![]() |
uhhm, even kijken:
één sok :confused: dockers broek beige wit t-shirt |
-een bordaux netpanty aan me rechterhand
-zwarte nagellak aan me rechterhand(maar 3 vingers :p ) -blauwe sokken -groene korte ribbroek -wit ondergoed -blauw spaghittibandjes t-shirt -geel souppul gedoe -beige hemd geen make-up(oftewel wat overblijfselen die er niet afgaan :( ) in mijn haar heb ik een geel/roze/wit/groene band in die ik van een short heb afgeknipt en dan me haar in 2 staartjes :cool: woeeeeeiiiiiii |
jeeeeeeeej
-weer paarse wijde broek -roze jurkje erover -daar weer zwart t-shirt met groene letters let me entertain you over, maar das toch niet zo goed te lezen :) (stunt t-shirt, maar vond um best grappig) -oranje veter om -paar armbandjes -haar weer in 2 staarten die ik weer omhoog heb zodat het korte staartjes lijken -eyeliner, paarse oogschaduw, lipgloss, mascara, glitters en dat was het wel wiiii :) ohja, en paarse nagellak nog steeds, maar die moet ik eigenlijk vervangen :S |
-zwarte string
-zwarte bh -zwarte sokken -zwarte laarsjes -grijs gazenachtige hemdje/shirtje met oranje/mango bloemen erop (hoe leg je zoiets uit?) van de Hennes -zwart wikkeltopje van Migel Stapper (Sissiboy) -lichtblauwe G-sus spijkerbroek -lichtblauwe Indian rose spijkerjasje -mascara -lipglosje -haar in een frans vlechtje |
Uhh..?
- zwart ondergoed - Spijkerbroek, errug vaag model (nee niet zo'n lelijke levi's twisted ofzo = van de h&m) - donkerblauw vestje met knalgele strepen op de zijkant, - lichtblauw/groene sokken van knorretje - m'n skategympen - vier ringen - horloge - armbandje met conicals - lowlandsbandje - blauw kralenbandje - m'n regenboogriem maar dan met blauw en grijs :) |
-rode sokken
-witte linnen broek met witte strepen van j's exté -roze polo Rl |
Citaat:
|
Ehm.... zwart ondergoed, lichtblauw shirtje van o'neill met daarover een wit blousje, donkerblauwe diesel spijkerbroek, witte sokken (van die halve), blauw met beige esprit sneakers, armbandje en kettinkje, verder wat mascara en lipgloss enne... dat was het wel weer!!
|
Citaat:
|
kiste, spijkerbroek, tool bandshirt, boxer en sokken [jaja ;)],
en een halsketting, en 2 ringen.. greetz Flamez |
Een witte dieselbroek van parachutestof.
D. blauw polootje van PJ RL D. blauwe lack instappertjes van Esprit (al heeeel oud) Esprit oorbellen, Fossil horloge, Symbols ketting en Symbols armbandje, parelarmbandje. Beetje mascara (zit er nog op van gisteren :o ) en lipgloss van Bourjois |
Donkerblauwe kousen
Zwart ondergoed Rode jurk met 'ronde' mouwen Daaronder zwart doorschijnend- rozenprint-katoen-achtig top. |
- Lichtroze rokje.
- Felroze shirtje met lichtroze bloem. - Lichtroze ondergoed. - Paar armbandjes. - Make-up.. ander onderwerp. - Grote roze (echte) bloem in m'n haar. Pff. |
Citaat:
ff Vergeten, ik doe het overnieuw:
Zo goed? :D ;) |
blauwe spijkerbroek
blauwe blouse zwarte sokken witte strakke onderbroek |
Donkerblauw-short-dingetje.
Rood strak vaag shirtje. Zwarte string. Bril op. Haar ehmz.. gezellig alle kanten op. = ik kom net m'n bed uit.. |
roze nachthemd..:D
|
bruine timberlands
zwarte sokken boss rode broek bandplooi/steekzakken wit t-shirt gestreepte paul & shark polo donkerblauw vintage chino jasje polo |
een badjas van de hema, hoei hoei
|
Aangekleed. (y)
- Rood-roze wijde broek. - Bandeau-top-ding roze-met-wit. - Donkerblauw vestje. - Zwarte sneakers. Ik ga joggen. :D |
*Wijde broek van Gang
*Zwarte clipriem *Zwart mouwloos strak truitje *Zwart met wit vestje (omdat het koud is :() *Roze Allstars :D |
Lumberjack instappers
Ribbroek Matinique Fila Boxer Wit shirt Bordeaux Overhemd Gant en mn TH bodywamer hangt over mn stoel. (k zit op school) |
Citaat:
|
Groendonkerblauw geruitte kilt.
Regenboog panty's Zwart DK shirtje Geen schoenen op dit moment,maar vannochtend hoge doc's (WARM!) Donkerblauw ondergoed Rose gestreepte sokken. |
- Koe T-shirt :cool:
- Pigletroze trui met nummertje dr op - gestreepte sokken met hartjes - zwarte onderbroek - groene BH - zwarte Osiris - Catootje-staartjes (met van die bolletjes) + haarband *is wanhopig op zoek naar nieuw kapsel btw* *nog steeds?* *ja nog steeds :( * |
rood strak shirt met een witte en blauwe streep verticaal op de rechterzijde, dunne strepen 2cm dik ieder, van chill-out
geelachjtige broek van gant boss schoenen matinique boxer h&m sokken |
- roze shirtje (zeeman)
- groen spaghettibandjeding daar onder (zeeman) - denim wijde spijkerbroek (overseaz, britain) - rood geruit rokje (mexx, v&d) - zwarte bh (hemaaa) - roze met oranje sokken (hema) - zwart boxershort met condooms waar mijn mams bang voor is :eek: (markt) |
donkerblauwe bikini met dunne gele streepjes van Nautica
roze slippers Gap zonnebril Ralph lichtgele badhanddoek |
Citaat:
|
lange zwarte rok met erover heen een zwarte kanten rok die rechts 20 cm lang is en links tot aan mijn voeten komt
zwarte hemdje met spaghettibandjes en een strasfiguurtje iets erop. beige adidasjes |
Citaat:
Hier schijnt de zon nog geen eens :( Ontopic: Lumberjack instappers Fila boxer Donkerblauwe TH broek Lavendel RL polo |
draag nu een donkerblauwe broek met persvouw van TH,
een knalrode polo met 3-kwart mouwtjes van lacoste, en voor de verandering heb ik weer eens een paar oude palladiums uit de kast getrokken :) verder mn haar in een werkelijk piepklein knotje (gisteren heeft de kapper zich eens flink uitgeleefd, iets te kort geworden :() en ehm ook weer sieraden enzo..ga ik niet allemaal opnoemen :p |
-jeansbroek van de C&A :)
-blauwe kousen -wit t-shirt van Greenpeace met opschrift:Who lives in the sea?Me!Met een walvisplaatje -rood driekwart blousje -groene boxershort -wit met grijs topje |
blauwe pet
millencolin shirt spijkerbroek van blink boxershort van de hema geloof ik witte voetbal sokke met 3 groene strepe kistjes oja, een horloge van casio, g-shock |
- zwarte seude instappertje (mexx)
- zwarte niet wijd/niet strak model broek (MEXX) - wit truitje (esprit) - rood polotje (bien blue) verder nog - een niet al te best horloge (mijn normale is kapot, en hij is al 4 weken bij de maker) - Symbols ketting en armbad - kleine oorstekertjes (zilver) - zilveren knip in mijn haar |
mwaoh
-van Bommel bootschoenen -bandplooi dockers d4 donkerblauw -ruitjesoverhemd van Gils -wit rugbyshirt met groene middenstreep Rl *zilverkleurig horloge Calvin Klein, gladde band, zwarte klok (very special price, only tonight ;)) *haar in een scheiding, beetje gel |
korte broek oneil, meer niet... ik ga weer terug in de tuin slapen...:)
|
Donkerblauwe Dieselbroek met één kontzak
grijs-rood-blauw hemdje H&M rood polootje Bien Bleu bootschoenen |
open zomerschoenen, rode driekwartsheupbroek, zwarte stringbody, beetje mascara en een zwart stiekie in mu haar
|
* Lichtblauwe spijkerrok tot net over knie (Sami jeans)
* Felroze topje (WonderWoman) * Blauw vestje (Markt) * Blauw spijkerjackje (Bogart Sister) * Die nieuwe gympen met felroze strepen (Adidas) En ook nog * Zilver dun armbandje (?) * Dunne grote zilveren oorringen (?) * Zwart + Metaal horloge (Danish Design) |
witte sportsokken
baggy kaki pants roze polo van RL |
Citaat:
geen kousen meer haar in 2 staartjes met haarband erin |
Citaat:
Ik heb aan: Wit/beige beetje uitlopende broek dockers rode polo zonder knoopjes van river woods blauw shirtje met lange mouwen en v-hals van ck lichtgeel ondergoed witte enkelsokjes horloge dkny haar los en geen make-up |
Standaard saai school-outfit:
- D.blauwe 7/8 broek Polo Jeans Co. - Lichtrose polo'tje Polo Jeans Co. - Beige Allstars Drie dunne parelarmbandjes, Symbols armbandje, zilveren slavenarmband, Symbols ketting. Een moe hoofd met een beetje mascara en lipgloss. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie er vandaag vrij netjes uit, had ik even behoefte aan :D - wit shirtje H&M - roze/wit gestreept getailleerd blousje Gimaud - roze vilten (? hoe noem je dat) getailleerd colbertje met goudkleurige knopen Gimaud - heel lichtblauwe spijkerbroek Diesel - lichtroze leren laarsjes Sacha Klinkt erg tuttig maar door de kleur (niet lichtroze maar meer donkerroze, vrij harde kleur) en spijkerbroek valt het wel weer mee :) Haar in een soort van hoge knot/staart, roze hangdiamantjes in mn oren, zilverkleurig Guess? horloge en zilveren slavenarmband Esprit. |
Citaat:
|
groen spagettibandjestruitje
daarboven een zwart hemdje met touwtjes in zo'n v-hals zwarte rok beetje wijd tot iets over m'n knieen en netpanty paarse laars achtige lelijke dingen.... paars met gouden muntjes achtige dingen hoofddoekje om |
Citaat:
|
- Zwarte nette broek.
- Rood *whiehie* rokje. - Zwart shirtje. - Zwart ondergoed. - Rode symbolsketting + armbandje. - Zilver-met-lichtblauw horloge dat stilstaat. :| - Haar los. - Weinig make-up. *ril* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |