![]() |
't is ws. frustrerender als je de muziek erbij zou kennen, wat niet het geval is, dus ach... ik lees over den teksten heen en 't doet me geen moer en 't blijft niet hangen... heerlijk.
|
't enige dat ik in mn kop heb is wat vaag gegrom van yattering
|
in mijn hoofd zit Barry Scott nog steeds... cillit bang! cillit bang! cillit cillit, cillit bang!
|
Grrrrr ik zit al een half uur in de wacht bij Cisco. Kuthelpdesken
|
Citaat:
*grijns*:D |
mja, de reply vlak voor 't begin van 'n nieuwe pagina is altijd de underdog .:D
|
lapo
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
" En je mag natuurlijk dit berichtje ook best even doorsturen naar jouw 87 allerallerbeste vriendjes!
Doe dan.. Is toch bluf. " ik HOU van de Buutvrij 4 life mailtjes <3 |
Baltika 7
Strength 5.4%abv Gravity 12.5% Baltika 7 is distinguished by its pleasant malt taste. It is an elite type meeting the highest requirements for genuine beer lovers. This beer is brewed for you hmm, russisch bier. <3 |
Citaat:
Lol :D. Zometeen m'n C schijf formateren en Windows opnieuw instaleren en dan moet m'n computer het weer goed doen :D. M'n derde HDD kon ik er nog niet bijkrijgen :(. Dat ga ik Zaterdag doen. Als alles dan werkt heb ik 240 gig opslagruimte :D. Ik heb vandaag een probleem waar ik al een tijd lang tegenaanhik om het zo maar te zeggen opgelost en als het goed gaat dan kan ik eind mei of juni een nieuwe pc kopen :D. |
Citaat:
Ik ook in juni een nieuwe PC kopen denk ik. Dan stap ik over van 330 GB naar 500 ofzo. Misschien 750 als ik in een goede bui ben. :p |
Citaat:
|
Pff allemaal mietjes. Ik kan al jullie schijven backuppen en mijn eigen data een keer erbij kopiëren en dan nog houd ik ruimte over voor nieuwe pr0n
|
remember kids, the larger you harddrive... pff :D
|
ik moet me inhouden om geen verkloot mijn kwoot te spelen :p
|
Citaat:
|
Revenge of the nerds. Mijn leven pwnt dat van jullie allemaal :P
|
1. Jonny L - Magnetics LP [XLLP125]
2. EZ Rollers / Tommy Knocker / 60 Minute Man - Lickable Beats EP [ICOM032] 3. High Contrast - Passion / Full Intention [NHS034] 4. Greg Packer - Change of heart / Soul Fusion [PHUTURO009] money well spent :D |
En zometeen weer lekker werken tot 7 uur :|.
|
Citaat:
|
De politie heeft dinsdag bij een inval in een woning in Tollebeek zesduizend kilo drugs in beslaggenomen. In verband met de vondst is een 38-jarige man uit Urk aangehouden, meldt het Openbaar Ministerie Zwolle/Lelystad woensdag.
Volgens het Openbaar Ministerie heeft Frankrijk gevraagd om uitlevering van de 38-jarige man. Nederland zal aan het verzoek voldoen. De zesduizend kilo hasj is in beslaggenomen. De drugs worden vernietigd. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
check jij je mail maar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben btw weer helemaal ontopic, na net een lekkere cocktailjoint gefixx0rd te hebben :cool:
|
we hebben hier net het balkon schoongemaakt. Dat was al een jaar of wat niet meer gebeurd.
en fikkie gestookt in de achtertuin om wat troep op te fikken |
en daar van werd je stoned? :P
|
als ik tegen augustus de tuin zou verbranden wel denk ik ;)
|
ghehehe (y)
hoeveel werk was et eigelijk niet om de huiskamer weer op te graven? |
Citaat:
@Kreator, bij Wammus heb ik 's ochtends geholpen het eerste puin te ruimen. Dat was erger denk ik. Komt ook bij dat ik de haard had afgebroken ^^ |
Citaat:
|
gheh, speakerboxjes in m'n rugzak. check.
het irriteert mensen wel geloof ik, zo soms. (a) |
Das toch leuk ^^ Zoek de muziek die uit het niets komt
|
Citaat:
|
hertog jan park en zon na het werk heershen :D
|
Hertog Jan sowieso. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee de zon en de rust in park dat heersht het meest :o |
Citaat:
en hertog jan in het park is echt te chill, zeker met muziek erbij. (y) :D |
|
Citaat:
|
Citaat:
They won't catch me.. cause I'm not innocent. Nah. Als we onze auto nog hadden zou ik daar allang in aan het rondtuffen zijn. |
Citaat:
Mjah, als't met koniginnedag mooi weer is vind ik dat we op de brunsummerhei moeten gaan kamperen ofzo :cool: |
Citaat:
Kamperen? Je bedoelt tenten opzetten of gewoon dood neervallen met je jas over je heen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |