![]() |
en welke nummers verwachten we de 18e???
|
Citaat:
al eerder gevraagd maar iemand enig idee hoe laat ze beginnen te spelen en weer klaar zijn? |
Citaat:
|
en het einde....
die stomme treinen wachten namelijk niet op je :( enne "aanwezig" |
Citaat:
Verder hoop ik ook wat nummers te horen als the biggest killer in american history, the hippy killers, you, change of ideas enz... maar er zal veelal nummers gespeeld worden van hun nieuwe cd denk ik zo.. |
Citaat:
Ik denk dat ze een mix gaan spelen van oude en nieuwe nummers. Generator zal er wel bij zitten en Sorrow schat ik zo in. Maar ik hoop niet dat ze alleen hun bekende nummers gaan spelen. Het zou gaaf zijn als Drastic Actions er bij zou zitten. |
Citaat:
maar uberalbums blijven toch no control en the grey race :) |
Waarom zeurt iedereen dat No Substance zo slecht? Okee het is wel een van de slechste van Bad Religion, maar zeker wel om aan te horen:p
|
Kzou het niet weten ... maar erm ...ik ben er bijna zeker van dat ze sinster rouge, Los Angeles is burning en Empire strikes first... want ze moet toch wel wat nummer gaan introduceren aangezien hij nog niet uit is.....
Do what you want lijkt me ook zoiets om gespeeld te worden ... kdenk dat wel veel gaan spelen wat ze bij rock am ring heben gespeeld ... Kyoto now lijkt me ook zoiets ... en ik hoop uiteraard dat ze Part III gaan spelen ... dus voor de mensen hier ... als je een idioot hoort roepen met dreads Part III Da ben ik :P |
Citaat:
|
Citaat:
kug.. vorige X bij anti - flag de laatste trein terug gemist.. :o |
Moet zelf de trein van 0.02 nemen. Hopen dat dan al volop Bad Religion is geweest.
En No Substance is niet een slecht album, maar wel het slechtste van Bad Religion |
Citaat:
Ik vind hem iig beter dan the new america.. |
ik moet om 23:39 weg.....
mits iemand 2 slaapplaatsen beschikbaar stelt? |
Citaat:
|
ik wou gaan maar daarna kreeg ik van mn baas te horen dat bad religion de saaiste band was die hij ooit live had gezien en hij was extreemfan en had ze 2x gezien.
is dat zo of zijn ze geweldig live? |
Extreemfan en bad religion maar 2x gezien hebben....hmmm. Nee ze zijn niet saai live. Ze doen wat een band hoort te doen. Fuckin spelen zonder bullshit. En dat doen ze goed.
|
Heeft er iemand kaartjes over, of heb je een kaartje en ga je niet. MAIL ME DAN! simpelsteadres@hotmail.com
|
Bij 013 zelf zijn nog kaarten naar t schijnt. Bel hen.
|
Set list :D
1. Sinister Rouge (opening) 2. Sanity 3. I want to conquer the world 4. Punk Rock Song 5. God's Love 6. American Jesus 7. Along The Way 8. 21st century 9. Empire Strikes First 10. All There is 11. Recipe For Hate 12. Atomic Garden 13. Generator 14. We're only gonna die 15. Best For you 16. Anesthesia 17. Infected 18. Sorrow 19. Prove it 20. Can't stop it 21. Let them eat the war 22. Los Angeles is burning |
Citaat:
|
ik wil flat eath society of blenderheid eigenlijk ook nog wel
en kerosine en drunk sincerity en supersonic \en darrgkajsdfs;. ik wil gewoon een dag bad religion |
Kheb de set list ergens van The bad Religion page ..... Tis van deze Tour
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zin in de show! Ik hoop trouwens dat ze de Sublime versie van "we're only gonna die..." spelen ;)
|
Beter spelen ze Heaven is falling. Zeer actueel op t moment dus who knows.
"And thanks to King George and his rainbow cabinet....today murder is legal" |
Deze liedjes speelde ze in Zweden, Lund
Songs From the new album: Los Angeles is burning All there is God's love Sinister rouge The empire strikes first Old tunes: Sorrow Epiphany Supersonic Kyoto now! Can't stop it The defense Along the way Anesthesia Recipe for hate American Jesus Fuck armageddon this is hell 21st century digital boy Infected Generator Do what you want We're only gonna die I want to conquer the world Best for you Atomic garden Skyskraper No control Binnenkort zal er wel weer meer staan op www.thebrpage.net Aan het aantal liedjes te zien lijkt het me dat het concert 1-1.30 uur duurt. |
Kopen: Bad Religion kaartje voor 013 Tilburg 18-5-04 20:00 uur.
25 euro |
Ja laten we winst gaan maken. Fuckin punk.
|
Ik heb ook nog een Br kaartje te koop pm me maar :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te koop: Bad Religion kaartje. 013 Tilburg. Aanvang: 20 uur. Prijs: 25 euro, of wat de gek er voor geeft. ;)
|
Citaat:
|
dan
|
Citaat:
|
Naja, het postkantoor kan ook gewoon kut zijn :o
|
Hmmm ik heb ineens een kaartje over omdat iemand opeens niet mee kan nadat ik maanden van te voren met diegene had afgesproken. (n)
Iemand uit de buurt van Den Haag of Utrecht die mee wil? |
Citaat:
|
Vanavond... en ik ga niet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Kutzooi |
Hmm, het was zeer gaaf. Meer hoef ik niet te zeggen. (y)
|
Citaat:
Ach ik zal ze ooit nog wel eens zien.. |
Echt een super optreden :) !! Zoiets alleen maar vette nummers die ze hadden gespeeld.
2 thumbs up! (y) (y) |
Een zeer prettig concert. (y)
Randy waren een stel dorks, maar speelden wel strak. |
Citaat:
|
Wat was dat zwaar kut zeg. Omg, tviel me enorm tegen.
Voorprogramma niet gezien, waren er om kwart voor 9. wat een tyfuseind auto rijden zeg :/ Eerste paar nummers hadden ze net zogoed niet kunnen spelen want damn wat stond dat geluid slecht afgesteld. Enorm dood zooitje zeg. Net of er een stel kantoorpikkies op 't podium stonden die dit er voor er bij deden oid. 'T kon totaal niet boeien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |