![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Open hand - http://www.myspace.com/openhand (heeft ook weer iets nieuws zie ik) Cave-In - http://www.myspace.com/cavein ..... :mad: waar is m'n inspiratie ;)? maargoed volgens is voor tool fans tool inderdaad een soort god ofzo en moet ik me daar maar bij neerleggen. |
dat zal je idd.
En Open Hand is vet. Maar dat is gewoon een rockband die idd niks weghebben van Tool. |
Dat moet ik tool dan ook wel meegeven, dat ze een eigen stijltje hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
dingen die ik altijd hoorde als ik iets soortgelijks als tool zocht: 30 seconds to mars, dredg, failure, oceansize. valt niet te vergelijken natuurlijk. stuk voor stuk zeer goede bands, voornamelijk failure en oceansize. |
Citaat:
|
We moeten in november wat meer geluid maken van Maynard..
Ik wil alleen niet door Tool heen gillen. |
Citaat:
wat wel een regelrechte kopie van tool is (gadverdamme het rijmt): x cell factor maar dat is dan weer kut |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tool @ roskilde was super!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
East, op camping K stond ik, dus achteraan zo'n beetje
We kwamen op dinsdag aan dus toen was de keuze ook al vrij beperkt. Maar het is allemaal goed te belopen moet ik zeggen, valt echt reuze mee.. |
Citaat:
kon je van k rechtstreeks naar het festivalterrein komen? of moest je dan om? |
Citaat:
Oja, kratten bier op de camping! Dan kan een festival eigenlijk al niet meer kapot. :) |
Voor de liefhebbers: Tool Live in de HMH!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
(slipknot-bootlegs ? ;) ) |
Citaat:
|
Tool 9 november in Ahoy'
Gepost door: Knoedel - 2006-07-25 16:29:10 - Bron: Mojo In de Heineken Music Hall bevestigde Tool een maand geleden al dat ze in november Nederland weer zouden aandoen. Hierover is nu meer informatie bekend geworden. Op 9 november staat Tool in de Ahoy' Rotterdam. De kaartverkoop start a.s. zaterdag 29 juli. Kaarten gaan over de toonbank voor 42,50 euro exclusief servicekosten. w00t http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=2738 |
Ahoy' is in ieder geval groter, dan zullen de kaarten dit keer wel pas met 10 minuten uitverkocht zijn..
Vorige keer is het ook gelukt, zal deze keer niet anders zijn hoop ik. |
toch jammer dat het in zo een grote zaal als ahoy moet...
|
Waarom staat het alleen nog maar op podiuminfo.nl?
En kun je voor Ahoy' sta- en zitplaatsen kopen? |
Ahoy: Ik ga niet.
|
Het is op een donderdag (n)
|
lijkt me trouwens sterk dat het op 9 november is er is dan een evenement dat 2 dagen duurt.
09 HUIS & APPARTEMENT 2006, INCLUSIEF VVE ZONE 10 HUIS & APPARTEMENT 2006, INCLUSIEF VVE ZONE Aanvullende informatie Informatie en informatie over bouwen, verbouwen, onderhouden, kopen en verhuizen |
k Heb tot nu toe alleen Rush en Roger Waters in Ahoy gezien en daar was niets mis mee :) Perfect geluid zelfs :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dan dat Tool in het Sportpaleis speelt ofzo en dat die beurs in die hallen plaatsvindt. |
Citaat:
|
ik twijfel een beetje (ahoy)
|
Waarschijnlijk te duur en Ahoy vind ik niet zo.
edit: ik moet er "zeker te duur" van maken onder bedreiging hier |
Te duur? :confused: Het scheelt amper met de vorige keer.
|
Citaat:
|
Heb ze nu vier keer gezien, ik ga niet weer zoveel betalen.
|
ik mag niet het is doordeweeks:mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |