![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wijk toch niet van mijn standpunt af heurrr. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik ook niet (y)
|
Spam deze maar vol, er komt geen deel 4 meer van augustus. September mag het weer, dan graag zonder spam... :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 te ruime, te sterke compensatie 2 [psych.] te sterke reactie bij het pogen om een psychisch tekort of minderwaardigheidsgevoel op te heffen |
Citaat:
Exactly my thoughts. |
Er zal worden opgetreden tegen chatten, daarvoor heeft Bill Gates MSN uitgevonden! Als er gechat wordt: waarschuwing, en wordt er niet geluisterd; sluiten.
bron: mededeling lifestyle Dus puhlease... ik ben nog soepel, zijn als 2 of 3 waarschuwingen geweest en daarbij was de regel 2 foto topics per maand. Niet 3. Dus niet gaan zeuren dat ik te streng ben. |
Nee je bent gewoon machtsgeil.. Wat zullen mij die kutregeltjes schelen.. Het gaat om de "wijze schoolmeesteres intonatie" waarmee jij altijd je mededelingtjes aan de man brengt... Ik hoop dat die stelten eens onder je poten worden weggetrapt...
|
wat jij wil :rolleyes:
|
Citaat:
ik zeg precies hetzelfde regels zijn regels |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Best wel vervelend om jezelf heel wat te vinden maar het niet te zijn.. :) |
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Problemen? Evaluatietopic of M&M.
Alles in andere topics wordt verwijderd omdat het gezien wordt als spam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, ga vooral je gang, alleen als je iets tegen ons of het beleid hebt, dan graag toch ergens anders, kunnen we er misschien ook op in gaan ofzow. |
Citaat:
als je hier alles zou mogen afzeiken wordt het een leuke boel hier |
http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?Fo...=full&ext=.jpg
Zo. Ik ga bijna huilen van al die narigheid hier. |
Citaat:
|
miemiemiemie waarom zou je ook forumbaas worden :confused:
|
Ik.... ruik..... flame.... mag.... niet.... can't.... so.....hard......oooooh......damn.....
|
Citaat:
als je het modereren niet serieus neemt heb je er niet zoveel aan. gestraft klinkt nu eenmaal strenger :) |
Citaat:
|
Citaat:
oeps sorry |
|
Citaat:
Dat jij het niet serieus neemt is 1 ding (is ook wel eens anders geweest, maar daarbuiten), maar ook nog beetje dommig lopen doen werk je jezelf mee in de nesten. Als je me nog ergens over wil spreken, dan weet je me te bereiken. |
Citaat:
maar ja wie ben ik? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe niet dommig, ik geef mijn kijk op zaken. Ik werk me al helemaal niet in de nesten aangezien het mij aan mijn reet zal roesten of ik hier kan posten... |
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
Phill is de bom. Hij verdient super veel centjes en hij zegt alleen maar: 'Je bent dik, lelijk en je hebt geen vrienden. Dat moet je niet doen!' en maakt wat lollige grappen over zijn gasten! |
Citaat:
|
Citaat:
En jouw kijk op zaken zal ons een grote zorg wezen om eerlijk te zijn. Het loopt zoals het loopt, loopt het niet, komt er verandering (en daar zijn wij voor ingehuurd), loopt het wel, dan is er geen probleem, lekker laten lopen. Als je daar problemen mee hebt, zou ik idd wegblijven. Doe je dan wel ff de groetjes aan je zusje? Spreek d'r nauwelijks meer... Heeft ze nieuw msnadres ofzow? |
Citaat:
Exact. En strafcorner, als het forum je niet boeit zalk een ban voor je aanvragen dan? (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |