![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat was jij verschrikkelijk snel weg! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gesloopt... :bloos: Maar het was wel gezellig. ;) Idd jammer dat (ook) ik niet iedereen gesproken heb ed, idd een nogal grote groep... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of zie ik dat verkeerd? ;) |
Citaat:
nee hoor grapje :D |
Citaat:
|
Citaat:
waarom ben jij eigenlijk offline? :o |
Citaat:
@Michel: ik denk dat jij een ander msnadres van me hebt. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
(Ik ben te moe om een zinnig msngesprek te voeren. :o Ik sta op dit moment op 'offline weergeven'. :p :bloos:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*knip*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook behoorlijk afgepeigerd, had ik ook wel verwacht. Ben nog lang niet fit, en dit was al heel wat.
Wow, ik zag er echt enorm tegenop zeg. Komt omdat ik een soort angst heb voor leeftijdgenoten. Ik ga altijd met oudere mensen om omdat ik gepest ben door leeftijdgenoten. Dit was wel een hele grote stap moet ik zeggen... Toen ik aankwam op Utrecht zag ik een hele grote groep staan en ik meende wat mensen te herkennen...volgens mij zag ik Loontje het eerst (en ik maar zoeken naar een knalroze jas, maar die kon ik eerst niet vinden). Ik liep langs de groep heen totdat Kruimel me herkende. Toen bleven we nog wachten op Coopergirl die toch niet kwam. Daarna zijn we door Hoog Catherijne gelopen en buiten vond ik het moeilijk om de groep in het oog te houden, wat is Utrecht druk zeg! We gingen bij een tentje naar binnen en hadden de bovenverdieping voor ons alleen. Daar gingen we in drie groepjes zitten. Ik zat in eerste instantie bij Aragnabite en haar vriend, Metallica, Me Blackrose en Linda. (sorry als ik iemand vergeet.). Het was af en toe best wel stil en toch vond ik het heel gezellig en ik vond het heel tof en knap dat sommigen ook over hulpverlening gingen praten. Later deden we 'stoelendans' en kwamen er steeds andere mensen bij ons aan tafel zitten, op den duur ging ik foto's maken, later ging Wendy er met mijn camera vandoor ;) en volgens mij heb ik bij bijna iedereen wel even gezeten, en ik had zelfs nog tijd voor de 'deal' met Chaucus (vind je de cd's leuk?). Toen gingen er af en toe ook al mensen weg en kwamen (volgens mij) Gothic en Evatjuhhh nog binnen. Ik voelde me eerst totaal niet op mn gemak, vooral op het station niet. Later voelde ik me relaxter. Ik vond het alleen erg moeilijk om te communiceren, ik voel me zooo onzeker. Toch vond ik het gezellig en heb ik genoten van jullie aanwezigheid. Ik was erg benieuwd hoe jullie allemaal zouden zijn in het echt en het was erg grappig dat ik de meeste mensen gelijk herkende :) Voor mij was het een geslaagde meeting, ook al heb ik weinig inbreng gehad in de gesprekken, maar gelukkig was ik niet de enige die nerveus en verlegen was en er vielen wel meer stiltes ;) Ik vond het erg leuk dat we met zoveel mensen waren maar aan de andere kant kan je dan niet iedereen leren kennen en het maakt mij ook meer verlegen. De foto's komen vanavond of morgen online, waarschijnlijk in dit topic of in het fototopic, moet ik nog even bekijken. |
Citaat:
Ja, ik was sowieso niet van plan te blijven hoor, maar ik vond het ten eerste nogal een zenuwachtige bedoening, en ten tweede moest ik nog eerst de stad in voor inkopen, en daarna voor etenstijd bij m'n ouders zijn :) Maar ik vond 't wel leuk je ff gesproken te hebben hoor. Heb in ieder geval een aantal mensen 'es in het echt gezien, dat was wel leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vond 't wel leuk je ff gezien te hebben trouwens, jij bent er eentje van waaay back zegmaar :) |
Had je me wel herkent dan Chimera? :P
|
Citaat:
Ik vond het ook leuk jou ff gezien te hebben, idd leuk om mensen die hier al lang rondlopen een keer te ontmoeten. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nou ja, ik heb me zo halverwege ook wel een beetje zenuwachtig zitten voelen. Niet echt op het begin, toen was ik wel rustig, maar toen we zo een tijdje in die tent zaten. Maar het was wel erg gezellig! En iedereen is lief. ;) En Ruud, wat ik zei meende ik echt. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |