![]() |
Citaat:
|
wiet geruild voor drie blikjes hoegaarden en hazejoint (y)
|
blikjes :(
|
Citaat:
|
hehe je liet me even schrikken :p
|
blikjes zijn sneller koel (y)
|
da was weer een lekker blowtje :D
|
ghehe.. wat 'n sig zeehond :p
|
ja, vraag me toch elke keer af wat je nou int weekeind allemaal doet ;)
|
bijbelstudie (a) :p
|
nee, da´s op maandag :p
|
[14:44:32] ska0s - zon : 21 En hij vraagde de lieden van haar plaats,
zeggende: Waar is de hoer, die bij deze twee fonteinen aan den weg was? En zij zeiden: Hier is geen hoer geweest. 22 En hij keerde weder tot Juda, en zeide: Ik heb haar niet gevonden; en ook zeiden de lieden van die plaats: Hier is geen hoer geweest. [14:44:43] ska0s - zon : genesis 38:21 - 22 |
*snuif*
Popperssss *bzzzzz* aaaaaah :) GVD, potje donderd over m'n handen en over toetsenbord *snuif* Popperzzzz :) |
[14:55:54] zeehond -> c: god was toch liefde...
Dus spreekt de Heere Heere: Omdat de Filistijnen zich gewroken en den ouden haat geboet hebben met allen moedwil, tot verderf van mijn volk, 16 daarom spreekt de Heere Heere aldus: Zie, Ik zal mijne hand uitstrekken over de Filistijnen en de Kerethieten uitroeien en de overgeblevenen aan de zeekust ombrengen; 17 en Ik zal geduchte wraak aan hen oefenen en hen met grimmigheid straffen, zodat zij zullen gewaarworden, dat Ik de Heer ben, als Ik mijne wraak aan hen geoefend zal hebben. [14:57:34] zeehond -> c: vet man, zo´n god |
gheh, ja.. :D
zie sig :p |
crucified moet het zijn :p
|
sja, op dat moment in tijd had je 't fout in je msn naam staan zeeslet :p
ik neem 't citaat gewoon letterlijk over. :p |
wacht maar jochie :p
|
"and you have fallen into the loooove that needs to be, designed by the lord, hallelujah y'all, wanna hear a couple o' hallelujas"
QOTSA :) |
Citaat:
(ff napluizen. ;)) |
waarom duurt zo'n mis dan altijd veel te lang, ik wacht altijd op de hostie (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het viel wel mee. |
bij alle 2 is de vloei op hier :( direct maar even snel nog wta gaan halen dan
|
Citaat:
|
ghehe... O_o dayumn.. :o
|
ik schrok me net helemaal de tiefus.
ik was ff met de hond uit, en tis daar zo dark as hell, en ik had lekkere muziek op (chicane) en ineens hoor ik echt keihard naast me: IIEEEEEEEEEH! was een gast die aan kwam rennen en van mij schrok, teriwjl ik dus van hem schrok. maar hij was bezopen en ging dus ze sleutels zoeken, die had ie laten vallen. maar schoot niet op, mja.. |
Citaat:
|
Ick ben zo gaer als na den tocht met den kruys op myn rug.
|
Citaat:
hoe dom bn je als je iets gaat zuipen/vreten of roken of wat dan ook dat je niet luist!?!?! :eek: :rolleyes: |
proost
|
Citaat:
|
http://www.roll-ups.co.uk/ishop/imag...kingplanet.jpg :cool: (y) :p
|
|
|
|
Citaat:
Maar als je dat dom wilt vinden, je gaat je gang maar hoor, ik zal er mijn roes niet om laten :D. En niet lekker vinden of niet lusten is wel een groot verschil: Campari zal ik nevernooit naar binnen werken in welke combinatie dan ook, dat is gewoon echt te smerig. |
Citaat:
:p |
oeh, dan heb ik het altijd verkeerd gedaan of wat :D :p
|
Vanavond weer een juain opsteken :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
dom dus... mja...you go girl, je leeft één keer dus zeker liters gaan drinken van wat niet smaakt. |
Citaat:
|
Aaaagh wie woont er btje bij een smartshop in de buurt??
En ken voor mij ff potje (niet de grootste) ephedra kopen? Dan koop ik het op legalize of op de meet terug ofzo. (= serieus) |
ik woon er niet bij in de buurt anders had ik het best gedaan
|
Godverdomme, ben ik alweer van me kk pizza bromemr afgereden door iemand die geen rijbewijs zou meoten hebben. Tering vrouw achter het stuur ( niks tegen vrouwen achter het stuur maar kmoet tog wat zegge :P ).
Mja geen echte schade ofzo, maar wel kut. |
vandaag was er ook een vrouw van dr rolator af gereden door een vrouw
|
zou het voor je kopen Oom, maar ik kom niet naar de meet denk ik..
|
ik meet met twee maten
|
Citaat:
Maaruh waarom niet naar de meet? Ik weet het btw ook nog niet zeker he...ik ga maar niet te hard roepen dat ik er wel ben, want vorige keer leek me dat ook al zo über, maarja toen kwam ik ook niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |