![]() |
Ik
wil geen opname dat vind ik eng. :'( |
2 examens gehad
ging goed :D wel verschikkelijk zenuwachtig vanmorgen morgen weer 2 ik ga gewoon slagen :D happyyy weekend weer naar mn vriend veel zin in :D wil een huggg!! *again* :p |
ik
wil dat alles weer 'normaal' is *voelt zich verward* |
hm
moe slecht geslapen ruzie stom ik deed niets vaud weer gedaan stom niet goed kut kut kut I sometimes wish I'd never been born at all |
vrolijk
tweestrijd meeting tentamen weekend eten |
leeg
niks slecht vies schuld mag niet donker aanstel roes lieve tante ziek dood voor even nog haat. |
niet eten
wel eten :s tranen stom stomme ik afscheid niet leuk lieve kaartjes lieve woorden advies te verwachten wist ik wel lieve therapeut glimlach raakte me nee vrdmm verdien ik niet wil het niet horen *zucht* dubbelle gevoelens... |
examen
donderdag scheikunde kon het wel maar nu niet meer :( zelfvertrouwen heb ik niet hoe krijg je dat? niet zo slecht schuldig te weinig gedaan vandaag leuk weekend houd zo veel van hem samen zijn tranen niet weer niet alweer wil het niet meer wil gewoon verder zonder tranen |
Ik
heb er geen zin meer in ... en dat nummer (N) :( het verteld te veel. |
Oeps
Tijd Vergeten Stom Werkstuk Nu Slapen Zzzzzzz |
muziek
punk RSI veel telefoon geen zin meer posten D&A roken mams project zeurklanten |
lief
vriendje knuffel vertrouwen durf niet eten te veel walgelijk slecht effect rustig chaos school hate me love me paars dromen |
moe
informatica stom snap niet slecht geslapen teveel gedronken stom vergeten moe slapen chagrijnig boos verneukt sms I'm still afraid to be alone... |
raar
ik hij ik balen moeilijk vlinders kriebels moe pijn studie schilderen zenuwachtig vreemd weet het niet meer stom domme ik |
Au
Blessure Bah Vriendje? Weet-niet-wat-moet-denken? *zucht* Leren Stomme data-analyse Bah Bah Bah |
leren
natuurkunde haat het snap het niet maar heb alles al geleerd :s thuis niet meer 'thuis' :s raar gevoel mis hem houd van hem wil bij hem zijn hem spreken lang hem om me heen hebben weekend vakantie examen nog eentje kom op nog drie dagen dan ben ik er weer vanaf vakantie eerste semester alweer om |
rottententamen
herkansing here i come en dan die 4 ik ben GENAAID moe slapen nee chagrijnig miezerig nietsje of toch lekker doorgaan? we gaan lekker door:) ga weg kom hier ga weg kom hier ga weg kom hier ga weg kom hier... |
leeg
alles gaat langs me heen trut nacht bang dood slaperig vier eva mis je pijn knuffels drank niet doen haat honger |
twijfel
|
voel me raar
alles tegelijk en toch ook niks chaos, drukte wil zo graag door iemand beetgepakt worden nu zeggen dat het goed komt *zucht* tranen blijven komen.. :( |
moe
misselijk:s pijn stom alleen school vrij amsterdam alleen rustig moe verdrietig *zucht heel diep* Love is real, real is love Love is feeling, feeling love Love is wanting, to be loved |
Klaar
done fini fertig met de examens :) na vier weken werd tjid geen zin meer concentratie weg slecht natuurkunde wiskunde afgeleide gezakt waarschijnlijk jammer dan mondeling vragen slapen moe vakantie reis auto meerijden morgen michel schuldig doe iets fout maar wat? |
morgen
laatste dag bijna vakantie zin in maar vervelen misschien vrijdag leuk gezellig cijfer pws benieuwd cijfer po vast wel goed |
druk
moe hoofdpijn zenuwachtig:| bah opruimen honger ziek gister leuk vermoeiend gecomponeerd Ik heb het goed gedaan, maar ook zo fout gedaan.. Met bloed, zweet en tranen zei ik; " rot hier nu maar op.'' Met bloed, zweet en tranen, zei ik; "vrienden, dag vrienden, de koek is op." |
jeuk
hoofd buik brrr irritant sleutel vaag oma eten vertellen nog meer brrrr |
eng
geen zin beetje eenzaam toch blij valentijn rotjongens nu |
moe
Geïrriteerd infectie stom opname alweer? kans voorbij rot hulperverleners :mad: |
slaan
niet weer gvd buikpjn stress schouders hoog angst wegrennen drang groot magniet moeilijk liefde nodig knuffel |
Balen
eenzaam liefde sex vanzelf onzin aanstellen verboden sterker worden identiteit? puber? tijd oud kansen gemist toekomst |
vreemd
verlangen vroeger fijn snel weer rust schreeuwen beschadigd onsterfelijk lang alleen zekerheid moeilijk nooooit opgeven! blijven doorgaan DE ZOMER KOMT ERAAN!! :D |
winter
kout zwemmen niet mee gaan regelen vakantie vervelen blij toch wel mee gaan muziek hopen vrolijk lol hyper iemand spreken mobielo smsjes |
niet eerlijk
hoe? playen of niet hoop geven weer terug op de grond gooien me laten vallen maar zo lief mooi moet nee zeggen is zo moeilijk niet eerlijk... |
klootkloot
kloot waarom agressief agressie en provocatie waarom? mis haar erg zei ze net telefoon zeikvader honger slaap duits nee ik wil een patatje nietes ach acdaendemunnik never again maar oed realease me ik ben wie ik ben maar wie ben ik? niet doen niet doen niet doen stop ermee ok lukt niet hamburger patat mcbacon eten honger.. stoot bloedneus klotevader <(O_o)> Warcraft 3 barglang lol liliane.. kut.. |
geen zin
weg altijd eindelijk vrij niemand geen dwang moeten vrij medicijnen moet alles moet wil niet vrij |
cracker
kaas boter fernandes tv jetix pijn twijfel pc typen schildpad irritatie jongen lachen vakantie sneeuw zon sterren :) |
blij
maar moe nog meer tentamens leren leren leren heb ik die van vorige week gehaald? herkansing zucht honger straks eten ruikt lekker mooie lucht wil naar buiten toe aan vakantie palmbomen strand rust lezen afgeleid zucht straks concentratie leren leren leren het komt goed hoop ik |
Fistfucken.
|
verliefd
missen olivier scouting stam leuk sleutels bier hit jostie vrienden morgen verjaardag ziek zijn hoofdpijn mega bult klote plank |
verliefd
morgen komt hij? |
moe
vreemd:| vrolijk druk en dan ineens diepverdrietig kutfilm morgen weer school geen zin moemoemoe But now it’s just another show You leave them laughing when you go And if you care, don’t let them know Don’t give yourself away Tears and fears and feeling proud To say I love you right out loud Dreams and schemes and circus crowds I’ve looked at life that way |
blij
vrij leren gevolg school boeken koud wind engels 14.41 wekker justin timberlake |
gevoel
goed mis hem :( vakantie! sims 2 verslaving moe uitslapen pilates lekker lalala |
hart
pijn nee geen dokter rather die gesprek psych moeilijk sex angst alles draaide pff happy zijn moet gezond van verdriet kun je mooie hoedjes vouwen |
examens
cijfers tevreden toch wel knap van mezelf wennen twee voldoendes een onvoldoende andere manier van leren vrienden minder beste raar met die cijfers elf :D ouders vriend iedereen tevreden en blij huisgenootjes leuk gezellig mensen om me heen :) |
muziek
hij verpest verrot slecht denken verdoofd hihihihi lief mis haar zusje gek eten lichaam kapot help alleen |
Vannacht
Als ik alleen ben Niet meer weet wat ik moet doen Dan drink ik veel dan wordt het laat Dan wil ik dat je voor me staat Vannacht Als ik alleen ben Wanneer ik huil om jou Dan drink ik veel vervagen dingen Niet in staat me te bedwingen |
Twijfel
Verwarring Onmacht Studie Keuzes Project Slapen Warboel Helpen Praten |
school
mensen film maand druk jongens vaag muziek verdwaald horror eten smelten telfoon irritand moed |
herkansing
slecht baal druk school geen zin meer foute gedachtes wil rust... |
verdrietig
piekeren malen dansen stom alleen altijd ga maar niet door volgend jaar denk ik *zucht* A girl can do what she wants to do and that's what I'm gonna do. An' I don't give a damn ' bout my bad reputation. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |