Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Datingshit & geneuzel #9 wowie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1946130)

Miekepieke 19-08-2018 20:39

Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34512375)
dit is wat men noemt 'een fuckboy'. Niet aan beginnen.

Oké :ghe: tenks

Holland Oates 19-08-2018 20:40

De koffiejongen was er vanochtend ook weer en hij is wrs ook een fuckboy, maar damn, hij is heet.
Niet dat hij op watvoor manier dan ook interesse heeft, maar stiekem gluren is ook best leuk.
En hij vertelde wel dat z'n moeder vandaag ging trouwen en dat hij wrs helemaal naar de klote gaat na het ceremoniemeesteren. :')

Miekepieke 19-08-2018 20:41

Maar toch wel vreemd dat hij vraagt naar mijn ex enzo als hij gewoon een fuckboy is, of niet? :Lisa:

Miekepieke 19-08-2018 20:42

Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34512381)
De koffiejongen was er vanochtend ook weer en hij is wrs ook een fuckboy, maar damn, hij is heet.
Niet dat hij op watvoor manier dan ook interesse heeft, maar stiekem gluren is ook best leuk.
En hij vertelde wel dat z'n moeder vandaag ging trouwen en dat hij wrs helemaal naar de klote gaat na het ceremoniemeesteren. :')

Hahaha :herp:

Macrador 19-08-2018 20:42

Communicatie enzo

Miekepieke 19-08-2018 20:43

Citaat:

Macrador schreef: (Bericht 34512390)
Communicatie enzo

Nja, wellicht even peilen hoe serieus ik ben misschien

Macrador 19-08-2018 20:44

Ik zou wel graag weten dat iemand het land uit gaat bijvoorbeeld :p

Holland Oates 19-08-2018 20:45

Nah, dat is testen of je crazy hang-ups hebt. :p Mss bedoelde hij het wel goed hoor, maar ineens kortaf doen als ie niet in je broekje mag is wel iets dat bij mij alarmbellen zou doen rinkelen.

Miekepieke 19-08-2018 20:46

Citaat:

Macrador schreef: (Bericht 34512399)
Ik zou wel graag weten dat iemand het land uit gaat bijvoorbeeld :p

Vroeg hij ook naar, of ik weer naar Nederland wilde verhuizen. Maar toen zei ik dat ik die kans klein achtte omdat ik apen zo leuk vind :herp:

Holland Oates 19-08-2018 20:46

Maar ik ben gewoon een bitter wijf dat mannen niet vertrouwt, dus tsja. Luister vooral niet naar mij.

Miekepieke 19-08-2018 20:48

Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34512402)
Nah, dat is testen of je crazy hang-ups hebt. :p Mss bedoelde hij het wel goed hoor, maar ineens kortaf doen als ie niet in je broekje mag is wel iets dat bij mij alarmbellen zou doen rinkelen.

Ineens kortaf doen? Dat valt wel mee geloof ik hoor.. hij heeft gewoon de hele avond bij me op de bank gelegen en niet echt geprobeerd onder mijn kleding te komen enzo..

Miekepieke 19-08-2018 20:50

Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34512408)
Maar ik ben gewoon een bitter wijf dat mannen niet vertrouwt, dus tsja. Luister vooral niet naar mij.

Nja ik verder ook geloof ik :herp::herp: ik vind blijkbaar mannen heel interessant die niet into-mij zijn. En degenen die dat wel zijn en die lief zijn enzo, daar verlies ik mijn interesse voor ofzo? :ghe:

Straatmeid_oud 20-08-2018 08:39

Die wil alleen maar neuken joh Mieke.

Straatmeid_oud 20-08-2018 08:56

Wat op zich prima is trouwens, als jij ook alleen gewoon seks wil.

Miekepieke 20-08-2018 09:04

Haha ja, ik denk het eigenlijk ook. Gisteren reageerde hij totaal niet geïnteresseerd zoals eerst dus dat vind ik wat lame. Ik hoef niet alleen seks, dat spook ik wel uit met de scharrelfiguren die ik al soort van heb als ik er nood aan heb ofzo :herp:

Miekepieke 20-08-2018 09:05

Maar bedankt jongens! Is wel fijn even te horen :herp: #naieeeef

neardo 20-08-2018 21:05

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34511769)
Van mij het tweede helft van 2017 en eerste helft van 2018. Knuffel. Het klinkt stom, maar wel gemeend en geloof ik ook in: Het komt goed allemaal. Echt. <3

Dankje. Dat denk ik ook. Het kost alleen veel tijd.

Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34511844)
Duizent knuffels aan jou. :(
Super knap dat je ondanks alles toch je studiejaar hebt afgemaakt, maar vergeet ook niet om tijd voor jezelf te nemen. <3

Gelukkig haal ik wel veel energie uit die opleiding en zijn de mensen ook super lief. Dat helpt natuurlijk. En ik probeer m'n werk een beetje verstandig in te delen en de meeste van mijn klanten zijn ook best begripvol (en ik heb goeie ZZP-collega's die ik ook kan inschakelen).

Citaat:

Miekepieke schreef: (Bericht 34511874)
Oh Neardo, wat verschrikkelijk. Gecondoleerd. Kan me voorstellen dat zoiets je enorm veel verdriet geeft en je gevoelens op andere vlakken ook in de war schudt. Wellicht komen jullie elkaar op een ander tijdstip weer tegen wanneer jullie beiden in jullie element zijn.. maar vooral goed aan jezelf denken en de ruimte nemen die je nodig hebt om weer wat tot rust te komen. Veel veel sterkte..

Ja, misschien wel. Dat is ook waarom ik nu deze keuze heb gemaakt. Nu heeft het nog een kans om ooit goed te komen, als we zo waren doorgegaan was het iig naar afgelopen.

Dakduif 20-08-2018 22:08

Jemig Naerdo. Kut man. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte er mee.

Tigerly 22-08-2018 08:47

Een omarming en liefs voor neardo! <3

Loezzel 22-08-2018 09:44

Wajoo, ik was van de zomer aan het daten met iemand die een open relatie heeft en getrouwd is en die zit nu stuk omdat ik verliefd ben geworden en ons contact heb afgekapt...??

Miekepieke 22-08-2018 09:52

Citaat:

Loezzel schreef: (Bericht 34513392)
Wajoo, ik was van de zomer aan het daten met iemand die een open relatie heeft en getrouwd is en die zit nu stuk omdat ik verliefd ben geworden en ons contact heb afgekapt...??

Wat bedoel je met ‘die zit nu stuk’? Als in, die baalt ervan?

Verstandig dat je dit hebt afgekapt. Hoe spannend zoiets ook kan zijn en rationeel je dat ook wilt bekijken is het hoe dan ook een recept voor teleurstellingen. Denk ik :Lisa:

Straatmeid_oud 22-08-2018 09:53

Citaat:

Loezzel schreef: (Bericht 34513392)

Toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Hij heeft nu minder pussy tot zijn beschikking, ik zou ook balen.

Loezzel 22-08-2018 09:54

Citaat:

Miekepieke schreef: (Bericht 34513395)
Wat bedoel je met ‘die zit nu stuk’? Als in, die baalt ervan?

Verstandig dat je dit hebt afgekapt. Hoe spannend zoiets ook kan zijn en rationeel je dat ook wilt bekijken is het hoe dan ook een recept voor teleurstellingen. Denk ik :Lisa:

Ja, hij is er echt verdrietig om en dat snap ik niet helemaal, gezien zijn situatie. Hij heeft al jaren een open relatie en veel ervaring, dus ik schrik hier wel een beetje van.

Jan Marijnissen 22-08-2018 09:54

Dat iemand een open relatie heeft, wil natuurlijk niet zeggen dat hij geen gevoelens kan krijgen voor iemand anders. Je zou zelfs kunnen zeggen dat dat juist een teken is dat hij dat wel kan.

Het heeft verder weinig nut voor hem om jou daar mee lastig te vallen als de gevoelens niet wederzijds zijn, daar niet van.

zoef de haas 22-08-2018 10:00

Een open relatie sluit natuurlijk niet uit dat je voor iemand anders gevoelens kan/mag krijgen toch?

zoef de haas 22-08-2018 10:02

Citaat:

Miekepieke schreef: (Bericht 34513395)

Dat is natuurlijk ook hoe je erin staat. Mijn broertje heeft al vrij lang een fling met een meisje wat een open relatie heeft. En dat gaat prima. Zolang je maar duidelijk bent tegen alles en iedereen wat je verwacht/wil/mag.

Miekepieke 22-08-2018 10:02

Citaat:

zoef de haas schreef: (Bericht 34513413)
Een open relatie sluit natuurlijk niet uit dat je voor iemand anders gevoelens kan/mag krijgen toch?

Lijkt me super ingewikkeld, open relaties..

Miekepieke 22-08-2018 10:03

Citaat:

zoef de haas schreef: (Bericht 34513419)
Dat is natuurlijk ook hoe je erin staat. Mijn broertje heeft al vrij lang een flink met een meisje wat een open relatie heeft. En dat gaat prima. Zolang je maar duidelijk bent tegen alles en iedereen wat je verwacht/wil/mag.

Nja misschien ben ik ook wel een beetje een seut wat dat betreft. Als je je gevoelens in toom kunt houden en vooral geen roze luchtkastelen gaat bouwen is er vast wel wat voor te zeggen.

Jan Marijnissen 22-08-2018 10:06

Citaat:

Miekepieke schreef: (Bericht 34513422)
Lijkt me super ingewikkeld, open relaties..

Het zou niets voor mij zijn maar het is vooral een kwestie van heel duidelijk zijn en de juiste onderliggende motieven hebben (niet een open relatie beginnen omdat je op je partner bent uitgekeken maar dat niet durft te zeggen/het wel gemakkelijk vindt, bijvoorbeeld). Maar dat laatste geldt voor iedere relatie. Bij een open relatie lijkt me duidelijkheid wel iets dat nog iets meer speelt dan in andere relatievormen. Verder niet per definitie ingewikkeld of zo.

zoef de haas 22-08-2018 10:06

Citaat:

Miekepieke schreef: (Bericht 34513425)
Nja misschien ben ik ook wel een beetje een seut wat dat betreft. Als je je gevoelens in toom kunt houden en vooral geen roze luchtkastelen gaat bouwen is er vast wel wat voor te zeggen.

Jij klinkt vooral als een hopeloze romanticus ;)

Miekepieke 22-08-2018 10:07

Citaat:

Jan Marijnissen schreef: (Bericht 34513428)
Het zou niets voor mij zijn maar het is vooral een kwestie van heel duidelijk zijn en de juiste onderliggende motieven hebben (niet een open relatie beginnen omdat je op je partner bent uitgekeken maar dat niet durft te zeggen/het wel gemakkelijk vindt, bijvoorbeeld). Maar dat laatste geldt voor iedere relatie. Bij een open relatie lijkt me duidelijkheid wel iets dat nog iets meer speelt dan in andere relatievormen. Verder niet per definitie ingewikkeld of zo.

Als je het bespreekt, wat je ook doet in zo’n situatie, is het inderdaad duidelijk. Maar op vlak van gevoelens lijkt het me vooral vrij ingewikkeld. Daar doelde ik meer op.

Miekepieke 22-08-2018 10:08

Citaat:

zoef de haas schreef: (Bericht 34513434)

Check 😂😭😭

Jan Marijnissen 22-08-2018 10:08

Ik snap dat je je zo voelt en het is gemakkelijk praten, maar: nivea. Niet invullen voor een ander. Er kunnen duizend redenen zijn waarom hij snel naar huis ging en niets laat weten. Het heeft weinig zin om je daar verder druk over te maken. Je kunt nog eens een berichtje sturen om te kijken of hij nog reageert maar stop er vooral niet te veel tijd in. En dat is inclusief tijd dat je er over nadenkt.

Miekepieke 22-08-2018 10:08

De hele wereld stelt me ook steeds teleur enzo :d #kutleven

Miekepieke 22-08-2018 10:10

Citaat:

Jan Marijnissen schreef: (Bericht 34513446)
Ik snap dat je je zo voelt en het is gemakkelijk praten, maar: nivea. Niet invullen voor een ander. Er kunnen duizend redenen zijn waarom hij snel naar huis ging en niets laat weten. Het heeft weinig zin om je daar verder druk over te maken. Je kunt nog eens een berichtje sturen om te kijken of hij nog reageert maar stop er vooral niet te veel tijd in. En dat is inclusief tijd dat je er over nadenkt.

Jij geeft altijd van die hele fijne adviezen vind ik :cool: dankjewel! Ik denk dat ik gewoon weer iets stuur als ik terug in het land ben en me er verder idd niet teveel mee bezig moet houden.

Miekepieke 22-08-2018 10:15

Citaat:

zoef de haas schreef: (Bericht 34513434)

Ik wil ook de hele tijd briefjes in broekzakken verstoppen met lieve tekstjes erop en heel veel knuffelen en intense liefdevolle seks naast een of ander idyllische rivier en fruitbomen en brieven schrijven en kindernamen verzinnen ookal weet ik nog niet of ik dat überhaupt wel wil en mijn neus in een nek verstoppen en omstrengeld in slaap vallen enzo :herp:

Mema 22-08-2018 10:37

Dat omstrengeld in slaap vallen he, zweten jullie je dan niet kapot? Ik raak dan al snel oververhit :o

zoef de haas 22-08-2018 10:38

Wij delen niet eens een dekbed. Als ik wil slapen heb ik mn eigen persoonlijke ruimte nodig (y)

Miekepieke 22-08-2018 11:00

Citaat:

Mema schreef: (Bericht 34513467)
Dat omstrengeld in slaap vallen he, zweten jullie je dan niet kapot? Ik raak dan al snel oververhit :o

Ik heb het heel snel koud.. en tijdens een hittegolf oid peins ik dat het dan niet gebeurd. Maar ik heb nooit relaties langer dan 1,5 jaar gehad dus wat dat betreft was ik misschien nog wel verliefd enzo. Maar ik sliep niet altijd zo hoor! Vaak ook met gewoon een lichaamsdeel tegen elkaar aan. Maar lepeltje lepeltje vind ik echt eindeloos :herp:

Miekepieke 22-08-2018 11:00

Citaat:

zoef de haas schreef: (Bericht 34513470)
Wij delen niet eens een dekbed. Als ik wil slapen heb ik mn eigen persoonlijke ruimte nodig (y)

Mijn dekbed is supergroot dus dekbed was er altijd genoeg. Had je dat ook aan het begin van jullie relatie? Dat je heel erg je eigen ruimte nodig had?

Mema 22-08-2018 11:03

Ja ook aan het begin van de relatie :') ik houd wel van knuffelen enzo en spoonen maar dat is voor vijf minuten en dan is 't klaar. :o

Koekje 22-08-2018 11:05

Citaat:

Jawel, maar het is zo fijn:bloos:

Loezzel 22-08-2018 11:11

Citaat:

Ja, dus uiteindelijk draai ik weg en zoek ik hem weer op als ik daar weer behoefte toe voel... Maar wat Mieke zegt, ik moet wel altijd aanraken, al is het een stukje arm tegen een stukje zij ofzo :o

zoef de haas 22-08-2018 11:14

Citaat:

Miekepieke schreef: (Bericht 34513485)
Mijn dekbed is supergroot dus dekbed was er altijd genoeg. Had je dat ook aan het begin van jullie relatie? Dat je heel erg je eigen ruimte nodig had?

Yissss. Maar ik heb met heel veel dingen gewoon mn eigen ruimte nodig. Niet alleen slapen.
Ook als ik me kut voel en mn lief wil me heel graag een knuffel geven denk ik vaak ‘pleur toch op dit bedoel je ontzettend lief maar ik wil dit helemaal niet nu’ bijvoorbeeld.
Ik vind jou romantische rants ook geweldig om te lezen, maar ik geloof niet dat ik ooit maar 25% van dat heb gevoeld :p terwijl ik nog steeds wel vlagen van zwaar verliefd zijn heb. Ik zit gewoon een beetje meer ‘op mezelf’ in elkaar ofzo.

Macrador 22-08-2018 11:22

Nee joh spoonen is super fijn. Neus in haar haar en billen tegen je aan :lief:

Ik val ook oprecht makkelijker in slaap met iemand dicht tegen me aan.

Macrador 22-08-2018 11:26

Ze gaat mijn vrienden binnenkort ontmoeten en ik haar vader :lisa:
Het gaat best wel snel ofzo en ik weet nog niet of dat goed of slecht is

Straatmeid_oud 22-08-2018 11:40

Als je in een open relatie zit of FWB-relatie hebt, kun je gewoon gevoelens krijgen voor een ander idd. Daarom kiezen mensen ook vaak voor zo'n constructie. Ik vind het wel ideaal. (y)

Straatmeid_oud 22-08-2018 11:44

:D

Hij is vroeg naar huis gegaan, omdat hij vroeg op moest staan en nog dingen moest doen. Hij is waarschijnlijk gewoon aan het werk. En ondertussen denkt hij rustig na over of hij jou nog een keertje wil zien. Overlegt met een collega op whatsapp of stuurt een vriend ey, ik heb gisteren een leuke date gehad met die en die.

Het is een man.

Stop overdenken.

En ren nooit, maar dan ook nooit, achter een man aan.

Straatmeid_oud 22-08-2018 11:49

En spoonen, ja lekker plakken. Heb eigenlijk in alle relaties/met alle mannen 's nachts contact gehouden. Hand in hand slapen enzo en het dan ook voor elkaar krijgen 's ochtends hand in hand wakker te worden.

Mema 22-08-2018 12:33

Meestal ben ik ook de grote lepel, het moet erg hard vriezen wil ik de kleine zijn :o ter compensatie slapen we inderdaad hand in hand, zo fijn om snachts thuis te komen van werk en in bed te gaan liggen en een hand te vinden op mijn helft :lief:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.