![]() |
Ik heb nu ook Jeanny aanstaan via Spotify.:cool:
|
|
Citaat:
|
:o |
Jeanny is niet slecht!!!!1 En het stond op één toen ik geboren werd.
|
|
Citaat:
|
Slechte muziek?:p
Al is dit dan weer zo dramatisch dat het geniaal wordt.:D |
Oh fuck fuck fuck! Ik had zo'n fornuisding dat heel goor was in de goot gezet, stop erin, veel schoonmaakmiddel erbij en hete kraan aangezet. Maar dat was ik vergeten :o en toen ging de hele boel enorm overstromen :o:o
|
:D sorry :D maar het klinkt wel een beetje grappig :bloos:
Is het heel erg? |
Oeps. Watersnoodramp in Groningen.:p
|
Citaat:
|
Ik dacht ineens 'wat is dat voor raar geluid, is het heel hard gaan regenen?' maar het zag er buiten verdacht droog uit :d en zelfs toen wist ik nog niet wat er aan de hand was. Pas toen ik in de keuken ging kijken wist ik weer dat ik de kraan open had gezet :o huhu
|
Het lijkt nog wel een beetje mee te vallen. Meteen maar heel veel handdoeken enzo op de vloer gemikt.
|
Oei :O dat klinkt eigenlijk best wel ernstig :D:O(N)
|
Zat er niet zo'n overloopbeveiliging in dan?
|
Citaat:
|
Bedankt trouwens dat je me weer even aan Falco hebt helpen herinneren, Joris.:cool:
|
Als je hem echt heel hard aan hebt helpt die overloopbeveiliging ding niet meer :D dat probleem hebben we hier ook wel eens gehad toen we de kraan niet meer dicht kregen :D
|
:D flink laagje water dus Doh :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ach, het kan altijd erger moet je maar bedenken :Y
|
|
Citaat:
Citaat:
http://dl.dropbox.com/u/361022/red.jpg ;) |
:D
|
Huhu :D ik sms met iemand :cool: en bedenk me even heel erg dat ik héél blij ben dat ik geen practicum dingen heb bij mijn studie :D
|
Voet opengehaald aan een moederbord. Eens moet de eerste keer zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oké, ik ben weg, ik mag natuurlijk niet te laat komen voor Oh Oh Cherso!!!1!!!11111!!!one!!! |
Succes :D
|
is er weer een nieuw seizoen oh oh cherso?
|
Citaat:
|
misschien een atelierruimte boven mijn favoriete kroeg ;D:;:D;
|
Citaat:
http://cdnsupport.gateway.com/s/moth.../251979022.jpg Ze zijn scherper dan ze eruitzien. En ook karteliger. |
Ik heb die dingen weleens in m'n achterste gehad.:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooral pijnlijk, zo'n pinnetje in je bil. Gevalletje laptop openmaken waarvan iemand een connector intern kapot had getrokken, en dan beland zo'n pinnetje op de kruk en ga je op die kruk zitten.:p
|
Oei, een sneak attack. Ik dacht dat je gewoon een mobo op een stoel had laten liggen.
|
Nou zeg, wat een rampendag. Ik ging net in een stuk glas staan.
Gelukkig is mijn zusje onderweg met biefstuk. |
Ik mis op dit forum altijd wel dat ik niet gewoon mobo, tobo en graka kan zeggen, maar helemaal voluit 'moederbord', 'toetsenbord' en 'grafische kaart' moet typen voor (de meeste) mensen het begrijpen.
|
Citaat:
Maar ik voel je pijn. Hier, troost je met Portal. Vandaag (en misschien morgen ook) gratis downloadbaar op Steam (y) |
Citaat:
Meestal haalde ik m'n klauwen open aan van die Wokkie Tokkie-behuizingen in plaats van m'n voeten aan moederborden :P |
Net was de hond op de bang aan het krabbelen (kan je dat zo zeggen?), net als een konijn dat graaft. Toen dacht ik 'misschien zoekt ze wel iets! Misschien is ze door de regering gestuurd om iets te zoeken!'. Daarna: 'haha, wat een paranoide gedachte, je hebt te veel films gezien. Misschien zijn die films wel geregisseerd door de geheime dienst zodat we zo denken!' en toen ' o wait'.
|
Minck Oosterveer overleden :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |