![]() |
Citaat:
en::<b>wil iedereen alstublieft klagen?!!! ik wil graag een 6 staan!</b> |
Weet iemand wat de normering van de vorige jaren waren (als het niet eerder is gevraagd)? Denk dat dat toch wel invloed heeft op de normering voor dit jaar.
|
Citaat:
Als je dan dus LinReg gebruikt hebt heb je geen berekening staan, dus krijg je die punten niet. Er staat ook niet bij dat je voor het gebruik LinReg ook punten staan, als er meerdere antwoorden mogelijk zijn staat het er normaal bij, onder het antwoord staat dat of en het andere mogelijke antwoord. |
Citaat:
dus opzich ook een berekening/uitleg toch :s wat een gezeik zeg mogen ze dan wel ff wat beter vermelden allemaal of met 1 methode door het hele land werken en niet stuk of 3 verschillende boeken en dan nog heb je variatie van docent tot docent (n) |
Citaat:
Hoop dat mn lerares het een beetje soepel nakijkt, want bij toetsen moesten we dit juist wel zo doen :s |
Citaat:
vorig jaar was normering 1,0. |
jammer dat twee leraren bij ons nakijken:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eyy wiskunde examen viel best mee he (y) ik stond een 5,2
maar kzit nu tussen de tussen de 5.5 en de 7 ongeveer hoop ik dan.. hoop echt op 5,8 zeg :) oja vraag 3 klopt ook niet.. je moest het gemiddelde vermogen uitrekenen.. iedereen weet al het geld is vermogen. Maar bij de info van de vraag maken ze toch echt duidelijk verschil tussen SCHULD en VERMOGEN. :s en uiteindelijk moest je toch beide er bij berkenenen.. kheb boven de vraag bijgezet dat schuld ik niet tot het vermogen laat berekenen .. hoop dat et helpt :@ gaat weer klacht indienen |
Klopt ik zat ook te klote of ik het ernu vanaf moest tellen of erbij... verder niks meegedaan dus fout. Dit was echter het enige wat ik raar vond de rest was wel te doen (y)
|
Citaat:
Dat is toch juist logischer? Je nominale vermogen = vermogen - schuld. Beetje apart dat ze in correctievoorschrift de schuld bij je vermogen op tellen... |
Citaat:
Weet iemand waar ik de uiteindelijke vast gestelde nominering van vorige jaar kan bekijken? |
Ik vond trouwens bij vraag 1 van WA12 van havo erg onduidelijk
Huishoudens met schulden. Nu bleek dus dat die tabel met huishoudens van schulden er apart bij moesten bij de mensen met het normale vermorgen. Ik dacht juist dat die mensen met schuld een onderdeel waren van die ene groep mensen. Nu dus 2 vragen fout, achteraf had die vraag wel wat duidelijker kunnen zijn |
Citaat:
|
foutje gevonden!!!!! dus klagen klagen en nog eens klagen:P
http://home.wanadoo.nl/micver/fout_wiskunde.jpg |
nee niet over gaan klagen :(
ik heb dat juist goed :P want het gemiddelde, dan moet je toch die mensen der ook bij tellen :s anders tel je huishoudens niet mee, terwijl die der wel bij horen? Maarre... hoe kunnen die mensen nou een onderdeel zijn van die andere zoals jullie zeggen?! bedoel... dat vat ik ff niet... ikheb het iig goed :o ;) Energie: vorig jaar 1.0 her: 1.0 2002 tijdvak 1 EN 2 : 1.8 (!!!) |
Ik dus bij van die schulden daarvan het procent uitgerekent van de klasse.
Maar het moest dus eerst klasse vermogen + klasse schuld en dan pas procenten uitrekene... Stond egt zwaar kut aangegeve |
Citaat:
heb daar nogeens op gelet?! maar zal wel klagen waar moet je dan heen bellen / mailen (A) i-net doet debiel kan niks meer openen alleen dit :s |
grote kans dat het dit jaar ook 1 wordt
|
Citaat:
{sorry ben der trots op :P haha :$ heb kei weinig punten.. naja.. moest 43 halen voro 5.7 heb der 40.. maar heb nu paar puntjes niet toegekent aan mezelf denk :o majaa :P} |
Citaat:
maaaar als die fout dan gewoon 1 derbij wordt... (A) ofzo :P dan heb k weer puntje meer ;) |
Citaat:
|
als we nou een kettingemail maken met de vraag : kunnen jullie klagen bla bla bla bij wiskunde a1,2 havo
|
die + of - fout hierboven hoeft geen fout te zijn hoor.. lees maar goed het verhaaltje.
ten eerste - is het een andere vraag 4 / 5 - staat er toch echt bij dat die bedrijfsleider ofzo was het .. NU die formule zou gebruiken. Die andere formules hebben nix met die vraag te maken |
Citaat:
|
Citaat:
maarre.. dan kan je ook klagen / vragen over die 14... (is niet voor mij van toepassing, want ik snapte daar geen f*ck van) |
maakt toch niet uit waar je om klaagt?( norm gaat toch hoger, het is niet zo dat de norm hoger gaat voor dat vraag ofzo) als je maar klaagt!
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet de dW/dq ervan differencieren NIET doen dacht ff oei dat kost me kostbaren punten terwijl er nu een lichtpuntje is dat ik een 5,8 zou halen |
Citaat:
De formule van TK staat namelijk niet tussen haakjes en dan moet je dus alles aftrekken en wordt die + een - Het staat er dus wel goed! |
Citaat:
ik had het eerst ook fout hoor.. kwam er op het laatste achter in een helder moment :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dr staat nog een fout in...
In die eerste vragen bij die grafiek met dat van die huishoudens... dat klopt niet... Je ken ook vermogen hebben én een schuld... Mijn ouders hebben vermogen, maar ze hebben ook een hypotheek en bijv. een persoonlijke lening en dan heb je toch ook een schuld! En as je rood staat bij de bank dan heb je ook een schuld, maar dan ken je nog wel vermogen hebben!! klachtje erbij.... |
tsja het woord vermogen heeft meerdere betekenisen he
totaal geld... en geld van dat je hebt en geld dat je schuld staat maar dat moeten ze schuld en vermogen ook niet apart zetten op zown vraagstelling |
Citaat:
Nou, kennelijk verkeerd gegokt |
Citaat:
|
Citaat:
dus kheb wel die 190 / 420 maar bij die 420 moet ik dus nog die 190 optellen... pfff |
Heee, ik vond wiskunde eigenlijk wel meevallen. Ik ga het niet nakijken, maar ik moest een 5,6 halen om voldoende te staaan...
spannend! Ik was net de laatste 5 minuten klaar! fioe:) |
Citaat:
oke had het gemaakt (zoals jullie zeg maar) en toen dachtik, da klopt toch nie :s en toen za tik ook nog te twijfelen van jah... wat is het nou :s maja goed gegokt :$ |
Citaat:
maar ik vond het ook wel lekker gaan (behalve die kansen :s) en moest ook een 5.6 halen... en heb (denk ik) 5.3 :bloos: maaaaar hoop da jij ut beter heb :D |
Citaat:
|
ik had trouwens bij de laatste vraag even een mooie black-out, kwam er niet meer uit hoe dat nou moest terwijl ik dat normaal toch wel makkelijk doe.. toen had ik ook wel zoiets van fuck it.. lever maar gewoon in zit hier nou wel lang genoeg..
|
kheb lekker al 2 jaar geen wiskunde meer! doe ik goed of nie?? haha
|
Citaat:
|
ik had nog niet verder gelezen.. reactie stond eral.. sorry :o
|
Ik snap jullie niet met 'niet nakijken'...dan weet je het tenminste en ik kan je vertellen, het kan heeeeel opluchtend zijn !
Ik moest voor wiskunde een 5 halen en het is absoluut een van mijn slechtste vakken, ik vond het zelf goed gaan en wat blijkt... kad 61 v/d 84...eindexamen.nu schat tusse 7,1 en 8,5...ik ben helemaal opgelucht !!! :) |
ik moest 5,5 halen en heb tussen 5,7 en 7,2 :D
erg chill, aangezien ik voor economie ook onvoldoende sta! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |