![]() |
Citaat:
(no prob, ben straks toch weg dus je hebt nog 'n hele nacht de tijd ;)) |
Citaat:
|
Beetje raar; mijn vriend is vandaag jarig, maar hij is als kampleiding weg... Ik zie hem pas zondag weer.
Heb hem vanmorgen wel gesproken, maar uhh op een verjaardag hoor je gezellig samen te zijn en taart te eten ;)... En verder, ik mis hem best wel; wil eigenlijk dat hij mij VEEL belt op een dag, maar helaas dat kan natuurlijk niet... |
Yeeh daarnet heb ik nog een hele tijd met mijn vriend kunnen bellen.
En het is al bijna zondag, dan zie ik hem weer, en kan ik eindelijk weer met hem slapen :). |
Citaat:
|
ik weet niet wat ik wil:s
Aan de ene kant lijkt een vriendje me wel geinig, aan de andere kant alleen maar lastig. En daarbij kan ik me niet echt meer heugen dat ik verliefd ben geweest... En weet ik dus ook niet of ik er voor open moet staan met betrekking tot twee jongens, of dat ik een van hen dan valse hoop geef. |
bijna 3 maanden geleden is het uitgegaan tussen mij en mijn vriend, hij heeft mij toen ronduit lullig behandeld, maar toch kon en kan ik hem niet uit mijn hoofd krijgen.
Ik heb hem expres 2 maanden op afstand gehouden omdat hij mij na een week al terug wilde hebben naar zijn woorden. De laatste maand hebben we ons contact weer opgebouwd, en zijn echt super maatjes geworden, toch gaat mijn gevoel van houden van niet weg, en andersom bij hem ook niet hoor ik nu. Ik zie erg dat zijn 'foute' gedrag veranderd is. (en nee, dit is geen roze wolk, zijn vrienden zeggen het ook) Nu zegt hij ervoor te vechten totdat hij mij terug heeft. Nou uhmm,, laat hem maar vechten :D Ik denk dat hij binnenkort weer mijn vriendje wordt :D De dingen die fout zaten in onze relaties, en dat waren echt maar kleine dingen,, die zijn nu veranderd dus ik durf weer wel een poging te wagen. Maar laat hem maar even zweten, dat heeft hij wel verdiend:evil: (al doe ik dat ook een beetje voor mezelf, dan weet ik namelijk helemaal zeker dat hij mij echt terug wilt. |
Van de week heel leuk gehad met een jongen, die echt wel een goede vriend van me wordt. Lastig, want er zijn van 2 kanten gevoelens. Maar heb hem duidelijk gemaakt dat ik stapelgek ben op mijn vriend, en veel van hem hou. En dat accepteert ie gelukkig.
Het gaat dus wel goed. Morgenavond mn vriend weer zien, is wennen na een week nonstop samen, om elkaar dan minder te zien |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Nog steeds heel goed. Had het eigenlijk nog voor mogelijk gehouden. |
Citaat:
OT: nog steeds niets. |
prima, morgen samen naar Spanje :)
|
Goed.
Vanavond gaan we allebei naar Sziget, ik ben benieuwd hoe dat gaat worden en of er nog dingen gaan veranderen. Hmm. |
Goed, ik mis hem na een week weer alleen te zijn maar morgen ga ik naar hem toe voor een week en daar heb ik erg veel zin in :)
|
Ik wil hem, maar hij heeft al iemand, dus moet ik er af blijven
|
Oehlala, vanavond komt hij hierheen en blijft hij het hele weekend. <3
|
Citaat:
|
miserabel.
|
Ik mis hem :(
|
Top! Geweldig!
Ik zie haar morgen weer na haar 2,5 week gemist te hebben vanwege vakantie. :bloos: |
Citaat:
|
Oeh net flirter-de-flirt met collega (y) :o
|
Citaat:
|
bezig iemands hart te veroveren :D
|
Het gaat zo goed, morgen zie ik hem weer en dan gaan we kroelen. (y)
|
Het begint echt steeds meer te slijten, maar ergens in mijn achterhoofd vind ik het zonde omdat het al zover is gekomen en zou ik wat moetne doen. Klote gevoel.
|
hij is zooo lief!! :)
|
Vrijgezellig. Hoewel ik een vriendin nu toch wel behoorlijk begin te missen :(.
|
Een soort van toch wel heel allenig.
|
Was ik maar weer verliefd :(
|
het gaat weer heerlijk!
Maandag nogal ruzie gehad, daarna voelde het allemaal een beetje gespannen..hem een paar dagen niet gezien en gister en eergister was het weer helemaal fijn :) Ik moet niet meteen het ergste gaan denken bij een ruzie(tje) :o |
het gaat in principe goed, alleen ik stress weer onwijs over van alles, zoals altijd :(
|
Al zeven maanden single, maar verbetering op komst denk ik zo (y) :)
|
Vandaag 14 maanden! :D :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl ik een vriend heb, ik voel me nogal in de steek gelaten. Blijkbaar heeft hij niet veel behoefte om bij me te zijn, nou ja hij bekijkt t maar :| (n) |
En toen werd er op mijn werk al voor de derde keer gevraagd of ik een vriend heb of niet. :|
|
Hij vroeg of ik vanavond nog uitging. Eigenlijk niet, maar nu moet ik 't zien te regelen van wel :o Maar hij vroeg 't, gewoon losjes, voor 't zelfde geld gaat ie níet. Hmm.
|
Ik reageer alvast voor de komende paar jaar.
Leeg, eenzaam en het voelt alsof ik er gewoon buiten sta :). |
Oke, net alsof het niet al eng genoeg was dat ze speciaal voor mij zou komen vanavond, moet ik der ook nog eens ophalen samen met een vriend van me.
|
Morgen zie ik hem weer. Maandag gaan we samen op vakantie. *leuk*
|
goeeed :bloos:
|
Geen idee. Ik heb even helemaal geen zin in een vriendje ofzo:)
|
Duidelijkheid. (y) :)
|
woensdag zie ik m mss weer:D<3
|
het voelt weer zoo fijn <3
|
ik wil hem weer zo snel mogelijk zien. (L)
|
Zo'n bevrijding dat z'n huisgenoot weg is!
We mogen weer knuffelen op de bank, ik mag m'n jas over de stoel hangen en ik krijg geen "Marjolijn, LAMP" te horen als ik 2 min. het licht laat branden... Ik merk ook dat het echt een boost is voor onze relatie. Ik ga met veel meer plezier naar m toe. (morgen :)) |
pff, verwarring damnit :( oh ja...bezette meiden hè, die zijn dus niet vrijgezel
|
stom.
er is 1 jongen die er eigenlijk altijd is..maar toch zoen ik met anderen die ik dan toch voor korte tijd leuk vind:s en dan weet ik niet meer wat ik wil enzo. maar ik geniet wel van de vrijheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |