![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fantome had ik bijna kunnen meeten. :(
@mf, je moet minder naar EImier luisteren. |
Citaat:
TRA is erm,.... euh..... ja wat zal ik nou eens zeggen..... TRA houdt van treintjes. |
Ymir zal nooit z'n oude nick van zich af kunnen schudden :o
|
MeelFriek is wel tof! :)
|
Citaat:
MeelFriek lijkt mij een puik persoon, sowieso zijn noorderlingen per definitie goed (y) |
Citaat:
|
Ymir is een enorme eikel en nog een ranzige allochtoon ook geloof ik :rolleyes:
|
Ymir begrijpt de band tussen noorderlingen, dat kan alleen maar goed zijn natuurlijk (y) Volgens mij kan Ymir ook wel hele harde maar grappige opmerkingen maken :p
|
Citaat:
|
Ymir probeert stoer te zijn door populaire jongerentaal te gebruiken
|
DarkSide moet niet zo gemeen doen tegen Ymir want hij heeft ook best goede kanten, zoals doorzettingsvermogen als mensen dat niet van hem verwachten op 't eerste oog (y)
|
MeelFriek is denk ik wel een vredestichter :)
Offtopic: Hij begint te flamen |
Wel 'n leuke avatar :d
(Edit: was dus voor Meelfriek :)) |
Citaat:
Psst Darkside is gewoon ongesteld. Saarah: Ach, kan ik niet veel zinnigs over zeggen. Edit: Is onlangs 15 geworden, krek? (y) |
Ymir: Jij begint met flamen en dan ben ik ongesteld? :|
|
Citaat:
|
Ymir: Kan best een aardige gozer zijn, maar dan moet ie wel een beetje z'n toon matigen en niet mensen zomaar zonder aanleiding lopen flamen
|
Nu allemaal weer lief doen :nono:
|
MeelFriek is wel lief en daarom ga ik naar haar luisteren :)
|
Citaat:
|
Anneka doet op MSN altijd poeslief tegen iedereen, maar gedraagt zich dan vervolgens op het forum als een ware backstabber en das jammer! (n)
|
Citaat:
ik ben nou eenmaal poeslief, maar helaas ben ik het met meelfriek eens dat je erg provocerend overkomt. |
Ik vind de forumster boven me echt een hypocriete teef en zodoende is zij nu definitief uit mijn MSN-lijst gekickt :)
|
zal die ook een lightside hebben?
|
Citaat:
Ongeveer het enige dat klopt daar is "Gozer" :D Zonder aanleiding my ass :rolleyes: Als je niet weet waarom ben je nog dommer dan ik dacht. Oh dit mocht niet meer :bloos: Anneka: (y) |
Werkelijk een rare kwast :p
|
Wel doorflamen, ik was net aan het lachen!
|
Citaat:
ytguaN is ok(Y) |
ythguaN houdt blijkbaar van een goede flamewar :p (y)
|
Citaat:
Ik blijf van mening dat Darkside een zielige kansloze ergerlijke saaie vervelende provocerende (Niet op een leuke manier) domme sukkel is :) |
Lief zijn!!! :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
oh yukkie....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga nu m'n nagels lakken :D en als ik terug kom verwacht ik dat jullie weer lief ontopic zijn :mad:
|
ik vind dat zij het goede voorbeeld geeft!
|
Citaat:
[Edit]Ontopic: Ik vind de forumster boven me werkelijk waar een hypocriete teef |
Citaat:
Ik denk dat de ouders van Darkside broer en zus waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heerlijk dat geflame hier<33
zullen we eindelijk eens ontopic gaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik een minderwaardige dwaas flame, nee tuurlijk niet. |
Citaat:
Ymir, als je je standpunt onderbouwt praten we verder. Zo niet, dan is de discussie bij deze wat mij betreft beëindigd :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |