![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@nare man: ik denk niet dat hasseltboy gevoelig is voor mijn playerskillz. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hij wil geen prive meeting met me deon |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De volgende mensen komen:
Benfatto Evito fractuur hasseltboy jet666 Machiavelli Riconoscente xStefjuhx Misschien: *Shorty* cartman666 Dynamico evatjuhhhh Happydeath HeliumBallon iemand of niemand Ilsetjuhh Keyser Saus Luego_407 MazeMouse miex Nirvanaat pinoow Reverend Sortjuh Wawl Zaagmanz Zelma zoef de haas Zuig zwoesj En van deze hele lijst kwamen er dus maar 5? :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij playt me |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
We gaan lichtelijk off-topic :) (y)
|
Citaat:
|
wedden...
in plaats van dat jij met een troostrijk woord, zoete vergetelheid teweeg brengt, rakel jij uit het verleden meer ellendigs op dan goed. en verduisters niet alleen de glans van het heden, maar ontrekt ook aan de toekomst de zoete schijn van de hoop :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doch, ik houd de hoop dat u zich tot Diana's broeder wendt en aldus mijn hart weet te treffen gelijk Cupido met zijn in de zoete sappen van de Liefde gedoopte pijlen. |
Citaat:
|
oh ik sta te trappelen, er naar toe te gaan
de dood in de rug terwijl voor ons een nieuwe vesting verijst zeker zo sterk als trojes burcht totdat hij aan een lage list bezweek |
:p
|
oehh dat wordt neukeeeeee :o
|
Citaat:
|
zaterdagavond praat :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als deze man, zijn gestalte, zijn disctinctie
en zijn aimabele presentatie neit slechts tijdelijk kreeg toebedeeld (iets wat de goden wel vaak doen) dan lacht in alles het geluk hem toe of hij nou in de slag zijn man moet staan of zich aan het steekspel met de mooiste vrouwen waagt mannen van faam heb ik persoonlijk vaak gezien maar zeker is dat ik aan hem de voorkeur gaf |
Ga je nu al je tekst oplepelen?
|
Citaat:
maar ik verdiepte me nog even in jeroen zijn playerskills |
Citaat:
|
Citaat:
anywhere anyplace, en op een zorgvuldig uitgekozen tijdstip. ik win. |
Citaat:
|
Citaat:
|