![]() |
ook al aaaaaaaaaaaaaang niet gegeten (sinds de basisschool ofzo) maar die dingen zijn zeker wel lekker!
Bapao? (willekeurige smaak.. kip..rund..vegetarisch) |
Lekker!!
Boerenkool met rookworst |
Echt heerlijk! (Y)
Marmite |
Niet lekker!
Cornetto soft? |
nee
venkel? |
Ik hou niet echt van cornetto's. Oh ik googelde net op cornetto soft, maar die vind ik dan wel weer lekker (wist niet wat 't was)!:D Ik weet niet meer welke smaak ik had. Ik krijg nu spontaan weer zin in ijs.:D
Milk&Fruit mango? |
Gaat wel, doe mij toch maar liever ''normale'' halfvolle melk bij mn ontbijt/lunch dan milk & fruit
Bacon? (als broodbeleg) |
Nope.
Pannenkoeken met iets hartigs? (dus geen suiker, maar bv. kaas erop ) |
Lekker, liefste met stukjes appel!
Tic tac? |
Jawel, voor frisse adem wel ok maar niet echt lekker ofzo
Bitterkoekjes? |
Ja, lekker!
kersen |
Mwah, dan liever aardbeien. Ik hou sowieso niet zo van zacht fruit.
Donuts |
de NL donuts met suiker of van dat glace spul - best lekker
de grote donuts met suiker die ze verkopen in griekenland - HEERLIJK (Y) Kokosmakronen? |
jammie!
kletskopjes |
Lekker!
Gevulde koeken? |
Mmm.. ja!
Stroopwafels |
Ja, lekker. Vooral van die hele grote verse die je bij kraampjes op straat kunt krijgen.
een lekker koel glas karvan cevitam bosbessen siroop aangelengd met water en koude ijsblokjes |
met dit weer heerlijk! (y)
Cornetto? |
Best lekker, maar doe mij toch maar liever ''vers'' ijs van de ijscoman of een softijsje
Mona pudding met sausje? |
Liever zonder sausjes, heb nooit zoveel met sausjes! Maar Mona Bitterkoekjespudding = jammm! ( alleen is dus zonder sausje :P )
Slakken? |
Het gaat, vind het best tegenvallen.
Appelmoes |
Ik heb het vroeger te vaak overal over heen gedaan! ;) Een beetje een overkill dus, waardoor ik er nu eigenlijk niet meer zo dol op ben. En als ik het eet, is het wel gewoon los; het stadium van overal applemoes overheen gooien ben ik wel een beetje ontgroeid inmiddels!
griesmeelpudding |
Jahoor, lekker :)
Nasi? |
Lekker!!!
Bami? |
Ligt eraan, ik houd niet van bami van de chinees of supermarkt, maar zoals mn moeder em maakt, super! (y)
Zalm? |
Gerookte zalm op mn brood heerlijk (Y), maar gebakken zalm vind ik niet zo!
Vietnamese loempia? |
Nee!!
soepstengels? |
hangt er vanaf wat voor soepstengels. Met kaas, sesamzaadjes of een ander iets 'extra' wel. Anders vind ik ze zo saai.
Kikkerbilletjes |
Whaha never nooit
Dubbele boterham met jonge kaas en aardbeien jam? |
Ik heb 't ooit 'n keer gehad en laat ik 't zo zeggen: als ik niet wist wat 't was, zou ik 't lusten ;).
Edit: Ja, lekkere combi! :D(Y) Reifkoek |
Als ik zoek wat t is , krijg ik weinig maar is t een vega-snack ofzo? Ben nu wel erg benieuwd :P
Baklava? |
Neeeeee, mij veels te zoet en niet lekker
Zuurkool stamppot? |
Ja ik lust het, maar ik heb liever andijvie stamppot...:P
ehm.. spekkoek? |
|
Citaat:
> lekker! Een softijsje met spikkeltjes? (noemt iedereen die gekleurde bolletje-doping op ijs zo spikkeltjes ;)?) |
|
Mwaaaa, niet vies maar zeker niet mijn favoriet
Patatje met curry, mayo & uitjes? |
Altijd lekker. Maar blijf je ook van eten! :rolleyes:
Stroopwafels |
Citaat:
Ontopic: Zeker! :D Krentenbol |
Zeker lekker!
Ontbijtkoek |
lekker, het liefst die ontbijtkoek met stukjes gember ertussen!
Brownie? |
@ Azn: Ooh dan lijkt het me heerlijk :D hihi
Ontopic: Jaaaaaa Brownie met échte, vers geklopte slagroom en nog warm graag (y)! Kinderbueno? |
lekker!! ik vind vooral die net nieuwe kinderbueno (nja nieuw, 3 maanden ofzo?)
kinderbueno white (met witte chocola) erg lekker!! Twix cappucino? |
Eh, die ken ik niet Maar lijkt me erg lekker ( net zoals die kinderbueno white :| goddelijk moet ddat zijn haha :P! )
Kaasfondue |
neee, vind kaas op mn brood (of het liefste als tosti!) heerlijk ... maar voorderest moet het echt niet bij het avondeten zitten of als tussendoortje ofzo
Parmazaanse kaas? |
Ik heb 't nog nooit gehad, maar ik lust vrijwel alle kazen :).
Sardines |
Best lekker!
Soesjes? |
Nee dankje. Zowel omdat ik er eigenlijk niet dol op ben als het feit dat ik er vreetbuien door krijg en ze niet goed zijn voor mn lijn ;)
Brinta? |
nouja, ik lust het wel, maar houd meer van iets om op te kauwen, dan zo'n pap iets...
Aardappelpuree uit een pakje? |
Nee dank je,
IJshoortje met een 1-2 lekkere bolletjes italiaans ijs en slagroom? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |