![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga nooit naar de hoogvliet eigenlijk. Nu moet het omdat we vannacht al ons brood hebben opgemaakt aan tosti's, dus niemand heeft meer brood :').
|
Citaat:
|
Ah, dus als ik een paar mensen met een boodschappenkar vol brood zie weet ik het (y). Nou toedels jongeleu.
|
Citaat:
|
Consecotaleophobia- Fear of chopsticks.
:cool: |
Citaat:
|
Ik ontdek net dat je naar je profiel gaat als je op je naam rechtsboven klikt. :d
|
Waar zou je anders heen moeten als je op je naam klikt? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huh wtf inderdaad et is klikbaar D:
|
N00bs :D(n)
|
Het is blauw! Natuurlijk is het klikbaar!
|
Het is zwart hoor.
|
Nou, dat was me het avontuur weer wel.
|
Citaat:
|
rechts boven he!
|
Citaat:
:o |
oh derp.
Ja, die is blauw :p |
Oh man, wat heb ik trek in pompoensoep.
|
http://www.streetartutopia.com/?p=2014 is zo fijn <3
|
Zo, pannenkoeken waren nice. * zichzelf schouderklopt *
|
Lekker salade *O*
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn weekend is toch wel een beetje leeg zonder mijn vriend...
|
|
Citaat:
|
Kutgoogle :mad:
|
Helleu,
Ik ben vandaag naar Moulin Rouge, de amateurmusical uit Eersel, geweest :D(n) Oh jongens, genoeg om over na te praten :D Maar heb me op zich wel vermaakt, al is het zeiken erop natuurlijk het leukst. |
Citaat:
|
Huj!
Ik ben nu pas thuis van een hele kermis en sociale activiteiten en nu heb ik duizend energie <3. En sanns bed is fijn en sann die net wakker wordt is maf. :D Citaat:
Volgens mij is het dus meer een pr-stunt dan een serieus plan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zuid Holland wil sowieso niet en het gaat waarschijnlijk niet gebeuren nee.
|
Citaat:
|
regen regen ga toch weg kom pas terug als ik het zeg *O*
|
Hoi, ik zoek dat plaatje met die gozer die aan de ene kant als een gevaarlijke motorrijder eruit ziet, met tattoo's enzo en aan de andere kant een doktersjas aanheeft en er staat iets van "this delinquent could save your life" en volgens mij heeft Mijamoto hem gepost.
|
Citaat:
|
Whatever, ik kan hem niet meer vinden :D
|
Ik kwam wel je vocaroo tegen, ik zal hem straks eens luisteren, want ik zit nu mobiel :p
|
fight gehad bij de afwas, de keuken stond blank.
|
|
Citaat:
|
Behang gekrabbeld onder de verwarming. Niet voor langere tijd doen, want de wereld draait nu al 5 minuten om mij heen. Na een paar minuten geconcentreerd ondersteboven hangen.
|
Zo dat was een fijne dag <3 wel gek dat ik voor vanavond verder geen plannen heb, eigenlijk, helemaal niet over nagedacht :D(N)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik vind het wel mooi geweest! 22 uur mensen om me heen is genoeg! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |