesses/luces maar der was gg
|
Citaat:
|
ik vind de lol er een beetje af zo:o
voordat rory en jess wat kregen had ik vet zin in de volgende aflevering en nu duidelijk een stuk minder:( |
Leuke aflevering was dit wel :)
Luke was zooo lief toen hij zo verlegen werd toen hij Rachel zag :) En Rory en Dean was zielig :( Ik heb zin in de aflevering van dinsdag (y) |
mwwaaah maar k moet ff men favo quote neerplanten
Lorelai: "I miss Max." Rory: "I know." Lorelai: "I had a dream about him the other night." Rory; "Really? Dirty?" Lorelai (embarrassed): "No, absolutely not. And when you're 21, I'll tell you the real answer." hehehehehheheeee |
Ik vond dat stukje wel leuk van toen loralai zei tegen Luke we gaan iedereen die hey, hoe gaat het zegt pesten. En toen kwam Rachel binnen en zei hey, hoe gaat het. Loralai zo nee dat is te makkelijk :D
|
Rrr, Tristin/Rory kus komt gauw. Kijken of ik hem deze keer níet mis.
|
kun je dat niet beter in een spoiler zetten? voor de mensen die de oude afleveringen nog niet gezien hebben :)
|
Citaat:
Spoiler
|
muuuhhh :( ik heb t gemist gister....
nou ja, wachten tot dinsdag dan maar... hoe heette die aflevering van gister, maybe ga k hem toch maar ff downloaden :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er stond in het vorige GG topic een link naar een site en daar stonden alle seizoenen en afleveringen enzo. Dus dat kun je wel terug zoeken denk ik :) Of geduldig zijn en wachten tot er iemand hier komt kijken die het toevallig wel weet :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |