![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Lekker. ;)
|
*bitchslapt* ;)
|
Prrrr. ;)
|
Mijn ouders zijn echt retarded. Ik pakte één bolletje als ontbijt, dat vonden ze gek. Toen zei ik dat ik over een uur pas ging lunchen en dat vonden ze nog gekker. Eh... wtf.
|
Citaat:
Hier zijn de bomen ook nog helemaal wit. |
lol :o
|
Citaat:
|
Jeej. :p Ja met Kerst moet ik wel naar huis.
|
Citaat:
|
Oeh die hebben wij al. En er zat zo'n chocoladefontein in als Minke ook heeft! En die krijg nadat we 'm gebruikt hebben geloof ik! :eek:
Ik moest nu al omdat ik vanavond bruiloft (nja 25 jaar getrouwd feest) heb van mijn oom en tante. En die tante heeft kanker en het gaat heel slecht en ze zou eigenlijk opgenomen moeten worden maar dat doen ze niet vanwege het feest nog enzo. Maar iig duurt het niet lang meer voordat ze sterft denkt iedereen, dus maken we er nog een mooi feestje van. |
Citaat:
Ik moest nu ook al, want ik heb dit weekend repetitie en concert. |
Oeh zit je bij een koor? :p
|
Fanfare, ik zing echt heel erg vals.
|
Oew. :p Hihi, wat speel je?
|
Saxofoon.
|
Huhu. :cool:
|
Middag.
|
Hej
|
Ik weet niet of ik wel leuke sieraden heb voor vanavond. En ik kan echt geen haar opsteken.
Dat gaat wat worden. :( /vrouw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vanochtend die gezichtsbehandeling gehad, het was leuk. :) Nu ben ik moe omdat ik zo vroeg op moest, maar ik moet straks nog naar buiten om oorbellen en misschien kleren te kopen. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet nu aan zo'n Afrikaanse stam denken en wat die vrouwen daar allemaal aan sieraden hebben.
|
Citaat:
En die gezichtsbehandeling doet wel iets, want ik blijk een droge, vochtarme huid te hebben en ik heb fijn allemaal hydraterende spulletjes opgesmeerd gekregen! Het was fijn en ontspannend, dus lekker puh. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
welles, nietes;)
|
Ik heb meer geduld. ;)
|
jah volgens mij is ze al weg:o
|
Citaat:
|
Ik zie geen argumenten, ik zie alleen stellingen:P
|
Hallo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow. Dit is druk zeg. Sinds wanneer hebben forumers een leven?
|
sinds 30 oktober 1985:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is de gemiddelde waarde van een functie in het interval [a,b]? ;)
|
Citaat:
Ik kan hier geen latex gebruiken. :( |
|
Als jij het zegt:p
Zo sterk is mijn wiskunde ook weer niet:o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |