![]() |
Citaat:
lukt wel, toch? :o |
Citaat:
Update: geen brak hoofd meer, heb evenzitten tutten daarnet enben wel te spreken over het resultaat. Ogen aangezet metmascara, oogpotlood en antraciet oogschaduw. Lippen een lichte gloss. |
Bruine broek DKNY
Lichtroze polo Lacoste Beige/roze/wit geruite trui Benetton Ruitjessokken Burlington Bruine timbs Haar los Gebruikelijke sieraden en geen luchtje op. |
Citaat:
Kostuum is weg,feestje gaat niet door. Helaas pindakaas. |
ik draag eigenlijk best wel vaak hetzelfde :eek:
|
Citaat:
Vandaag: minikiltje zwarte kousen met jarretellen zwart hemdje met spaghettibandjes grijs nogal versleten vest docs :p |
blauwe joggingbroek A&F en zwart shirtje DKNY.. ben net terug van 2 vermoeiende maar zeer enerverende daagjes :p
|
Zwarte Globes
Zwart-blauw-wit gestreepte sokken tot-over-de-knie Lichtblauwe 3kwartsbroek Wit truitje met lange mouwen Blauw truitje met korte mouwen en aapje erop Donkerblauwe trui Zwart ondergoed |
- grijsblauwe spijkerbroek met iets uitlopende pijpen Diesel (de allereerste broek die ik meteen op de goede lengte kocht ;))
- wit hemdje H&M - wit truitje met hele donkerblauwe verticale streeptjes met rood boordje en 3/4 mouw van Steps - rood leren riempje (ja, matcht met het boordje :p) - rood ondergoed - pantykousjes - donkerblauwe instappers TH Make-up: beetje mascara Rimmel, parelmoer oogschaduw Bourjois en lipgloss Bourjois. Geurtje: Ralph. Sieraden: fijn gouden kettinkje met 2 kleine staafjes eraan. Compleet vandaag. |
Karl Kani Shirt
Karl Kani broek freaks t-shirt en me haar in stekels |
és broek
dvs getz shoes sokken ck underwear canadian stocks coltrui haar los |
*wit/roze/groen/rood gestreepte kniekousen met bloemetjes boven aan (H&M)
*driekwart broek met omgeslagen pijp (Bigstar) *groene trui met kapuchon (Lien) *rood/roze PLO sjaal (Roel) *ondergoed(HEMA,Schiesser) haar in 2 staartjes die een beetje getoupeerd zijn met gel en gouden glitters(:|) erin |
Citaat:
Je weet toch wel dat het al november is? :| Ontopik: - zwarte tule-rok met zilveren glitters - roze spagetti-topje - daaroverheen: doorzichtig zwart truitje met vierkante hals en 3/4-mouwtjes - zwart-witte panty - ondergoedblala - kistjes |
Zwarte wijde broek
blauwe longsleeve sokken, boxer haar los Ik post vrijwel altijd hetzelfde, wat heerlijk :D |
Donker rode ribbroek
Paars fluwelen rokje met kraaltjes rand aan de onderkant Paarse wollen trui ondergoed sokken |
Blauwe overzeas broek
bruine globes stippeltjes boxershort criminal damage trui blauw quicksilver thirt over mn trui heen |
oh hm beetje te roze en blauw misschien
*blauwe pantys *donkerroze zwarte streepjeskousen *blauwe harige beenwarmers *zwart kort rokje cyberdog met roze vage thingies erop *zwart mouwloos truitje met randje roze hairy stuff *zwart blauwe kousen als armwarmers *roze fluffy hairy armbandje *goggles met blauwe 'glazen' op hoofd *heeeeel veel roze blauwe makeup *heeel veel glittertjes + stipjes *ploeffie getoupeerd haar *mary janes *roze/paarse ondergoedthings |
Antraciet zwart gestreepte panty's
Lichtblauwe 'fluffy'beenwamers over mn doc's zwart krijtstreep rokje mét insteekzakken zwart gehaakte tanktop met bloemtjes,eronder een lichtblauw hemdje paars vest met gigantische kraag haar in 2 staartjes opgestoken. |
-vale spijkerbroek
-oranje riem -oranje shirtje -wit shirtje -dunne zwarte wollen v-hals trui -grijs jasje |
- bruine vansjes (Britain)
- superwijde spijkerbroek (Jeans Centre) - witte (:/) Pink Panter string (H&M) - witte (:/) kanten bh (Zeeman) - wit (... :/) blousje met 3/4 mouwen (Otto) - bordeaux rood kleine-jongetjes-stropdasje met hertje (?, was van mijn oom's communie) - roze vest (Only) |
*groene korte ribbroek
*groen t-shirt met gele opdruk *paarse gebreide trui met gele vlek *ondergoed *koude voeten sebiet: *beige hemd over trui *rood/roze PLO sjaal *sokken *dikke geitenwollensokken :p *haar in 2 getoupeerde staartjes :cool: |
- Donkerblauw met wit gestreepte herenpyjama
- Haar in een nogal wilde staart :D |
spijkerbroek van devide
en een truitje met opdruk en mijn grote berensloffen :$ |
-spijkerbroek van Stuka
-donkerblauw t-shirtje met "I'm with this idiot" -donkerblauwe trui van Pennywise -zwart ondergoed |
witte sportsokken
rode nike pants wit t-shirt witte polo |
- Witte tanktop van AJ.
- Witte dolce & gabbana overhemd met dubbele manchettes en baggy mouwen, zeer classic stylee dus :). - Donkerblauw '&' spencer vest eroverheen. - Zwarte Giorgio Armani pantalon met ijzerenadelaar op de reet, zit best ongemakkelijk :P - Boss schoentjes. 'k ga me even omkleden, 'k voel me net m'n papa nu :P, was ook eigenlijk meer om hem te pesten ;) |
zondagse slobberbroek (voor luie dagen ;))
dead kennedies tshirt |
baggy spijkerbroek
superoversized grijs overhemd met gaten :/ blauw/oranjig vaag truiding met 3/4 mouwen eronder [zie je gelukkig niet] daaronder een sinthetisch gestreept shirtje [ernstig..] zwart ondergoed roze powerpuffgirlssokken los haar :| paars&bruine make-up IK VLOEK en ik zie er niet uit *jeuj* het is zondag! |
zwarte allstars
spijkerbroek zwarte trui |
Hele vale spijkerbroek Levi's
Blauw/wit gestreepte polo met diepe hals Pringle Blauwe allstars Blauw ondergoed Gossard Blauwe enkelsokken Hema Lekker saai vandaag:) |
ff terugscrollen...
Citaat:
Brak hoofd valt vandaag wel meer trouwens :) |
Rood/zwarte trui O'Neill
Roze/rood shirtje met lange mouwen O'Neill daaronder Donkerblauwe spijkerbroek Diesel |
lange zwarte katoenen rok
witte wollen trui zwart-witte streepjes-panty's sieraden roze ondergoed bijna geen make-up |
Oudroze vest met rits en zo'n opstaande 'kraag'
Zandkleurige uitlopende ribbroek (*nieuw, nieuw*) Blauwe Burlingtonkousen Bordeaux/Roze sloffen :) Oehw... Anne goes netjes (zonder die sloffen dan, hahaha) :D |
- witte trainingsbroek Mexx (Alfi Sport)
- rode sloffen (Marskramer) - Pink Panter string (H&M) - lichtblauw Liefde Is... slaaptshirt (V&D) - lelijke bruine trui, die heerlijk warm is maar waarin ik me echt niet buiten de deur durf te vertonen (Alfi Sport) - brak hoofd |
Citaat:
|
Donkere spijkerbroek (replay)
Boxer (H&M) Paars/blauwige trui met print op de armen (replay) |
boxertje en hempie
|
Hmm, ik zie er vandaag gigantisch raar uit :P
*Netpanty's *Linkerbeen blauwe kniekaus, rechterbeen felrode (ongelijk uiteraard ;)) *Kisten *Zwart kort rokje *Raar geel truitje *Roze blije elastiekjes in mn paarse haar met (nu alweer) blonde uitgroei (2 staartjes :P) *Zwartige oogjes *Spikeband om mn arm *Boel zwarte veters om mn arm *Boel gekleurde veters om mn arm *Prikkeldraad om mn nek *Veter met plectrum eraan om mn nek *7 ringen En ja, ik had zin om maf te doen :P |
-Lichtbruine ribbroek van Steppin Out
-Donkerblauwe wollen trui GANT -wit/blauw gestreepte oxford yarmouth van RL -Blauwe sokken van de bijenkorf -Paars/lila boxershort Björn Borg luchtje: -Boss bottled Horloge: Gant madison square chronograaf Haar: beetje raar naar achter gekamd (moet naar de kapper, het is irritant lang) |
- zwarte Ésjes (Émotion)
- zwarte maillot (V&D) - paarse ribrok (Shoeby) - zwarte longsleeve (Kruidvat) - wit ondergoed (:/) (Zeeman) - wit topje (Hema) |
Citaat:
Ik draag een hemdje, een joggingbroek en een badjas. Ik ben ziek. Laat me. |
Citaat:
|
Zwarte strakke broek met wijduitlopende pijpen
Zwart mouwloos truitje met vierkantig decolleté Witte beha, grijze string, zwarte kniekousen Geen make-up (omg :eek:) en haar in staartje gefrommeld |
zwarte strakke, uitlopende broek
knalrooie enkelsokjes zwart bloesje |
tweety sokken, boxergeval, uitlopende blauwe spijkerbroek, dimmu borgir shirt, sex pistol shirt eronder, en eh.. dat was het geloof ik wel..
|
van boven naar onder
bad religion girlie zwarte bh blauw met rode string zwarte wijde overzeas broek zwarte enkel sokjes lichtblauwe allstars :) |
Citaat:
|
broek, truitje, vest, jas, sokken en ondergoed(y)
|
wit hemdje
witte blouse met 2 tinten blauwe streepjes spijkerbroek rode v-hals trui die ik nu uit heb gedaan bruine riem bruine puntlaarsjes make-up: beetje mascara en vervaagd oogpotlood, beetje lippenbalsem. luchtje: light blue D&G Echt zo'n schooldag-outfit :D Had SO's vandaag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |