![]() |
Citaat:
als het maar goed is! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, dat blijkt dus fout... |
Citaat:
|
waaaat?
4 kantjes? ik heb in totaal voor alles 5 blaadjes volgemaakt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
btw klachtenlijn loopt lekker (656) en we zijn nu een dik uur pas klaar :D maja was ook wel klote vooral lancashire
|
Citaat:
Maar toen las ik de volgende vraag en snapte ik em :) . |
Citaat:
|
Waar staat de omrekentabel?
|
Citaat:
Het is wel zo dat je daar zelf achter kan komen, maar het kost net weer even tijd. En in die tijd had ik m'n laatste vraag misschien kunnen maken die ik nu niet afkreeg... |
Ik kwam zelf met streng nakijken op 66 punten, maar dat zal wel weer een punt of 10 schelen. :o In ieder geval heb ik een voldoende en is de 6.2 voor een 7 als eindcijfer binnen. Een 8.2 is nog mooier, dan krijg ik een 8. :)
|
Argh.:mad: Ik vond 't veel te tering lang. En de vragen onduidelijk.
|
Citaat:
mn beste examen tot nu toe, hopen dat wiskunde ook zo goed gaat :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn altijd veel klachten voor geschiedenis, dus til er maar niet te zwaar aan :) |
Citaat:
|
16 van 84 is best een hoop om te laten schieten...
heb idd ook even geklaagd over die foute bronverwijzing.. je weet tenslotte maar nooit! kun je ook ergens kijken welke klachten het LAKS binnengekregen heeft? |
Citaat:
En ik heb nou waarschijnlijk rond de 5 terwijl ik een 4.2 moest halen, dus ik ben al wel blij hoor. Maar het blijft m'n eigen nakijken en dan weet je nooit zeker of je misschien iets goedkeurt dat je eigenlijk net niet goed hebt, dus vandaar dat ik het toch wel belangrijk vind. Maar we wachten rustig af... :) |
Citaat:
Bovendien heb ik het niet zomaar laten schieten, maar omdat ik er gewoon echt geen tijd meer voor had. |
Citaat:
en ik heb streng gerekend en kom op 64 punten *blij* |
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij was dat ook nog niet zo'n probleem; ik sta met een 4.4 nog een voldoende. |
ja ik wil ook wel weten wat al die klachten zijn :D
niet dat ik dat zelf niet kan bedenken ;) maar misschien geven anderen me nog inspiratie om te klagen :p daarnaast... ik heb 7 kantjes vol, waarvan ongeveer 1,5 voor Veronica (heb ik ongeveer maar 5 punten voor ofzo :| snapte er geen piep van...) maar in totaal ongeveer 42 punten (op mijn manier van nakijken dan...), dus tussen de 5 en 6,5 en ik moest een 4,3 halen, dus hopelijk geslaagd |
Heb licht nagekeken.. 35 puntski's heb k sowieso :) en dat is nog exclusief de opstelvraag.. dus denk dat k er daar ook nog 8 uit heb.. K moest een 4.2 halen en volgens de tabel is 35 minimaal een 4.3 dus k ben zo blij als een kind :)
|
Citaat:
Als ik van jouw theorie uitga kunnen ze wel tig fouten maken, als je er maar zelf achterkomt dat t niet klopt, dan krijg je dus ook geen extra punten. :rolleyes: |
zooo dat duurde lang! fok zeg! die drie uur was echt nodig. 7 kantjes essayopdracht.. maar hoorde ook mensen met 16 De vragen over de gezagsdragers vielen wel mee, het betoog was raar maar heb ik gelukkig wel goed gemaakt.. in het boekje: halve bladzijde over veronica.. maar goed..
Wat vonden jullie van de tabel vraag van lancashire?? o-n-d-u-i-d-e-l-i-j-k.. pffieew dat zit er ook weer op.. wat gaan we klagen?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet er wel wat te klagen zijn behalve dat het te lang was..
|
Net het Laks gebeld: zodra ik de woorden 'bron 6' noemde zei ze: ah, ik weet het al. Zovaak waren ze dus al gebeld daarover... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij vraag 20
Stel: iemand gebruikt deze tabel om te bewijzen dat handwevers in GB het slachtoffer worden van de INDUSTRIELE REVOLUTIE. Leg met 2 argumenten uit waarom dit een onjuist gebruik van deze tabel is. Antwoordmodel zegt: -loon is niet representatief -zegt niks ove rkoopkracht/ reden van daling Maar ik had bij de 2e reden: gezien het jaartal in de bron was er nog geen echte sprake van mechanisatie van het weven door de Ind. Rev, dus het kan onmogelijk een gevolg van de Ind. Rev op dit gebied zijn. Zou dat ook goed zijn? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En boven 1.0 is wel redelijk normaal, als ie vanaf 0.5 begint (dus niet vanaf 0 begint), gezien ook de normen van veel andere vakken. Citaat:
|
Citaat:
En fout=fout dus de norm zal idd een stukje omhoog gaan...en sorry, i kdacht dat je had gezegd dat ze er niets mee zouden doen omdat het marar 1 fout is. |
Citaat:
Want de bron beslaat een periode nl. van 1797-1830 en het loon is ook bij meerdere jaartallen gegeven, zodat je ook ziet dat de hoogte daalt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In 1797 waren al enkele processen gemechaniseerd en was de Industriële Revolutie al op gang gekomen. Je kan dus niet weten hoe de lonen van vóór de Industriële Revolutie waren en of men dus een slachtoffer was van deze revolutie. Zou dat goed zijn? |
owow vraagje: bij vraag 12: hoe kan de bereikbaarheid nou slechter worden als je aan een rivier zit??? *help*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |