![]() |
Citaat:
|
op wie ben je eigenlijk verliefd Type?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is zo chilllll in mij. :cool:
|
hoe oud is je vriendin type? :evil:
|
12, bijna 11 :p
|
Aahhh, terug uit denemarken.
Wat een stelletje n00bs waren dat zeg... Na 3 hijsen van een dikke hasj joint waren ze al knetter. Toen heb ik er nog maar 2 gedraait... |
Ik heb zin in pep. :(
Dat terwijl ik nog steeds zuig in het vinden van dealers. |
Citaat:
Citaat:
en stiekem ook op Malu denk ik. Vlinders in m'n buik-gevoel als ik 'r zie... Citaat:
ik ben trouwens een paar daagjes niet hier te vinden, sorry. Mijn pc staat namelijk niet thuis. (Waar staat'ie dan wel? Op school, voor de BBA. Vraag maar aan vlepún ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met andere woorden: Brugklastoneel. en Type is aan eht filmen |
Citaat:
|
kitty
|
Citaat:
|
Citaat:
Kreeg laatst alleen beetje vlinders in mijn buik van 'r. En daar schrok ik van. |
Citaat:
In ieder geval, ik heb dus filmpjes gemaakt die tijdens het brugklastoneel op een doek geprojecteerd worden, elke speler heeft zijn eigen filmpje. En ik doe de techniek, dus moet die filmpjes ook afspelen. Maar ik kon op school geen enkele fatsoenlijke computer tevoorschijn toveren die die rotzooi kon weergeven, dus nadat ik hevig gefrustreerd was geraakt van dat alles heb ik maar in een daad van wanhoop mijn eigen computer naar school gesleept zodat ik zeker wist dat alles afgespeeld kon worden. (Y) |
had janszens pc meegejat :D
|
ik moet plassen ofzo
|
Citaat:
te lui om naar boven te lopen? :P |
Citaat:
Whahaha dat ken ik. Brakke computers op scholen. Bij mij op school lopen ze ook om de zoveel tijd vast of werkt het netwerk weer niet. Speaking of computers... Ik heb eindelijk het geld bij elkaar voor een nieuwe :D. Ik moet alleen nog een week wachten voor m'n onderdelen geleverd zijn :(. |
Citaat:
|
ik ben al zo lang offtopic :( . maar na de examens ga ik eindelijk eens een keer paddo's proberen of een andere psychedelische drugs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: :eek:
|
Citaat:
Ik ga denk ik san pedro en paddestoelen en DXM proberen te mixen ofzo. Nog eventjes nalezen of dat wel helemaal mogelijk is, maar het lijkt me best grappig. |
ik ga met wâldrock aan de dxm denk ik zo :)
30 pillekes (Y) |
Citaat:
Heh, onlangs was ik op een feest op DXM en daar moest ook rondgelopen worden en van trappen afgelopen. Op zulke stukken viel ik blijkbaar best op ofzo, niet in de eerste plaats omdat ik soms naar de reling greep op het moment dat m'n gezichtsvermogen even achterwege bleef. |
Citaat:
|
Klikte ik daar toch mooi ff op het verkeerde topic. Offtopic trouwens.
|
blaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aphrodite & DJ Greg Packer - Dark Drum and Bass (Kiss FM via Perth WA) with Andy C Dj Krust Ed Rush Optical Roni Size)
offtopic. zzZZzz, leren ZzZz |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan nu niet leren want ik moet muziek regelen voor morgen want ik moet draaien en ik heb geen zin en ik wil nu een dikke blow roken maar ik moet leren.. :mad: |
Citaat:
|
Hehe m'n doordeweeks niet blowen gaat best goed. Alleen gister 2 hashjointjes gerookt maar verder niet :). Nu een flink glas Coebergh en U2 en dan chill slapen :).
|
Citaat:
:D fok off man met je gaat best goed. gister 2 sticks gerookt zeg je, wees een vent, zweer die shit af. voor een week. 4 dagen 2 dagen :| |
gisteravond zoveel gezopen :| . De laatste training bij de voetbalclub van dit seizoen. Kreeg nog een fles irish whisky en smirnoff cadeau omdat ik af en toe wat dingetjes doe op de club. Die hebben we ook maar meteen geopend en verorberd . :)
M'n moeder kwam vanochtend naar me toe, zo jij was lekker naar de klote gister, ik: hoezo ?. Nou je was zo vaag aan het lullen tegen me toen je thuis kwam. (weet ik dus niks meer van :s ) |
|
Deftones - Passenger.
straks ff wat blowen nog, vandaag en morgen avond ff uitzondering, een kleine pauze tussen het leren door is ook nodig! :o |
Examens zijn denk ik wel binnen, behalve wiskunde. Wiskunde is fucking insane. B1-examens zijn lekker te doen maar B1,2...
. |
ja, zo isset hier ook... kut wiskunde :P
en dan heb ik ook nog A1,2... maar ja, de reden dat ik EM heb is ... wiskunde :P dus ja, vervelend :p on a much brighter note: ik heb een nieuwe router! mijn oude was ermee gekapt, kut sitecom dingen ook. |
Fuck it up!!!
Hahahahahaha Mummified regions lying in dust Fall victim to this game Petrified corpses bathing in rust Taken without being blamed Falsified spirits farther they fall Soon they will join us in hell See the sky burning the gates are ablaze Satan awaits eager to merge Hmmmm. Joint. Lekkah. En prestatieverhogend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |