![]() |
Citaat:
|
zwarte panty (hema)
zwarte rok, iets over knie, met plooien (h*m) wit blousje met sterretjes (h*m) zwarte ballerina's (sacha) zwart vestje (eeeh.. geen idee welk merk. komt uit frankrijk) |
Hahaha mattheijs :D
Ik heb aan: - superkort geruit jurkje, sisley - witte longsleeve, maar heb 'm andersom aan want dat merkje aan de voorkant irriteert me, van tommy - Normaal rose getailleerd colbertje, josephine & co - zwarte balletschoentjes, invito - lichte panty, echt hema - parelkettinkje & parelknopjes - haar maar weer eens los (y) - luchtje; burberry britt Heb me vandaag hoewel ik de hele dag heb gespijbeld toch nog zinnig gemaakt. :o |
-3 kwart lange rok, zwart, wijd uitlopend met ruches van kookai
-zwarte longsleeve van benetton -daarover heen wit hempje met groene katjes van h*m -zwart kant ondergoed -zwarte kousen -kuithoge blauwe adidasjes -haar los -beetje makeupjes -dior- addict |
Het is vandaag Internationale Vrouwendag maar zelfs geen man heeft even de deur voor me open gehouden ofzo (n) ;)
Ik heb aan: zwart tshirtje felgele strakke trui met boothals mini spijkerrokje zwarte riem met witte stippen zwarte panty zwarte pumps zilveren oorbellen zilveren slavenarmband zilveren glad horloge |
vaalzwart spijkerrokje
zwarte panty van kant zwart haltertopje zwart vest zwarte afzaklaarzen |
oranje broek met 2 spiralen door elkaar heen opd e knieen zegmaar...
aubergine vest met 2 witte strepen. donkergeel shirt met lange mouwen geel t-shirt beiche hemd witte sokken blauwe boxershort. |
Citaat:
OMG die kleurencombinatie |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo bijzonder is die foto niet dus.... :) |
Citaat:
|
Wijde spijkerbroek
Zwart 'take me out' franz ferdinand t-shirt witte schoenen met blauwe vlammen zwart/blauw gestreepte kniesokken Undies. |
vertrapte all stars
bruine broek (velours) h&m spijkeroverhemd calvin klein |
zwarte h&m sweater
grijs vaal rib wijduitlopend rokkie zwarte mailliot zwarte all stars meh |
Nette schoenen WE
Burlingtons Ribstoffen Dockers Rood/wit geruit hemd RL Longsleeve rood/donkerblauw RL |
Beans shirt
zwarte pet spijkerbroek ska Vans |
-zwarte beenwarmers markt
-kniekousen H&M -zwarte jeans,licht wijduitlopend LTB jaja -spaghettihemdje H&M -felrode blouse-zonder-knopen-wel-met-kraag-en-diepe-decollete H&M -donkergroene korte off-schoulder trui (y) -ondergoed H&M en carrefour -ander-rode-sjaal,met borduursels Oxfam wereldwinkel -oranje sjaal,met oranje inwevingen. gentse feesten. -koptelefoon. |
Zwart ondergoed en een roze hemdje.
Ik heb duidelijk te weinig te doen vandaag. :/ |
fale spijkerbroek, daar overgeen zwart rokje met bloemetjes, Levi's schoenen, zwart shirtje van de H&M met V-hals (en ik heb het gevoel dat ik inkijk heb, niet zo'n succes) zwart vest met blauwe strepen en in mijn haar een haarband met allerlei kleurtjes!!!
alles bij elkaar gewoon typisch woensdag.. ;) |
wit ondergoed
witte sokken wit hemdje met spaghettibandjes paars truitje met lange mouwen spijkerbroek met wijduitlopende pijpen los haar tsja, dagje vrij :) |
Ska vans
legerbroek Human Alert shirt Operation Ivy hoody zwarte pet |
Bordeaux broques
Donkerbruine bandplooi met omslag Lichtblauw widespread overhemd met dubbele manchet Donkerblauw drieknoops jasje |
zwart plooirokje
zwarte panty met rode stippen zwart blousje met rode kersjes en rode biesjes zwarte pet |
felgroen 60's shirt Zara
zwarte broek Hennes groene shawl uit de jaren 80 :confused: groene adidasjes |
donkere heupspijkerbroek
zwarte losse off-shoulder trui zwarte afzakkige laarzen bling bling riem zwarte mascara groenige turkoise oogschaduw matching turkoise hangoorbellen :bloos: |
Citaat:
ik draag groene baggy broek groene boxer zwarte tshirt en daarboven blauw tommy aarsvinger shirt jaja twee is stylo groene legertrui zwarte zweetbandje army dogtags zwarte sokken groene legerjas |
Citaat:
rrr, heb ik een nieuwe stalker?? :bloos: |
fel gestreepte knie kouse (maar daar zie je nix van haha)
spijkerbroek bruin vest met daaronder bruin gestreept truitje string bh hemd en fleecevest.. (kheb ut koud...) |
Zwarte pantalon, Mango
Rood truitje met driekwart mouwtjes Zwart wit geruit jurkje, H&M Zwarte laarsjes |
[ Blauwe ] Allstars
[ Blauwe ]Spijkerbroek, Energie [ Wit ] T-Shirt, Merkloos [ Zwarte ] Trui, G-STAR en natuurlijk sokken en een b0xer :D |
zwarte boks adidasjes
zwarte maillot zwart/wit [psychisch gekmakend] rokje, waar 2 grote zwarte knopen op zitten. zwart shirtje met kraagje. felroze shirtje met 'ouchie voodoo hurts' over dat zwarte shirt. roze oorbellen |
Citaat:
|
??, What?, Did i do somthing wrong?!
|
Citaat:
haha neej juist positief ;) :) |
Hahah, ik d8 al, ben nieuw hier, word meteen uitgescholden ;) :rolleyes:
|
Citaat:
Even ontopic; ik heb nu aan; sjit,ben de naam kwijt :bloos: zo'n donkergroene broek iig. puma vest. sneakertjes. [ik ga over uurtje sporten nml] |
-ondergoed
-wit shirtje van de H&M -gebrokenwit vestje van de H&M -beige ribbroek -wit/marineblauw gestreepte sokjes -bruine Esprit laarjes Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker truttig vandaag;
- Rode nette broek met steekzakken, dockers - Mouwloos rood/wit strak shirtje wat in een soort v naar het midden loopt, weet niet waarvan > kan het ook niet goed uitleggen hoe het er nu precies uitziet maar hij is :cool: - Wit colbertje, Josephine & Co - Wannabe-witte laarsjes (halfhoog), bronx - Fijne zilveren schakelketting, bijpassend armbandje en een in elkaar verdraaide zilveren ring - Creooltjes in m'n oren, haar netjes in een staartje - Geurtje Romance van RL, vond ik nog terug (y) Susannie gaat vnvnd rijlessen, weer lekker bijna mensen aanrijden, happy joy! :rolleyes: |
Citaat:
|
Donkerblauwe joggingbroek H&M
Grijs t-shirtje H&M Beige berenvest Cora Kemperman |
Citaat:
:bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |