![]() |
:eek:, Mutant, spaar me, o godin van de slotjes.
Meet vriendelijke groeten, Henk Mul,. |
Citaat:
Mutant was niet heel boos geloof ik ;) |
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk 'is eigenlijk geband, maar post toch door' Mul. |
Ik boos...
kennen jullie me nu nog niet beter? :) |
Wees voorzichtig met je woorden, anders spammen ze je mystiek onder :p
|
Dat bedoel ik dus, als jullie me beter zouden kennen, weten jullie dat ik met zoiets wel 1 keer kan lachen. Maar je moet niet systematisch op mijn zenuwen gaan werken of het topic belachelijk maken, want dan word ik idd razend :D. En dat... beste vrienden... willen jullie NIET meemaken :D
|
Jee. wiet. jottem.
slapen. :) |
Vlooienbandjeeeeeehhhh :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Dan ga ik toch maar met Henk in het bos zitten.
Als ie maar geen seksuologische stunts uithaalt :p |
Citaat:
So, ik ga nu redelijk slapen en morgen om 6.45 brak opstaan. Joechei :o *gniffel* verstopte humor :D |
Citaat:
Maar ik ga mijn bed een bezoekje brengen, ben nog niet bijgeslapen van vorige nacht... de ellende... |
Citaat:
Ik ga iets eten :D |
Pfoe goedemorgen, ben gistre een beetje stronken naar bed gegaan en ik weet nog dat ik de heeeele tijd lag te draaien enzo.. magoe. Nu dus weer wakker en aan t wachten op de tosti's.. en dan straks maar eens aan mijn laatste miniscule beetje white widow..
Ik wens jullie allen een prettige dag toe.. |
Zo, vandaag wordt echt THC-day; ik ga met vijf vrienden spacecakes bakken, spacebrownies maken, hasjchocomelk drinken etcetera etcera - en vier daarvan hebben nog nooit in hun leven geblowd, pretenderend dat ze niks zullen voelen vandaag! Hoogmoed komt voor de val <*evil grin*>.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Citaat:
|
Citaat:
Hm ik heb een vriend die dat ook heeft, met hem blowen is echt saai. Ik word juist altijd helemaal vrolijk en lul er op los over allerlei onzinnige dingen..
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, henk Mul. |
Een goede morgen mensen.
Doe die witte weduwe de groeten van mij. Henk, hoe gaat het met Harry? |
Citaat:
Heb je al een mooi graf kistje voor hem in elkaar getimmert?
|
Citaat:
|
Ohja en gecondoleerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb je op cu2 toegevoegd als vriendje |
Citaat:
Ik heb het gezien |
Mijn ouders zijn gelukkig heel de dag werken (y)
Waarom o waarom, is het vandaag zo'n saaie dag en is het ook nog zo'n ongelooflijk slecht weer weer. |
Gewoon om jou te pesten :D
|
Heeeej hier wordt de lucht blauw :D . Vanavond The Big Lebowski kijken :) .
Ehm, ik heb nog maar ongeveer 2 euro voor wiet ... :( iemand (goedkope) tips? :) |
Hier schijnt de zon zelfs.
Tips? zuipen en dan blowen :D maar ja zuipen is ook niet goedkoop... |
Heel boekje vol tips hiero :p
Idd iedereen wil me pesten, mn moeder is gestopt met roken dus moet ik buiten roken. WAAROM DOET ZE DAT IN DE WINTER :mad: |
Awww... wat zielig :(
*troost* *gooit warme trui* |
Citaat:
|
Citaat:
De kou is het probleem niet zo, maar de regen (n) <DaZE> at my school.. the cop from DARE passed around 3 joints to show everyone... and he said "if i dont get all three of these back this schools getting locked down and everyones getting searched till i find it.." and like 30 minutes later when everyone got to see 'em and they got passed back the cop had 4 |
Citaat:
|
Nou, kweet niet ik denk dat ik daar wel een joint voor over had :p
Of een shag-attack natuurlijk ;) Zeker delta loyd |
Citaat:
Maar alsnog, ik had liever die joint opgerookt. |
Of omwisselen met een shagjoint hè :) .
Hmm neee het mag niet weeer gaan regenen.. En bedankt voor de tips :) maar ehm ik denk niet dat voor 2 euro bij de coffeeshop shoppen erin zit hè :D .. |
Citaat:
|
:eek:
|
Citaat:
|
En deveroorzaker, ik vond je oude avatar cooler :p
|
Citaat:
Help me ik twijfel.... ;) |
Gewoon terug veranderen. :)
|
Hoe zag die ouwe er ook weer uit?
Ik ben trouwens wel eens toe aan een nieuwe :rolleyes: dit idiote ding heb ik al een jaar ofzo.. hoppahkee meteen maar ff gedaan. |
Barbapappa wat een vraag... Deveroorzaker en HET oog... :D
|
Citaat:
Mannetje was (n) OOG van de meester :D |
tot voor kort vond ik dit topic maar vaag...maar op dit moment begrijp ik t totaal :D:p...
Cheers.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |