![]() |
Citaat:
|
Wel een beetje hypocriet van Matthijs, hoewel ik U2 een hoop laffe kak vind is zijn muzieksmaak niet veel beter.
|
Binnenkort weer een nieuwe Rome:
Citaat:
|
(Y).
|
godVERKAKKAKAKKAKA
|
Even een provinciaalvraagje. Als je in Amsterdam met de bus moet, maar je hebt geen OV-chipkaart, moet je dan een anonieme kaart kopen? Waar moet dat dan en hoeveel kost het?
|
volgens mij mag ik niet afstuderen van de kosmos. Scanner, printer, en computer binnen 24 uur kapot gegaan :d;d;:D;;D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grafhoerenteringzooi :mad:
|
Die site is ZO onduidelijk. :( En nu kan ik het woord 'chipkaart' niet meer zien. Ik ga zo wel even op het station vragen of zo.
|
Citaat:
Ga voor een anonieme OV-chipkaart naar een balie van OV-bedrijven, verkoopautomaten op stations, diverse tabakspeciaalzaken (zoals Primera), supermarkten (AH en C1000) en bij sommige Bruna's. Check locaties met anonieme OV-chipkaarten bij u in de buurt (nieuw venster). Een anonieme OV-chipkaart is vier tot vijf jaar geldig. http://www.ov-chipkaart.nl/allesover...rt/waartekoop/ Kost 7,50. Eventueel kun je ook een dagkaart kopen bij het busbedrijf in Amsterdam, die is, geloof ik, 7 euro en dan kun je onbeperkt reizen. (Op de anonieme kaart moet je nog saldo zetten, maar die kun je dus wel vaker gebruiken daarna). |
Bij de servicebalie van de NS op Amsterdam Centraal (dus waar je ook treintickets enzo aan de balie kunt kopen) kun je ze halen, dat kun je vast wel vinden :) En daar kunnen ze je ook wel meer info geven.
|
Citaat:
|
Ahhh, dank jullie. :cool:
|
hey, hoe kan dat eigenlijk? Iedere keer na het opstarten loopt de computer vast. Het klokje, de icoontjes, de startbalk, alles. Behalve de pop-ups van avast, die kan ik wel wegklikken. En als ik lang genoeg wacht verdwijnt alles en zie ik alleen nog maar het bureaublad. Zonder icoontjes en startbalk en alles. Alles verdwijnt dan en ik kan nergens op klikken of typen? De koeling is het niet, hij voelt helemaal niet warm.
|
Citaat:
Citaat:
En verder heb ik géén idee. |
nou, dan ben ik flink wat afstudeerwerk kwijt :o
|
Oei.
Kun je hem niet naar een reparateur brengen? Dan kunnen ze vaak toch nog wel wat dingen redden? |
Jongens, als je een pakje kaas hebt met plakjes en er staat op 'na openen beperkt houdbaar' hoe lang is dat dan?
|
Tot het onprettig gaat ruiken of er schimmel op komt.
|
Kaas kan best wel even mee. Wat Etmakas zegt. Je merkt dat zelf wel als het niet meer kan, volgens mij.
|
Hm, het ziet er nog wel goed uit, maar hij is al wel 2/3 weken open ofzo, en dat lijkt me toch wel 'beperkt' overschrijden.
|
Citaat:
hoewel je die schimmel er natuurlijk ook af kan halen en dan de rest opeten. Voor de smetvreespolitie iew komt zeggen : dat doen ze in kaaswinkels ook. |
whaattt? No money! HIER! suk a kok!
|
Citaat:
|
Dan kan je de schimmel uitknippen! :cool:
|
:D nu vind ik het bijna jammer dat er geen schimmel opzit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je ziet het bij kaas ook wel vaak aan de randen. Als die echt donkerder geworden zijn, is het misschien ook wel eens tijd voor nieuwe kaas.
|
Ik repareer dingen meestal door erop te slaan. En als dat niet werkt ga ik huilen en wachten tot iemand komt die het fixt of tot ik weer moed heb verzameld om nog een keer te slaan. :o
|
ik vind nooit zo erg als er dingen stuk gaan, lekker een beetje open maken en friemelen. Net als gisteren, uren lang de contactpuntjes reinigen is best rustgevend. Maar dan moet het daarna wel weer werken :D en afstuderen is al stressvol genoeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als hier nog utrechtenaars zitten die avocado nodig hebben.. Er is op het vredenburgplein boerenmarkt en ik was er net, de biologische avocado's daar zijn rijper èn goedkoper dan de niet-biologische bij de albert heijn. :cool:
|
Citaat:
|
Oh bij kaas hangt het ook wel af van de prijs. Als je kaas van 20 euro de kilo hebt gekocht is hij veel langer houdbaar, omdat weggooien zonde is van het geld. Dat is mijn policy :bloos:
|
Citaat:
wat is partitie? (nog een facepalm voor mezelf!) (ach, zo leer ik elke dag bij) ik heb al mijn muziek op de D schijf, ben ik die kwijt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer eens te achterhalen of je onlangs, voor de problemen begonnen, applicaties of drivers hebt geïnstalleerd of geupdatet. Als je kunt pinpointen, verwijder dat stukje software in de veilige modus. Als dat geen soelaas biedt; opstarten in veilige modus waarbij je alles moet bevestigen en kijk waar het mis gaat. Ook kun je de Event Log nakijken op curiosa. |
Of je kunt systeemherstel gebruiken, een paar dagen terugzetten en kijken of dat dezelfde problemen geeft hm?
|
Citaat:
|
Jongens, houd een sop over formatteren, seriously :facepalm::D
Als je band lek is koop je toch ook geen nieuwe fiets :p |
Citaat:
|
Ik kan ook geen banden plakken. ;)
|
Nou goed, veilige modus en systeemherstel probeer ik meestal ook wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |