![]() |
e-mail van school doet het niet en ik wil m'n cijfer weten :(
|
Ik heb een bord uit mijn handen laten vallen.
|
Ik moet bezorgen maar ik ging forummen...
|
eigenlijk niets tot nu toe:)
|
Mijn aardrijkskunde
|
Dat ik mijn zelfgemaakte kaatsbal kwijt was bij handvaardigheid ;)
|
Niks. Ik heb dan ook niks gedaan.
|
Citaat:
|
Om een of andere reden mijn moeder zodanig irriteren dat ik uit nood mijn kamer maar ben gaan opruimen.
|
mm, ik zat lekker te roken..
Zat mn pa tegenover me op terras.. :( oeps.. |
Ik stond in de bus en ik hield me met een hand vast aan zo´n hanghaak en met de andere hand hield ik niets vast. Toen gingen we de bocht om en viel ik tegen een oud opaatje om, die bijna omviel :o
|
ik zou op dit moment minder moe moeten zijn, want ik moet nog uit eten
|
Citaat:
|
Vandaag:
- Net toen ik naar huis liep, begon het te regenen! :mad: Gistermiddag: - Net toen ik naar school liep, begon het te regenen! :mad: Gisteravond: - Net toen ik naar huis fietste, begon het te regenen! :mad: IK HAAT REGEN! :mad: :bloos: |
Wat er verder nog mis ging: werd net van internet afgegooid (n) en moest PC opnieuw opstarten.
|
statiegeld fles bleef steken in de lege flessenautomaat.
|
uh.. ohja ik ging uit eten, en k kon aleen maar stokbrood eten.. terwijl de rest zooo lekker was.. maar daarvan ging ik kotsen :|
|
Citaat:
En ohja eigenlijk ging er niet echt iets mis. Behalve dat ik een pan op het vuur had laten staan zonder water erin waardoor het ding haast roodgloeiend was. |
Citaat:
maar het brood was lekker hoor :) |
'Zij' was wel lekker héél erg ont-zet-tend klef met d'r vriend recht voor m'n neus.
|
Helemaal niks(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Marit is niet online
-Het is vroeg |
gisteren met werken stofzuiger de kelder in laten vallen
vanochtend vroeg wakker omdat mn vriend in een keer wel om 8 uur moest werken ipv de hele dag niet.. |
hmm heb ik eindelijk een nieuwe foto, is het fototopic vol
|
Citaat:
On topic: ik versliep me. |
Ehm, eigenlijk niets. Tenzij je het hangen achter de tv ipv leren voor mijn broodnodige overgang een stommiteit wil noemen.
-maar ik heb ook al een hoofdstuk scheikunde gedaan hoor (A)- |
ik ben nog steeds niet begonnen met leren :nono: .
|
Citaat:
Ow sorry. Ehm.. pinoow, nu heeeeeel snel aan je werk!!!!!!! :nono: |
Ehh... kater opgedaan
|
Citaat:
|
Planning loopt uit.... weer door die klote-regen! :mad:
|
te weinig geleerd :(
|
Citaat:
|
Hele dag in m'n nest gelegen, niets nuttigs gedaan.. En nu speelt het café hier tegenover k*tmuziek, heel hard :(
|
Ben nog steeds niet begonnen met leren.
|
mijn fiets is gestolen
|
- liet mijn ladyshave en mij deo uit mijn handen vallen
- stootte mijn teen tegen het randje van mijn bed - mijn moeder heeft de lichten van de auto laten branden en nu is de accu leeg |
Ik werd redelijk laat wakker, maar ik hoefde toch niet vroeg op:)
En ik wil naar mijn kamer, maar de treinen rijden niet en ik heb geen zin om 4 uur onderweg te zijn ipv 2 uur:( |
Vandaag is vanaf 12 uur 's nachts.
Naja, ik moest met de taxi naar huis omdat een vriend zonodig bij een meid wilde slapen om met haar te gaan rollebollen :o:D ach ja, dat pleziertje gun ik hem wel, maar goed dat ritje van 3 à 4 kilometer met de taxi kostte me wel € 15,60 :| wat een afzetters... |
Ik heb nog niks nuttigs gedaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |