![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het blijkt wel weer dat moslims hun mening alleen maar kunnen uiten d.m.v. agressie en geweld. En meningen van anderen niet respecteren. En dat gelul van eigen schuld, daar word ik helemaal misselijk van. Als jij tegen Balkenende bent wordt je toch ook niet doodgeschoten. En als dat gebeur, is dat dan ook eigen schuld.
Het wordt tijd om moslims langzaam maar zeker uit Nederland te weren. En overal ter wereld dit langzaam uit te roeien. Helaas zal dit nooit lukken, maar het zou voor de wereld een stuk beter zijn. En voor zulke moorden wordt het misschien tijd om toch maar de doodstraf in te voeren. Geloof, ik heb niks tegen Turken of Marokanen of wat dan ook voor buitenlanders. Zolang ze maar westers georienteerd zijn, en zeker niet het moslim geloof aanhangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: mensen veel succes met die vinividivici mongool hier.. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig al die mensen die eerst zeggen: :"ik ben echt geen racist en ik discrimineer niet", en dan: "maar al die klote buitenlanders moeten het land uit". :D
|
Citaat:
geen 1 mening, alleen maar commentaar, en waat voor commentaar! Gaat nergens op in, nix, maargoed, ze weet tt zelf vast ook wel She's shit and she know she is |
Citaat:
Jij zet jezelf met dit soort uitspraken echt voor schut het laat je herseninhoud wel lekker doorschemeren. 0/0 dus. Ik durf te wedden dat jou vader het stellig ontkent dat hij jou heeft voortgebracht :o |
Citaat:
Het gaan om dingen als 'mongolen', dat heeft niks met je mening geven of wat dan ook te maken en het is dus niet nodig dergelijke dingen te zeggen. |
Sorry maar wat heeft dit nog met de moord op van Gogh te maken?
|
Citaat:
|
Best wel triest dat de racsisten deze moord weer misbruiken voor hun eigen agenda van haat.
|
En als er verder alleen maar beledigt kan worden, wat nu het geval lijkt te zijn, dan sluit ik deze topic en dan kijkt een N&A fb daarna maar wat hij er mee wil doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn 2 mensen om hun mening vermoord nu.
De eerste dader is een nederlander en de tweede dader is nederlander met een marrokaanse afkomst. Als je nu gaat beweren dat marrokanen of moslims achterlijk, gewelddadig enz. zijn, dan moet je ook hetzelfde zeggen over nederlanders, omdat het fifty-fifty is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ten eerste, RIP Theo, wat een vreselijke moord. Ik heb niet veel van zijn films gezien, maar qua geloofsovertuiging was ik het redelijk met hem eens. Hoe kan er ooit een goeie maatschappij komen als iedereen word bedreigt met moord, als zij iets zeggen dat ze niet aanstaan. Als we rationeel denken, dan bestaat er geen god, maar goed. Rationeel gezien hebben exreme islamieten nooit het recht om mensen te vermoorden. Het is dwijlen met de kraan open, op het moment dat je merkt dat iemand een persoon wilt vermoorden omdat zijn of haar mening niet aanstaat is het al te laat. Wat kunnen we hier aan doen? Helemaal niks. Je kunt niet alle extreme-islamieten vermoorden. Je kunt ze ook niet over een kam scheren en ze allemaal het land uit te zetten. Sterker nog, de wereld is van iedereen. Wat geeft de Nederlanders meer recht om hier te wonen dan andere mensen? Natuurlijk zijn er mensen die van hun uitkering genieten en geen flikker meehelpen aan de maatschappij. Dit soort mensen zijn aparte gevallen en zouden apart moeten aanpakken. En dat allochtonen evenveel recht hebben om hier te wonen dat autochtonen. Wij hebben deze mensen zelf hierheen gehaalt, en het is niet menselijk om ze weg te sturen. Terug? Er is geen terug voor deze mensen. Ze wonen hier, en ik vind dat het begrip allochtoon en autochtoon verkeerd zijn. Wat maakt het uit dat je ouders uit het buiteland komen? Dit is hun land.
Ten tweede vind ik het onmenselijk om een moord te plegen uit religieus standpunt. Ik vind de meeste geloven belachelijk en kortzichtig. Is er ooit enig bewijs geleverd dat er een god bestaat? Nee. Niemand geeft mensen die in allah geloven het recht om iemand te vermoorden. Iemand die mensen vermoord omdat hij denkt dat zijn verbeelding dat zegt, is ziek. Maar ik breng geloof en afkomst gelukkig niet bij elkaar, toevallig geloven veel mensen uit dezelfde landen in dezelfde god, maar dan kun je niet zeggen dat je de grens dichtgooit, voor de veiligheid van mensen die hun mening uitten. Ik vind ook dat de moord van Pim Fortuiyn bijna niks met de moord van Theo Van Gogh te maken heeft. De moord op Pim was gepleegd, omdat iemand vond dat hij het moest doen voor het mensenrecht. Niet omdat hij dacht dat zijn denkbeeldige vriend het wou. Wat ik ondermeer wil zeggen, is dat ik vind dat hier weinig tegen te doen valt. Er moet een moment komen dat iemand kan bewijzen dat god niet bestaat. Tot dat moment valt er niks te doen tegen dit soort moorden. Het is dan ook triest dat dit soort dingen gebeuren. @ Vini-Vidi-Vici: Doe niet zo ontzettend kortzichtig en pak niet alles op wat je ouders zeggen dat het beste is. En ik weet niet of je express je naam verkeerd spelt, maar het ziet er niet uit (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Die arme man heeft het al zo moeilijk met zo'n kind... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft dus duidelijk niets met religie of afkomst te maken. Mensen die het tegendeel suggereren zijn niet alleen incorrect maar ook gewoon gevaarlijk bezig. |
Citaat:
|
Het is wel duidelijk dat de dader harstikke stom is. Ik denk dat de Marokkanen helemaal niet leuk vinden. Nu moeten zij weer bang zijn omdat extremisten van 'onze kant' dit zullen misbruiken om hen te bedreigen en te molesteren.
|
Citaat:
eerste alinea ben ik met je eens...over dat uitroeien mja heb ik niks over te zeggen... verder vind ik dat moslim mensen niet per definitie slecht zijn, hoe kun je dat nou zeggen? waar is dat op gebasseerd? de media? de media is niet objectief...ze zijn altijd gekleurd en de media is de boosdoener van het slechte/ negatieve imago van allochtonen. aan de andere kant heb ik wel het idee dat allochtonen (marrokanen of turken) wel een agressievere vorm van gevoelens uiten hebben...wraak, eer hoog houden etc...dat zijn de cultuur verschillen, maar we zijn hier in NL jongens...aanpassen mag wel een beetje he.... mja tis een moeilijke kwestie....maar vergeet niet, dat elke cultuur, elk land een stel gekken heeft...ook nederlanders sporen niet!!! het zijn niet alleen de buitenlanders....elk mens kan zulke acties uitvoeren... mja en wat er vanochtend is gebeurt is gewoon zielig.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die waren tegen die persoon zelf gericht, vanwege hun meningen, die vrouw was in de war en koos toevallig van aartsen uit. |
Toevallig tegen gekomen bij googelen:
Door Theo van Gogh op 01 oktober 2004 00:10:16: Leest allen de Metro morgen. Mijn zienswijze op Willem [Oltmans] die zichzelf graag als aristocraat zag. Een ode aan Willem in de vorm van een rouwadvertentie. Liefs Theo. Nog maar net een maand geleden, en nu mag hij over zichzelf een stuk schrijven. Triest. |
Ik vind dit nou wel weer zon achterlijk actie. Waarom wordt zo'n man nou neergeschoten? Omdat hij openlijk zijn mening verkondigd? Omdat hij het laat horen als hij het ergens niet mee eens was? Ik kan me hier zo ontzettend kwaad over maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Menneke... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |