![]() |
een grap van tink en maxwell :nono:
|
Hoe zielig onze pup wel niet is nu ze geopereerd is :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
demente bejaarden :cool: (y) |
10sec geleden.
Ik kom erachter dat een collega een vriend is van een ex. Dat wordt raar. |
De leerstof is heel wat meer dan ik verwacht had :(
|
OMG Waarom haalt SBS 6 de Tokkies weer in de spotlights??? Waren ze eindelijk weg, halen zij ze weer terug! Omdat dat stelletje walrussen een kind heeft gekregen! :s
|
OMG heb ik nou alweer de trein gemist?? (de 4e keer deze week :o )
|
OMG ik heb mn haar gemilimeterd :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ot: OMG! Tis al bijna kerst :eek: |
OMG wat voel ik me ziek. OMG wat leuk, ik heb de quiz op cinema.nl gewonnen en nu krijg ik een filmspel toegezonden. :)
|
Citaat:
Citaat:
|
OMG mn tante uit Italië komt zo :eek:
|
OMG. Uhm. Nou ja, gewoon. Nog even een OMG op de valreep.
|
Ik zag gisteren op tv een interview met die vrouw die de postcodeloterij had aangeklaagd. Zat heel zielig haar verhaaltje te vertellen, hoe ernstig ze was getraumatiseerd.
Echt te belachelijk voor woorden HAHAHA. :D :D |
Citaat:
en een dikke :rolleyes: |
een huisgenoot heeft 40.000 euro misgelopen bij een of ander belspelletje omdat hij het verkeerde antwoord gaf
dit ga ik hem áltijd nadragen :D ómg |
Citaat:
|
OMG, Net op een feest, krijg ik een biertje aangeboden, maar moet ik hem zelf gaan halen, en toen gingen de euro's in het bierglas, lekker puh!!!
|
Citaat:
ontopic: omg toen me paard zomaar op straat ervandoor schoot en de teugelsbrak en bijna 1 of andere wandelaar/renner bijna omver liep zag nog net hoe de man in de bosjes sprong. Gelukkig zat ik er niet op maar ernaast. |
Citaat:
|
toen ik op de kamer van m'n broertje kwam en al die vieze was aantrof(n)
|
OMG! Je kunt via het netwerk iemand anders zn pc laten afsluiten :D
|
Citaat:
|
OMG nog 3 dagen & OMG wat is Hans teeuwen grappig.
|
Citaat:
|
Omg, ik werd wel erg laat wakker. :o
|
OMG hoe schandalig kun je dansen met iemand die je als meer ziet dan een vriendin, maar niet als vriendinmateriaal en al een vriendin heeft. Vrij schandalig dus. Grote groepen zijn relaxt.
OMG waarom tilt iedereen mij altijd op? |
OMG... hoe vaak kunnen ze rudolph the red nose blabla draaien op de radio (n)
|
Omg, van Wokrestaurant-voedsel raak je aan der Scheiße :eek: :( :eek: :( :cool:
|
OMG!!!! Ik wist dat 'DOA: Dead or Alive' een slechte film zou zijn.. maar kom op, ZO SLECHT?!?!?!? :eek: :eek:
|
sextopics op onzin
|
vdat vanochtend toen ik wakker werd mijn stiefpapa aan de ketele bezig was
|
OMG tis morgen alweer woensdag
OMG nu spreek ik hem echt de hele dag niet :o |
OMG dit is zoo grappig. Dvd van Maroon 5 gekregen, staat ook een stukje live optreden op toen ze nog Kara's flowers waren. Zegt jullie niets, waarschijnlijk. Mensen moshen, mislukte crowdsurf-poging... Lol.
|
omg hoe lang kun je slapen... (n)
|
omg.. ik huil overal om. Lekker, verkouden zijn.
|
OMG!! Mn ouders hebben maar 1 zown pakje met kerstkransjes met marsepeinvulling/chocola/spikkeltjes gekocht :(:(
WAT IS EEN KERST ZONDER JE HELEMAAL VOL TE VRETEN MET KERSTKRANSJES???? :confused: :confused: :| :( :mad: :eek: :rolleyes: :( |
OMG ik HAAT kerst.
OMG wat maakt m'n opa domme opmerkingen. 'Ah bah de stroop is over tijd.' 'Ik heb liever dat de stroop over tijd is dan dat jij over tijd bent' |
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG het is al half negen en ik ben een half uur te laat met opstaan oooomggggg.
en OMG het is woensdag het is woensdag het is woeeeensdag =D |
OMG, mijn baas is echt ge-ni-aal! :cool:
|
OMG, Ik wilde die mensen die geld willen vangen elk jaar met van die kaartjes eigenlijk helemaal niks geven, omdat het onzin is, en ik die bladen en andere troep toch nooit lees/. en nu heb ik toch wat gegeven omdat ik diegene kende :o
|
Citaat:
ot: OMG! Ik dacht gister, kom, nog even een spelletje spelen. Dus.. dat deed ik. En het liep een beetje uit. Staat mn pa opeens om 6.30u naast me. 'Zo.. jij bent vroeg! Of laat?' Dus ik 'vroeg!, ik kon niet slapen..' :| :bloos: Nog eventjes op bed gelegen, twee uurtjes geslapen teh ghekstuh!! :o |
In de fastfoodwinkel vandaag, toen het tot me doordrong dat ik voor 2 winterjassen slechts 75 euro heb betaald.
|
Citaat:
OMG mijn zwager deed een wedstrijdje hardlopen met mijn broertje en maakte een sliding en belande net niet (too bad) in de stadsgracht :evil: uitslover |
Omg, dat filmpje! :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |