![]() |
Citaat:
|
gasten, ik heb een vriendin...
|
tja, complicated shizzle kerel.
|
nee hoor, want ik heb een vriendin :D
|
op die manier (y)
niet zo verwarrend praten, ik heb net in een kwartier naar westerhoven gereden en weer terug.. maar dat duurde wat langer want er kwam nogal wat politie langs (zal wel ergens iets gebeurd zijn in dat gehucht) |
Citaat:
|
Te. Vroeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JAJAJAJAJAJAJA!
Ik mag HAHAHAHA naar Je Moeder op 27 mei in de Stip in Nieuw-Vennep! Voor het eerst in mn leven HOU ik van mn ouders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb mooi onderhand de klok rond geslapen (Y)
was ook wel nodig ontopic |
wat heb je gedaan dan zaterdag tot zondag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrijdag naar de nightwtown (Y) 5 uurtjes slaap erna
zaterdag feest van een vriend van mij, pep gebruikt 3 uurtjes slaap en dus heb ik even bij geslapen |
je was toch clean ivm vriendin?
|
Maaaarrrrr..... koeien. :cool:
|
Citaat:
maar ik ben alweer een maand vrijgezel |
wel geminderd dus nu?
|
Citaat:
Grtz @ Type (Y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
die van ons vleermuizen :confused:
ksnappet nog steeds ni, der isser niks in de buurt waar vleermuizen kunne zijn achja, katten e |
Citaat:
|
hallo mensen. alles goed daar
|
Citaat:
De onzin. Whiskey, daar kun je tenminste vanopaan. Een van de vaste waardes in het leven. |
Citaat:
of wat de zin ook moet zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
En verliefdheid is ook gelijk aan waanzin, maar dat meisje is gewoon zooooooooo mooi, en zooooooo lief... hehe, als zij glimlacht... :) :D :bloos: dat maakt m'n dag helemaal goed, zeg maar... :bloos: |
Trut.
|
nouhouhouuw... :(
ik houd gewoon niet van whiskey :P |
Gaar :confused:
|
al dat liefdes gezeik :D
|
Citaat:
|
Mwoah, whiskey smaakt meer als terpentine vind ik. Maar die twee zullen wel dicht bij elkaar staan. Maar TOCH is het lekker. ;)
En verder: Citaat:
|
whisky smaakt goed, al hou ik meer van wodka omdat je dan de alcohol beter proeft :)
|
Citaat:
|
Whiskey vind ik ranzig. Verder lopen jullie maar een beetje te zeuren met je te vroeg. Ik moet elke dag uiterlijk om 7 uur m'n nest uit of zelfs al op m'n werk zijn :mad:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of gewoon niet mokken :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe.
brakheid. vroeg opstaan om te leren zuigt aarsch. |
Citaat:
|
Citaat:
morgen alst goed is mijn kaartje voor Graspop binnen, das veel boeiender (y):D |
fuck, kijkt er nou niemand even in het kweektopic? ;(
|
ik heb van kweken geen verstand kerel, kan je dus ook niet verder helpen, sorry :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |