![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wateringen ligt vlakbij Den Haag, daar woont Daboman.
|
Ik zag een keer een zooi Volendammers op excursie in Amsterdam, die gingen ook met de tram en waren daar heel enthousiast over, maar toen ze uitstapten zeiden ze 'nou, was dat het?'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dachten ze dat het een soort achtbaan was ofzo? :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg hivemind.
|
Citaat:
|
Ik moet nog steeds lachen om die anekdote dat Julius aan Stefanie de tip gaf om een blikje drinken tegen haar hart te houden om het af te koelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die trip naar Parijs was dat. Er zijn nog aardig wat conflicten geweest toen.
|
Ja, ik begreep het doel van die trip ook niet, destijds.
|
We hadden geboekt toen het nog aan was en annuleren was te duur.
|
Ahh. Dat had ik met Graspop, toen heb ik mijn kaartje aan een vriend gegeven. Al was dat achteraf niet nodig, want toen neukte ik nog met Patty.
|
Mijn oom is met zijn vriendin/vrouw/whatever (wat een heks van een mens is) naar Thailand gegaan en heeft tijdens die vakantie iets gezegd van "beschouw dit maar als ons afscheidsreisje" om bij thuiskomst een einde te maken aan de 15 jaar lange relatie. :D
|
Citaat:
|
the only game you know is do or die (8)
|
Yello.
|
Katjuh *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allemachtig ik zit hier in niets dan een groot Maiden t-shirt ( :mad: \m/ ) voor een open raam en ik ga dood van de hitte
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het woord 'glip' een normaal Nederlands woord voor snee (als in: ik heb een glip in mn vinger)?
|
hm vandale kent het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
En zie, Lucky Luciano naamzoek, correct gebruik van 'als in'! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ahh.... Paris! ;) |
Citaat:
Ik wil nu eigenlijk wel dat dramaverhaal van D'Orsay horen. Edit: *leest* ah, oke, nou, dat klinkt niet echt als een drama :( |
:')
|
Citaat:
|
oh noodles: ik kan me nog wel herinneren dat de DADERS donker haard hadden, dus iig geen platinablonde chicks nee ;)
|
Hm, dan had ik misschien weer meer oog gehad voor de schilderijen dan voor jullie.
|
Citaat:
|
Beste N00dles, je ziet over het hoofd dat het een dushichick was. Een vurige Spaanse of knappe brunette scoort direct -100 op de aantrekkelijkheidsschaal als ze zich in Bijlmerlaarzen hijst en met een domme kop oninteressante meningen gaat zitten spuien. ;)
|
Citaat:
|
Hij 'mocht' gaan? Zoals ik het verhaal gehoord heb liep hij gewoon weg en bleef je nukkig achter omdat je het te gênant vond om daadwerkelijk te gaan gillen.
|
Citaat:
|
Maar goed, plaatsgebondenheid en verschil van referentiekader, he!
|
Citaat:
|
het woord nukkig is mij onbekend
|
Chagrijnig, geërgerd, mopperend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |