![]() |
Ik kan wegens geldgebrek niet komen...
En daar helpen geen 1000 geldautomaten bij, tenzij iemand een flinke graafmachine voor me heeft. ;) |
Citaat:
|
Maarum...die mensen die om 19:00 bij Amsterdam CS verzamelen, hebben die dan al gegeten of niet? :(
|
Ik kom. :)
Om 19.00 uur (trein komt om 10 voor 7 aan). Maar: ik ga wel om uiterlijk 21.58 uur de trein naar Utrecht CS weer halen, omdat ik de volgende dag om 9.00 uur moet werken en omdat mijn bus na half 11 niet meer rijdt. :| En met het vriendelijke verzoek of iemand mij dan naar het station brengt. Want ook al is het niet eng, ik ben bang aangelegd. :o |
Ik in ieder geval niet, want ik zal er niet zijn.
(Om het nog maar even duidelijk te maken. :o) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gatara, waar kunnen we het best eten?
En niet de burgerking zeggen :o |
Citaat:
Met de Intercity van :02 en :32 ben je er in 32 minuten, en met de Intercity van :16 en :46 zelfs in 30 minuten :) |
Heb het al opgezocht. Ben rond 18.50 op Amsterdam CS. :) Niet schrikken van een enge lelijke kerel die op jullie afkomt. Ik bijt niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Brutus komt hoogstwaarschijnlijk ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
Veel plezier vanavond! Ik ben er definitief niet...
|
Citaat:
Brutus ken je toch wel, die Turk. @Anne: ja, 18.52 uur. :p |
Citaat:
|
:cool:
|
Als we niet bij de burgerking gaan eten kom ik misschien ook wel :o (als dat nog mag nu ik zolang niet meer hier gepost heb :o)
|
Goede reis mensen en tot zo!
|
Komt BARON nog?
|
Citaat:
Trouwens ik kom 's avonds pas |
Ik ben er om 15.05.
(y) |
Citaat:
Is het nou je broertje of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Kom ik speciaal 's middags... Nou ja, ik ga zo'n beetje vertrekken I guess. |
Citaat:
gefeliciteerd :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kill me kill me kill me.
:o Ik kom niet. Toch niet. Gaat me niet lukken, het ligt niet aan jullie. :( Have fun! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit nu nog op kantoor, maar bijna iedereen hier is al weg...misschien dat ik wel een treintje eerder pak, dan kan ik nog even een burgertje happen bij de BK en treinen kijken op CS :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |