![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik heb een nieuwe winterjas.
Zo'n strak zwart ski-jack, met verticale rode/ witte strepen aan de zijkanten en een brede witte rits in het midden en bij de mouwen..Ik ben er heel blij mee, want hij was maar E30 en hij is superwarm:) |
Citaat:
|
een zwarte ribstof broek van h&m (jaja)
|
i got it i got it !!
riot act van pearl jam en twee kaartjes voor relax in simplon! |
rode beenwarmers(panty in mijn kast)
grijze en blauwe pantymouwtjes(panty in mijn kast ;)) |
Een chocoladeletter van de Kuidvat. Niet echt aan te raden. Koop maar gewoon merkchocola allemaal :|
|
fluorroze dread-elastiekjes van olga gehad :)
|
Citaat:
Idd.. Ik heb net 2 (JA 2 ) repen chocola gekocht, bij de trekpleister, de goedkoopste, nou een hapje en gadverr (n) |
cd'tje van St Germain.. ein-de-lijk :)
Echt topmuziek (y) |
- rapport (afgerond één acht, vijf zevens, twee zessen en één vijf *trots*)
- lap zwarte stof - kanten/net kniekousjes, waarvan ik er waarschijnlijk dadelijk nog een paar ga halen, om handschoenen van te maken (y) |
beltegoed und zigaretten und cadeautje voor iemand. ik ben nu best wel blut :o
|
Citaat:
|
Mn laatste aanwinst was een treinkaartje dit weekend, van amsterdam naar breda..
Ben daar naar een teknofeest in wen loods geweest, was zooooo supergaaf:) Maar nu heb ik nog maar E10 op mn rekening.. |
een broodje gezond.. :/
|
Citaat:
ontopic: vaatwastabletten :) |
ik ben maar alvast begonnen met wat kerstcadeautjes, dan kan ik de financiele schade verspreiden over 2 maanden :D
- Uitvergroting van een foto van onze hond - Lijst voor om de foto - 4 theeglazen - 2 kristallen witte wijnglazen - Donkerrode Cashmere shawl - Van die opstabelbare zwaar katonnen doosjes als accesoires voor op de slaapkamer (bordeaux rood met witte roosjes) |
53 euro en 50 cent *blij*
oh ik ben zo rijk nu :p |
Citaat:
|
De meest lieve leuke schattige jurkje van de heeeeleee wereld.Zwart wit en heel wijd en kort en wauw. *happy*
Allemaal verschillende kleuren blauw sjawl.heel lang en warm Blauwe gaatjespantys |
nieuwe HD (vorige week?)
loon In Flames tshirt 2 zwarte longsleeves :) |
Nomad jas (donkergroen/donkerbruin/donkergrijs-achtig).
Nomad rugtas (donkerblauw). Nomad sjaal (oranje). Nomad opvouwbaar isolerend minikussen (handig voor op reis). Ja ja, ben bij de Nomad outlet wezen shoppen :o |
rapport: 80.2 % :o
|
eigenlijk pas maandag als ik jarig ben, maar heb het stiekem toch nu al :o (moest mee uitzoeken)
massief zilveren horloge DKNY; allemaal 'rondjes' aan elkaar met rond klokje, erg mooi vind ik zelf gouden slavenarmband (traditie bij de vrouwen in the family als je 18 wordt.. geen problemen mee ;) ) nieuwe galajurk (ja alweer maar deze was goedkoop en vond m gewoon te cool) beetje bronskleurig, zijde, heel apart (y) sigaretten tweed rokje van Benetton haarelastiekjes Etos oorbelletjes |
In chronologische volgorde:
Dinsdag Pakje Davidoff Classic Frietje speciaal € 20,- beltegoed Vier Amsterdammertjes Frietje mayo Frikandel speciaal Woensdag Frietje speciaal Stuk pepperoni bij PizzaHut Elf Amsterdammertjes Frietje speciaal Balletje gehakt met mayo Gister Flesje Spa Groen Twee Palmpjes Pakje Lucky Strike Broodje bal met mayo |
jezus papzak :p
|
six pack hoegaarden grand cru (is alweer op :()
en nog wat ander bier.. en gordijnen, zwart fluweel :cool: en een 120 cd-koffer van skb (skb1717) |
rattenknuftasje
jarretels CD jaya the cat drumstokje en plectrum jaya :) killah babe shirtje gang shirtje dood ratje :( (Ivy R.I.P) |
Dit weekend:
twee treinkaartjes a 17 euro (n) twee broodjes portugese ham vier chocomel twee vaasjes spa blauw drie broodjes shoarma twee pannenkoeken met spek :) potje thee met lekkere hapjes erbij (y) nog wat drankjes. |
Broodje gezond
Warme chocomel En de hele stad afgezocht naar kamasutra dobbelstenen en NIET gevonden :mad: |
Citaat:
was dat in leiden? want dan heb ik je gezien! :) |
Ik ga Evelien meeten!!!!(dat mens met de onuitspreekbare nickname ~Sjehezarada~ of zo :s) :D
nee,niet echt een aanwinst,mo how :d |
Citaat:
Mijn laatste aanwinst: - een heleboel blauwe plekken - keelpijn - snoepketting van Lin - treinkaartje - twister Flogging-Molly-was-stoer. |
*teken- en aquarelpapier van 70 bij 100 cm
*een tube zwarte plakkaatverf, en een potje magenta en een potje lichtblauw *treinkaartje *flesje spa blauw en italiaanse bol gezond (en deze was vers voor de verandering) |
- Een voedselallergie (n)
- Een zwarte leren diesel jas (y) - Een Ferre trui (die ik nu ook aan heb :)) - Ongelooflijk veel lol gehad op feest, details laat ik maar achterwegen :D, aangezien ik ook niet alles meer zo goed herinner van vrijdag. Morgen kom ik daar ook achter ;) |
Een nieuwe mobiel en de dvd-speler die ik gratis bij die mobiel kreeg.
|
Citaat:
Mijn laaste aanwinst zijn m'n new rock schoentjes. |
Citaat:
|
|
haha echt bruut lelijk (y)
|
kvin ze wel cool, ik heb bijna de zelfde
|
Citaat:
Citaat:
|
|
:cool: die wilde ik eerst, maar die hadden ze niet meer in mijn maat
|
bummer, maar die van jou zijn ook wel wreed, ik heb ze nog nooit gezien :).
en zie ik daar nou een smilie op je schoen zitten?? dat kan natuurlijk niet he ;) |
Citaat:
Smiley: whaha, ja klopt, d'r zit namelijk een soort van geabstraheerde pentagram op, en dat vond ik nogal dom dus heb ik er heel ludiek een smiley overheen geplakt. 'k zie wel of ik 'm weghaal ik vind het wel wat hebben :) |
ghehe, dan zou ik toch voor het übertrue pentagram gaan, smile is wel erg emm, anders :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |