![]() |
Citaat:
|
De koffiejongen was er vanochtend ook weer en hij is wrs ook een fuckboy, maar damn, hij is heet.
Niet dat hij op watvoor manier dan ook interesse heeft, maar stiekem gluren is ook best leuk. En hij vertelde wel dat z'n moeder vandaag ging trouwen en dat hij wrs helemaal naar de klote gaat na het ceremoniemeesteren. :') |
Maar toch wel vreemd dat hij vraagt naar mijn ex enzo als hij gewoon een fuckboy is, of niet? :Lisa:
|
Citaat:
|
Communicatie enzo
|
Citaat:
|
Ik zou wel graag weten dat iemand het land uit gaat bijvoorbeeld :p
|
Nah, dat is testen of je crazy hang-ups hebt. :p Mss bedoelde hij het wel goed hoor, maar ineens kortaf doen als ie niet in je broekje mag is wel iets dat bij mij alarmbellen zou doen rinkelen.
|
Citaat:
|
Maar ik ben gewoon een bitter wijf dat mannen niet vertrouwt, dus tsja. Luister vooral niet naar mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die wil alleen maar neuken joh Mieke.
|
Wat op zich prima is trouwens, als jij ook alleen gewoon seks wil.
|
Haha ja, ik denk het eigenlijk ook. Gisteren reageerde hij totaal niet geïnteresseerd zoals eerst dus dat vind ik wat lame. Ik hoef niet alleen seks, dat spook ik wel uit met de scharrelfiguren die ik al soort van heb als ik er nood aan heb ofzo :herp:
|
Maar bedankt jongens! Is wel fijn even te horen :herp: #naieeeef
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Jemig Naerdo. Kut man. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte er mee.
|
Een omarming en liefs voor neardo! <3
|
Wajoo, ik was van de zomer aan het daten met iemand die een open relatie heeft en getrouwd is en die zit nu stuk omdat ik verliefd ben geworden en ons contact heb afgekapt...??
|
Citaat:
Verstandig dat je dit hebt afgekapt. Hoe spannend zoiets ook kan zijn en rationeel je dat ook wilt bekijken is het hoe dan ook een recept voor teleurstellingen. Denk ik :Lisa: |
Citaat:
Hij heeft nu minder pussy tot zijn beschikking, ik zou ook balen. |
Citaat:
|
Dat iemand een open relatie heeft, wil natuurlijk niet zeggen dat hij geen gevoelens kan krijgen voor iemand anders. Je zou zelfs kunnen zeggen dat dat juist een teken is dat hij dat wel kan.
Het heeft verder weinig nut voor hem om jou daar mee lastig te vallen als de gevoelens niet wederzijds zijn, daar niet van. |
Een open relatie sluit natuurlijk niet uit dat je voor iemand anders gevoelens kan/mag krijgen toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap dat je je zo voelt en het is gemakkelijk praten, maar: nivea. Niet invullen voor een ander. Er kunnen duizend redenen zijn waarom hij snel naar huis ging en niets laat weten. Het heeft weinig zin om je daar verder druk over te maken. Je kunt nog eens een berichtje sturen om te kijken of hij nog reageert maar stop er vooral niet te veel tijd in. En dat is inclusief tijd dat je er over nadenkt.
|
De hele wereld stelt me ook steeds teleur enzo :d #kutleven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat omstrengeld in slaap vallen he, zweten jullie je dan niet kapot? Ik raak dan al snel oververhit :o
|
Wij delen niet eens een dekbed. Als ik wil slapen heb ik mn eigen persoonlijke ruimte nodig (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ook aan het begin van de relatie :') ik houd wel van knuffelen enzo en spoonen maar dat is voor vijf minuten en dan is 't klaar. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook als ik me kut voel en mn lief wil me heel graag een knuffel geven denk ik vaak ‘pleur toch op dit bedoel je ontzettend lief maar ik wil dit helemaal niet nu’ bijvoorbeeld. Ik vind jou romantische rants ook geweldig om te lezen, maar ik geloof niet dat ik ooit maar 25% van dat heb gevoeld :p terwijl ik nog steeds wel vlagen van zwaar verliefd zijn heb. Ik zit gewoon een beetje meer ‘op mezelf’ in elkaar ofzo. |
Nee joh spoonen is super fijn. Neus in haar haar en billen tegen je aan :lief:
Ik val ook oprecht makkelijker in slaap met iemand dicht tegen me aan. |
Ze gaat mijn vrienden binnenkort ontmoeten en ik haar vader :lisa:
Het gaat best wel snel ofzo en ik weet nog niet of dat goed of slecht is |
Als je in een open relatie zit of FWB-relatie hebt, kun je gewoon gevoelens krijgen voor een ander idd. Daarom kiezen mensen ook vaak voor zo'n constructie. Ik vind het wel ideaal. (y)
|
:D
Hij is vroeg naar huis gegaan, omdat hij vroeg op moest staan en nog dingen moest doen. Hij is waarschijnlijk gewoon aan het werk. En ondertussen denkt hij rustig na over of hij jou nog een keertje wil zien. Overlegt met een collega op whatsapp of stuurt een vriend ey, ik heb gisteren een leuke date gehad met die en die. Het is een man. Stop overdenken. En ren nooit, maar dan ook nooit, achter een man aan. |
En spoonen, ja lekker plakken. Heb eigenlijk in alle relaties/met alle mannen 's nachts contact gehouden. Hand in hand slapen enzo en het dan ook voor elkaar krijgen 's ochtends hand in hand wakker te worden.
|
Meestal ben ik ook de grote lepel, het moet erg hard vriezen wil ik de kleine zijn :o ter compensatie slapen we inderdaad hand in hand, zo fijn om snachts thuis te komen van werk en in bed te gaan liggen en een hand te vinden op mijn helft :lief:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |