![]() |
Hrmm.
|
Citaat:
|
|
Ik zag Uice vandaag bij college :cool:
|
|
Citaat:
De meningen op dk zijn nogal verdeeld ;) |
Citaat:
|
Ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe heb je me herkend?! :eek:
|
Citaat:
|
Oh ja, college. Daar moet ik ook maar eens heen.
|
Ja, die beugel hé :(
|
Citaat:
|
Ik was trouwens na het eerste uur al weggevlucht :o kon het niet meer verdragen. Beetje jammer van die 14 jaar reistijd, maar ja.
|
Citaat:
Wat kon je niet meer verdragen? |
eujj
|
Als het niet onze favoriete homoseksuele neger is!
|
Citaat:
|
Citaat:
En het nadeel van colleges met meer dan honderd man is dat mensen uitgebreid theekransjes gaan houden, en soms middenin het college weglopen :confused: Die mensen krijgen natuurlijk wel altijd teh evil eye van mij, maar het lijkt ze niet af te schrikken :( |
Citaat:
|
's avonds een ochtendjas dragen, dat kan natuurlijk niet :nono:
|
aaaaaah smiley op de volgende regel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar heb ik zo mijn twijfels bij.
|
Quantummechanica is heel hip, vraag maar aan Georgina Verbaan.
|
Georgina Verbaan, de vegetariër wier lievelingseten sushi is!
|
Citaat:
Die staat er deze week mee op de voorpagina van de VPRO-gids inderdaad. Ik vind quantummechanica heel interessant, maar je kunt er ook behoorlijk gek van worden. |
:D
Mijn vriendin is ook zo'n "vegetariër" die vis eet. |
Citaat:
|
Bij Uri Geller, btw, hadden iemand een 'quantummechanisch diner' geserveerd. :')
|
Citaat:
|
Piscovegetariër.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik lees ook niet heel veel quantummechanica ofzo hoor, dus erg veel weet ik er sowieso niet van. Alleen af en toe een tekst van Paul Pourveur ofzo, en dat is best een intellectuele knakker. En ook nog een theatermaker, dus wel een leuke combi. |
Citaat:
|
Wat is het dan? En wat heeft Georgina Verbaan er mee te maken als het heel wiskundig is? :confused:
|
Citaat:
En er zijn veel populair-wetenschappelijke boeken over QM, waarbij niet of nauwelijks wordt ingegaan op de wiskunde. |
Onderweg in de bus heb ik me de hele tijd af zitten vragen hoe Darkiekurd nou heette en nu weet ik het weer *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |