![]() |
|
|
omg manon :D
|
http://i188.photobucket.com/albums/z...lis/error2.jpg
miniatuurweergaven maakt het ook niet helemaal duidelijk :D |
OMG we hadden net lady's night hier in huis (lees vibo-party) en er is best wel veel besteld :o.
|
OMG Error :D
edit: @ecnelis dus. Misschien ook een beetje error voor lentekriebel :o |
omgwtf
|
OMG ik ben even weg en ineens trass, P-apple en leekah
|
OMG Een smsje van minke.
OMG Ik ga slapen. |
OMG nou, sperzieboon is ziek.
|
Citaat:
|
OMG de helft van de mensen die ik ken is in meer of mindere mate ziek en ik zelf niet! Dat komt echt nóóit voor! Leve mijn verbeterde weerstand!
|
OMG, mijn voorspelling bleek waar; ik heb echt gruwelijke spierpijn. :(
|
OMG, normaal doet een douche mij goed, maar nu ben ik gewoon flauwgevallen onder de douche :eek:
|
OMG, ik zit nog steeds een beetje te shaken...
|
Omg I know the feeling. Niet onder de douche, maar wel echt nog vet lang shaken na het flauwvallen. :o *knuffel*
Omg ik ben echt slaperig vanmorgen joh. :o |
Citaat:
|
Flauwgevallen, zie post erboven. ;)
Het werken was ook echt een hel. Maar de teamleider van de dag was gelukkig wél begripvol. |
Omg, arme minke *aai*
|
OMG, dankjewel :) Maar het gaat alweer een stuk beter hoor! Ik was alleen met mijn stomme hoofd vergeten dat het wel eens wil helpen als je veel suiker eet/drinkt, ik zag helemaal wit ook enzo... En ik had dus niet ontbeten dus dat was een beetje dom..
En OMG toen fietste ik dus naar de AH, kwam ik het terrein op en wie kom ik daar als eerste tegen? OMG, Julio! Maar OMG, hij deed gelukkig wel gewoon normaal. Hij had het nog wel even over mijn 'mooie gezichtje' :| maar woorden als 'snoepje' liet hij gelukkig achterwege. :p |
Citaat:
OMG, het was gisteren echt gezellig, en OMG op mn werk gaan ze een lijst bijhouden met wie het snelst en langzaamst werkt. :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
OMG Ik dacht dat je een andere Julio bedoelde :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En omdat ik Minke altijd snoepje noem, natuurlijk.
|
:eek: :D
|
Nee, gewoon omdat Julio.
|
OMG, ik ben aan het praten met een meisje. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG Jezus Darkie! :nono:
|
Citaat:
|
OMG ik heb ook weleens gepraat met Darkie :(
|
Citaat:
|
OMG ik moet eten
|
OMG, volgens mij heb ik een overdosis red bull gehad:D
|
Omg ik hoop dat ik niet ziek aan het worden ben. (n)
|
Citaat:
|
OMG ik zei bijna tegen die docente GA WEG FUCK OFF IK LOS HET ZELF WEL OP STOMME TRUT
en toen zei ik 'jaha :(' |
OMG Onzin heeft een slotje :D
|
omg ik was net met mn mama in blijdorp en ik blijf dat gorillaverblijf zo fucking lelijk vinden nu. en dat allemaal omdat een domme vrouw zich niet aan de regeltjes kon houden en een gorilla uit ging dagen :/
|
OMG mijn broer is alweer uit het ziekenhuis!
OMG het is lente. |
OMG een soort rood
OHw Quis wat fijn, gaat het ook echt een stuk beter of moet hij nog lang 'rusten'? |
Citaat:
Citaat:
|
OMG het ww begint weer!
|
OMG wat zijn er veel mensen zonder leven die op het wwspel hebben zitten wachten (myself included) :o
|
OMG, Deus Vitae is awesome :cool:
|
OMG, blinde mensen zijn irritant, met hun misplaatste superioriteitscomplexjes.
Met name Vincent "ik ben dan wel blind, maar ik zie meer dan jullie!!1!" Bijlo maakt het bont :| |
Citaat:
OMG ik heb echt veeeeeel te lang geslapen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |