![]() |
Citaat:
ik heb aan: beige/groene combatbroek van bjorn borg witte leren riem met slijtplekken geel tanktopje van mango witte havaianas slippers |
Oude lelijke kapotte Energie broek,
Rood/witte onderbroek, Rood/witte ska Vans, Witte longsleeve, Oud bandshirt van The Brando's. |
Blauwe cars spijkerbroek
witte riem met grote oranje en gele rondjes knaloranje shirtje met een kuiken er op en 'chicks rule!' oorbellen van de six |
lichte suede clarks, lichtblauwe spijkerbroek, wit t-shirt, overhemd met lichtblauwe ruitjes. Titanium horloge en zilveren ring om m'n vinger. En een ongelofelijk mooi bruin kleurtje van een paar dagen in de zon zitten :cool:
|
witte linnen rok met daarover heen spijkerrokje. blote voetjes shirtje met aardbeitjes, ketting met beestje en mijn ringen. haar in een staart.
|
* Zwart overhemd (Matinique)
* Spijkerbroek (Evisu) * Zwarte schoenen (geen idee) * Boksershort (CK) * Zwarte sokken (geen idee) |
grijs geruite broek
rood hempje h&m groen truitje met opdruk zwarte dickies-riem zwarte sokjes zwarte schoentjes zwarte undies coupe à la beatle luchtje anaïs anaïs |
willen jullie dit wel weten;)?
een rode trainingsbroek een slobbertrui een hemdje |
Longsleeve van de WE
wit Tshirtje van Replay donkerblauwe broek van G-Star Groene allstars |
beige joggingbroek
sportschoenen zwart hemdje ik kom net uit de sportschool |
http://members.lycos.nl/cHa0s/shizzlefrizzle.jpg
shizzle + donkerblauwe 3/4 broek skavans. white trash :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lichtblauwe spijkerrok tot op m'n knieën (H&M)
Felblauw shirtje met glitteropdruk (O'Bleu) Witte, korte sokjes Zwart met witte sneakers (beetje oude) Knalroze oorbellen (ringen) Horloge Zilveren armbandje |
Zwarte spijkerbr00k, zwart hempje met kant, zwart-met-wit wannabe adijasje. Mm, en roze sokken. Daar gaat m'n metal-reputatie :(
|
een of ander ballenrokje
met een rose truitje wel leuk olfzo en mijn fijne reef slippers!!leather going on.. |
Citaat:
|
omfg in dat emo topic: "gladde aal
19M - Verbannen lid" gaaf :D:D ik wil dat ook ontopic sisters of mercy shirt, colbert + buttons, broek. en dat alles in de kleur ..... |
Citaat:
Citaat:
:p |
element sjirt
zwarte broek http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/19362.jpg eigenlijk weer zo :o |
Citaat:
|
zou wel cool zijn tho'
turquoise :cool: |
ghehe :cool:
|
combatbroek bjorn borg
zwarte brede leren riem zwarte kanten beha zwarte havaianas slippers. ik ging net naar de doc lopen en pas toen ik er was kwam ik erachter dat ik mijn slippers verkeerd om aanhad. :o |
oja ik heb ook nog een riem om en een bril op
maarrem ik wil me inschrijven bij super dudes (y) denken jullie dat ik super genoeg een dude ben? |
Citaat:
|
euh wel als ze gratis zijn? :D
sex / alcohol eerst sex dan alcohol wat zou je vragen aan god waarom zit mun cars broek zo strak? ketchup op je bord of ernaast erop |
ghehe. :D
geloof je in buitenaardse wezens? ja, kijk maar in de spiegel. hihihi. *zucht* |
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kies optie 2. Neeh Ik Hou Meer Van R&B .
Een maat van me ook, kwam laast bij een feesje (verjaardag) waar van die hakketakketerror lui waren. "zeg houd u 'n bietske van hardcore? " - "euh. nou nee niet echt" "ohh.. dan trance zeker " (n) *misprijzende blikken* (en dat gebeurde tot drie keer toe :D) |
Citaat:
|
Citaat:
dan weet je iig dat als het saai wordt dat je nog uren (leed)vermaak hebt. (y) :D |
waarom denk je dat ik me cees omga
|
Citaat:
|
'Om Kudos aan iemand te geven moet je ingelogd zijn.'
Kudos? Heb ik iets gemist? :o |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
Merrrrci. Maar wat heb je aan die dingen? :confused: |
spijkerbroek
groen hempje bruine leren teenslippers even naar het winkelcentrum |
Citaat:
ps. http://www.superdudes.nl/redstar/pics dit is de nummer 1 van de dudes enig idee waarom die dude op 50% van z'n fotos met z'n vingers aan z'n kin zit? http://images.sugababes.nl/user_pics...e945260728.jpg |
Citaat:
die gast. lmao. :D als 'ie nu niet voor 'n breezah vlag zo stond, zou ik zeggen dat 'ie bezig was met scheming & evil plotting, maar ja... :p |
Citaat:
|
:D
Ot: Zwart strak wijde hals shirtje donkerblauwe 'baggy' spijkerbroek Zwart colbertje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag:
zwarte laarzen donkerblauwe spijkerbroek met wijde pijpen (maar hij is te lang, zoals al mijn spijkerbroeken, dus ik sla m on :o) blauw shirt met wijde hals en rits zwarte lange sjaal (tot de knie) en ondergoed, maar dat is vanzelfsprekend (voor mij iig wel ;)) |
hoge quicks
zwarte panty kort spijkerrokje turkooise shirtje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |