![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar thnx voor het meedenken (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom kan je geen polls maken in post...beetje dom :P, raar forum |
Citaat:
Ow ja, nog verschoning voor het feit dat ik vergeten was dat de uitspraak van jou kwam. En nu niet meer chatten. Maar Loontjuh deed ook mee! Forumaas! :nono: |
Citaat:
als fb van onzin daar wel :o :D |
Citaat:
En het is toch nog altijd ontopic, het gaat nog altijd over loontje..(en gedeeltelijk over haar 'crush' maja. Wat kunnen wij eraan doen dat dit zo een 'hot' subject is??? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het geld haar ik waar vandaan? :o |
Citaat:
Pff luie.... Vraag of je bij hem mag werken :D! Zoekt u misschien nog werk voor een lieve meid als ik...:rolleyes: haha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral als ik met mooie vrouwen mag werken <3. Maar genoeg voor vandaag, ik ga slapen, morgen werken :). |
werkse :)
maar u zeggen we niet hoor :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Desnoods neem je een vriendin (die ook OV heeft) mee :) Ik vind het wel een leuk idee. Gewoon een beetje vissen bij hem waar hij uitgaat enzo en of ie nog leuke plekken weet (café/disco/poolbar) in de buurt, zodat je een keer met hem mee kan. (Zo van "Als het daar echt zo gezellig is mag je me wel een keertje meenemen") (y) |
Citaat:
Dat maakt een goede indruk op hem :P. Gewoon meteen vragen, scheelt je veel meer moeite. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens en meisjes, we dwalen af...
Loontje heb je al plannen gemaakt hoe je het aan gaat pakken? |
Citaat:
|
Citaat:
LOL, waarom? Stelletje slijmballen, nu doen jullie maar lief tegen haar...tss Sissy's ;) Maar jah, je bent tenmiste positief, kan je van sommige hier niet zeggen..... :D |
Zou je al die mensen die je zo lief vinden niet gewoon allemaal om 5 euro kunnen vragen loon? Ik bedoel, je bereikt er niks mee tov van je fysio maar het is goed voor je spaarvarkentje :P
en btw, loon is niet zo héél erg eng in het echt hoor :o ;) |
Citaat:
|
En dan niet ie de benen wagen als je geen geld meer hebt :P Zit je daar alleen!
|
Citaat:
|
Citaat:
:D (y) |
Citaat:
|
Haha, dat is wel leuk zoiets, mag ik die 'speciale' krachten ook een keertje lenen (c.q je beurs :P)
Ga ik ook mensen omkopen en inpalmen :D |
Citaat:
haha (zouden we de 500 halen? :o) |
Ga dan eens gauw werken :P en niet zo veel forummen.
Neem nou eens een voorbeeld aan mij, ik werk zowel, als forum, en heb ik ook nog eens een sociaal leven :D. Allemaal goed getimed :D. (Als we zo door gaan wel....) |
Citaat:
Maar mensen, jullie moeten me even oppeppen.. Dat ik weer lef krijg :o |
Lef heb je, je post zelfs een topic met 391+ post....
Over je liefdes, zou ik zo 1,2,3 niet doen. Je moet het alleen nog vinden. Waar is de rest allemaal, liggen zeker allemaal te stinken in hun bed.. Tsss. |
Citaat:
Dat andere ook, maar heb je ook lef voor nodig.. |
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Dus bang voor je eigen mening op te komen?Niet te durven zeggen wat je nu eindelijk wilt. Schande...
Je hebt maar een kans, al heb je geen lef, en je doet het niet zal je dus altijd spijt er van krijgen, je zou altijd denken van als, als, als, als. Als je het dus wel doet, als je hem dus gewoon eens vraagd weet je waar je aan toe bent, de realiteit, je kan nu wel mooi achter je pc of telefoon zitten te dromen maar daar schiet je geen drol mee op. Dus je prefeert een veilig saai leven boven een leven vol met avontuur, waar je niet weet waar je tegen aanloopt. Het leuke daarvan is juist, al die problemen hoe je het gaat oplossen. Jou probleem is, hij, je weet niet wat je moet doen, of jah je weet het wel, maar je durft het niet. Stel als je helemaal zeker van jezelf bent en dan gewoon vraagt wat zou er dan gebeuren?Roze geur en manenschijn of gewoon dat je in een diepe afgrond valt... aaah fuck it, ik zit gewoon weer rotzooi te typen. Nevermind, ben pissed omdat je via via te horen krijgt dat ze beetje minder leuke dingen achter je rug om tegen iedereen aan het lullen zijn. Van mij mogen ze sterven! Mannen blijven toch hetzelfde, het komt eraltijd op neer: 'It dont matter if you from Mexico, from Mars, From Holland, if you got a pussy, i'll fuck!' Het zit eenmaal in hun genen... |
Er is nog wel een handje vol mannen over die gelooft dat er nog wel iets mooiers en beters is dan seks hoor. :o
Whatever er woensdag gebeurt; het is sowieso een overwinning. En mocht Loon 't toch niet durven te vragen, dan was meneer de Fysio 't misschien onbewust toch niet waard en heeft de toekomst nog iets beters voor Loon in petto. :o Come catch a fire Don't let me fade away Come catch a fire babe Don't let me fade away Come catch a feeling Left a fire in me Eyes wide open I'm dreaming Free fallin baby Don't let me fall on down Free fallin baby Free fallin baby Come touch me baby I need to be loved *spring* *dans* *trance* *slaap* |
Lieve Jolt, een veilig leven vind ik persoonlijk wel even fijn.. Zekerheid...
*knuft* Niet alle mannen zijn hetzelfde hoor :) *aait* Ik moet me weer even focussen op mn fysio *focust* :D :p |
Volgens mij heeft de vriend van mn moeder wel door dat ik m leuk vind :o
ik zei vandaag dat mn hand zo raar deed. dat het heel beurs aanvoelde.. en dat t steeds erger werd.. Hij zei al dat ik me misschien gestoten had, maar dat is niet zo.. Toen zei ie: dan moet je maar even naar Ivo he:o :D En hij maakt al een tijdje opmerkingen over m.. Hmm.. :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn beesten, helaas. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk als hij oud word begrijp ik dat ook, dan wil dat allemaal niet zo .... :P. (Hij is toch redelijk oud?) |
Citaat:
Vergeet niet toen hij jong was, dat 't 40-50 jaar terug was en de maatschappij anders was; niet zo vrij en open kwa seks betreft dus 't zou me niet zoveel verbazen als hij niet zoveel geneukt heeft toen. :o |
Schatjes.. jullie missen mijn belangrijke posts :o :D
Niet zo offtopic ;) :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |