![]() |
Kans bestaat dat ik begin van de avond jullie kant op kom. Pm't iemand die er de hele tijd is anders even zijn telefoonnr, dan bel ik waar jullie zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Zeggen ze. ;)) |
Het doet me deugd de hoge opkomst te zien:)
(althans, in theorie;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan 6 februari volgens mij wel. :P ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Swa. :cool:
|
Citaat:
|
Ik zal t hebben over dat Dr. Martens beter lopen dan puntschoenen. Weinig politieks aan op zich :P
|
Wat doe je aan dan, Docs of puntschoenen? ;)
|
Citaat:
of bedoel je vrijdag? wat wil je? |
Citaat:
|
ik deel het schoenen standpunt van Gatara
|
Ik ben meer een kistjes-man... Niet uit principieel oogpunt ofzo, dat oogpunt denken we eventjes weg ;)
Anyway, ik ben als het goed is vrijdag in Amsterdam, kan die avond maffen bij m'n oom en tante. Moet alleen wel eventjes kijken hoe en wat, aangezien ik de volgende dag een verjaardagsfeest geef en de tap komt vrij vroeg :cool: Ik heb niet echt zin om 's nachts alleen in de trein terug te moeten. Probleem is altijd dat ik dan in slaap val en dan giet ik m'n bier over m'n kleren enzo :D Even kijken hoe vroeg ik op het station kan zijn, heb geen mobiel, dus er moet dan wel een tijd en een plaats afgesproken kunnen worden... Ken A'dam vrij goed, dus dat hoeft niet zo'n probleem te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan niet anders dan vrijdag, ik heb gewoon stage, vrijdag snoep ik er wel een halfuurtje vanaf maar ik kan het niet maken om regelmatig eerder weg te gaan :( |
Ik heb van de middagploeg trouwens nog geen antwoord gekregen op onderstaande vraag:
Citaat:
|
De praktijk leert dat men bij meetings zelden binnen 15 minuten na de afgesproken tijd al weg is. Ook denk ik dat het een kleine moeite om de tijd bij deze gewoon af te spreken tussen 3 en kwart over 3.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vroeg wat voor een schoenen ik aan moest doen :P |
Citaat:
Docs natuurlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet (nog steeds) niet of ik de centen bij elkaar kan schrapen.
|
Citaat:
Vraag maar aan Gatara :o |
Citaat:
Nee, geintje ;) Amsterdam is niet eng. |
Ik twijfel nog steeds... :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar: morgen om 15.00 uur verzamelt er dus al een groep? Wie? En waar gaan jullie dan heen? (15.00 uur haal ik zéker niet) |
Citaat:
Het is heel simpel, in eerste instantie begint de meeting om drie uur bij de Burger King op Amsterdam CS, voor de mensen die dat niet halen (en dat zijn er nogal wat) is de Burger king om zeven uur ook weer een meetingpunt. Mensen die daartussen willen komen zullen even hun mobiele nummer of iets dergelijks naar mij moeten PMen (wat natuurlijk zoiezo handig is:p) en dan kan ik die dirigeren naar de locatie waar men op dat moment vertoeft. |
Zijn er nog specifieke plannen om wat te doen, want dan weet ik of ik een bepaalde hoeveelheid geld mee moet nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
samenvatting? :o
wie?hoelaat?waar?wanneer? |
Citaat:
Ik kan tussendoor waarschijnlijk toch niet het geld bij elkaar krijgen, niet dat het boeiend is voor jullie, maar je hoeft dus niet op me te wachten. Als ik alsnog kom zorg ik dat ik er 18:55 al ben, dan loop ik jullie niet mis, maar reken er dus niet op. Helaas :( |
Ik zit vast wel om half zeven al bij de BK een double cheeseburgertje met bacon te happen. Vega's beware. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen problemen zoeken die er niet zijn :nono: |
Inderdaad. Geen lame excuses, gewoon komen. Ik heb werkelijk nog nooit iemand gehoord die een probleem maakte van het feit dat het teveel moeite zou zijn om even een pinautomaat op te zoeken en die anders bang zou zijn dat hij teveel geld meeneemt. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |