![]() |
Citaat:
Kan ons misschien ook helpen ;) |
Ik hou ervan om mijn vriendje cadeautjes te geven! vaak zomaar, zonder reden.
eerste keer heb ik bij de wereldwinkel een klein kaartje gehaald (het formaat dat normaal aan een bos bloemen hangt) en daarin een klein geurzakje. Ik twijfelde wel of dit niet te 'vrouwelijk' was, maar aangezien hij niet echt zo'n macho man is, vond ie t wel leuk :P tweede keer zag ik bij de hema een zak met megaformaat vruchtenharten. vond ie ook erg leuk :) |
Hallow,
Ik wil mijn vriendje graag een vriendschapsring geven.. We hebben binnenkort 8 maanden en het is dan ook precies een jaar geleden dat de 'vonk' overvloog... Nou wil ik graag van de jongens/mannen hier weten of dat wel een leuk kado is..ik weet namelijk niet zeker of hij het leuk vindt. (hij is 17) Verder zou ik graag willen weten of iemand nog bepaalde tips heeft waar je zo'n ring het beste kunt kopen, ik neem aan een juwelier maar ik wil niet teveel geld uitgeven 30 euro is toch echt wel het maximum. Dus als iemand tips heeft...graag! Doeidoei, Lau |
Sommige jongens vinden dat helemaal niks, anderen vinden het niet nodig maar wel een leuk gebaar, weer anderen vinden het fantastisch. Jij kent je vriendje beter dan wij.
En bij de juwelier hebben ze ook wel betaalbare ringen :) gewoon vertellen wat je budget is. Jje kunt ook bij een bijouteriewinkeltje kijken. |
Ik denk dat maar weinig jongens niet blij zijn met een ring. Misschien zullen ze normaal gezien tegenover anderen een terughoudende houding laten zien, maar als je een relatie hebt met iemand heb je juist eindelijk een goed excuus om een ring te dragen ;)
|
Hellow,
Nja ik heb nog niet de ring gevonden dus ik twijfel nog een beetje.. Misschien dat ik hem gewoon laat kiezen, geef ik hem de foto van de ring ofzo en als ie t niet wil dan koop ik iets anders.. Normaal heb ik nooit echt probleme om voor hem kado's te kopen want dan zit er meestal een grap ofzo achter maar nu t wat serieuzer moet zijn ist n beetje lastig.. maarja, als iemand nog tips of ideeen heeft toevallig..graag. Liefs, Lau |
Hoi!
Mijn vriendje begint binnenkort aan zijn examens en om hem een beetje te steunen zou ik een soort van Student Survival Kit in elkaar willen steken. Zo'n grote doos met allemaal spullen in die hem van pas zouden kunnen komen tijdens het studeren. Tot nu toe heb ik wat koeken, energiedrankjes, een geluksbrenger, inktbuisjes en een inktewisser maar ik zit ffe vast, ik weet niet wat ik er nog zou kunnen insteken. Enig idee? Alvast bedankt! |
misschien een rekenmachientje, zo'n hoofdmassageding :P, cdtje met muziek (voor op de achtergrond), een tijdschrift (voor als hij ff afleiding nodig heeft), een (klein?) prikbord (om dingen op te hangen die hij nog moet doen).. zoiets?
|
Kladblok, zakdoekjes (als t niet helemaal naar wens gaat ;)), misschien wat door jou geschreven briefjes om hem aan te moedigen?
|
Citaat:
Je kunt de ring dus altijd terugbrengen als het niet bevalt. 't is nog geen maatwerk ofzo. |
poetic_tragedy en Bellenblaas Bedankt voor de tips! IK kan er zeker wat mee.. Nu hopen dat hij het leuk gaat vinden :)
|
Dr staan hier zeker leuke tips in voor kadootjes, ook originele:)
Ik en mijn vriend hebben tegen zijn verjaardag 2,5 jaar verkering ongeveer. Ik heb al heel vaak iets 'gemaakt' enzo, maar ik wil nu echt iets waar hij iets aan heeft. Ik heb al aan hem gevraagd of hij het leuk vind om iets te krijgen wat we gaan doen samen, of echt iets om te hebben, en hij wil t liefst iets om te hebben. Ook wil hij geen sieraden, en een luchtje vind ik overdreven. Ook iets met foto;s heb ik al ooit gedaan (tenzij je nog een heel origineel idee hebt?) DUs... redelijk moeilijk. Ff wat info over hem: Hij wordt 18, is dj (maar ik wil eigenlijk niks voor zijn djspullen kopen want dat vind ik zo 'onpersoonlijk' zeg maar, en heb ik weinig verstand van), hij judoot. Meer weet ik niet. Hijs ook dyslect dus een boekje kopen is t ook niet echt helemaal... |
Hellow,
Nja ben naar nog een paar juweliers gweest en kvond t heel moeilijk aangezien ik niet weet wat hij ervan vindt duss ik heb besloten er nog effe mee te wachten miss dat het leuker is als we samen bijven wann we een jaar hebben ze gaan kopen, heb je ook meer voorpret met z'n tweetjes. Heb nu dus een foto gemaakt voor een fotolijstje dat ik hem met zijn verjaardag heb gegeven, meerdere foto's van ons bijeengeplakt en bewerkt..van t gala, schoolreis naar geneve enzo :D:D Ben heel tevreden en is ook een beejte persoonlijk kado. Uhm voor die Student Survival kit: klokje (ik vergeet de tijd altijd bij t leren), zo'n bord waarop je kanm schrijven en t ook weer kan uitwissen (ben naam kwijt), pen, potlood, gum (etui-inhoud eigenlijk :P), schriftje ofzo voor aantekeningen, spelletje ter ontspanning, foto van jou (wordt je vrolijker van), enz. Nja alemaal bdankt voor de tips, Lau ps. O ja der is van Hertog Koffieroyaalijs en aangezien hij verslaafd is aan koffie ga ik die mogge effe bij de winkel hale, kunne we die lekker samen eten bij een film met een glaasje champagne erbij :D:D |
Naar aanleiding van mijn vorige bericht ook nog:P
Mijn vriendje is binnenkort geslaagd, wat is leuk (iets kleins) om hem dan te geven? |
Hellow, mijn vriend is over een kleine twee weekjes jarig, wordt 22!
Nu heb ik net tickets besteld voor een ballonvaart, maar ben toch gaan twijfelen.. Vinden jongens dit leuk?? |
Citaat:
|
Een wat kleiner cadeautje:
een maand onbeperkt naar de bioscoop (kost 17,50 per maand per persoon). Je kunt dat natuurlijk ook voor 2/3/4/.... maanden doen of voor jullie allebei. Of inclusief popcorn :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriendje is bijna jarig, en vorig jaar ben ik stiekem nara zn kamer geslopen en heb ik voor 12 uur snachts (dus toen hij jarig was) zn kamer helmeaal versierd:P
Ik wil dit jaar weer iets leuks doen, iets onverwachts, wat eigenlijk weinig kost enzo maar gewoon wel gezellig en/of romantisch is. Iemand ideeen? |
Citaat:
Oh :o Nou ja... t was een leuk idee ;) |
Citaat:
Lang leven hoogtevrees :p |
Ik heb al 2,5 jaar met me vriend en weet echt niet wat ik hem 28 aug voor zijn verjaardag moet gaan geven.. 2 dagen eerder dan mij :cool:
|
Citaat:
|
Help mij! (alsjeblieft)
Woensdag as. hebben mijn vriend en ik een half jaar een relatie. We wonen al samen enzo (we go way back). Maar ik wilde graag iets speciaals doen of iets leuks geven op die dag.. Maar de vraag is.. Wat dan?? Ik heb hier ieders tips van alledrie de topics al doorgelezen maar ik kan niet echt iets leuks vinden.. Behalve dan dat bungeejumpen van de pier in scheveningen, maar dan is t nog de vraag of hij dat wel zo leuk gaat vinden.. So.. Help me please?(A) |
wat zijn zijn interesses?
|
IK wil voor mijn vriends verjaardag wil ik iets romantisch weer doen op zijn kamer.
(Vorig jaar ben ik stiekem nara boven gesneakt, heb allemaal van die kleine memoblaadje sop zijn kast geplakt in de vorm van een hart met op elk briefje een reden waarom ik van hem hou, en dain het midden IK HOU VAN JOU OMDAT... en dan kaarsjes erbij en zijn muziekje). Dit jaar wil ik eigenlijk het bad laten vollopen, maar dat moet ik erest overleggen met zijn moeder. ALs dit niet zou mogen, iemand ideeeen? IK wil een pad maken met van die snoepjeshartjes naar zijn kamer enzo... En dan daar iets doen of iets anders romantisch in de buurt ofzo.. Dr is wel een grasveld voor zijn huis enzo maar misschien jullie ideeen? |
Samen picknicken ofzo? Allemaal lekkere dingetjes klaarmaken, flesje rose, kleedje mee en het wordt wel geslaagd (tenminste, mijn ervaring :D).
|
Hij vindt picknicken stom:P
En tmoet ook savonds want hij moet van tevoren werken en is pas rond 10 uur/half 11 klaar met werken enzo:P Dus nog meer ideeen? |
als t donker is allemaal waxinelichtjes in dat grasveld neerzetten in de vorm van een hartje of 'ik hou van je ' ofzo. en dan een kleedje erbij met een flesje wijn. (y)
|
Fikt dat gras dan niet aan?(A)
Want das wel een idee namelijk:) |
Nog een tip: ik heb mijn vriend 2 uur snowboardles gegeven - en ik ga natuurlijk ook mee :P -, vond ie erg leuk :).
|
Citaat:
|
Ik wil voor mijn vriend hartjesbalonnen en een spuitbusje helium kopen...
Ofja, die wil ik in zn kamer gaan hangen enzo:P Maar waar koop ik dat?:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet nou ineens niet meer of ik dit al had gezegd :confused:, maar bij de hema kun je heel leuke cadeautjes kopen.
www.hema.nl/lekkerweg De prijs staat vast, maar degene die het cadeuatje krijgt weet niet hoeveel het gekost heeft en mag zelf uitkiezen wat ie wil gaan doen. Ideaal :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, Jammer. Toch bedankt..
Ik ga iig naar de feestwinkel:) Hoe duur zou je het inschatten? Of kun je dat ook niet echt zeggen? Ik vind dat zelf heel moeilijk namelijk... |
Je kan toch in ieder geval zelf even kijken? En dan mag je het meteen hier posten, hebben wij er ook iets aan ;)
Vind het namelijk een leuk ideetje :D |
Hallo!
Binnenkort is mijn vriend jarig. We zijn rond zijn verjaardag 9 maanden samen. Hij wordt 16. Ik kan alleen niet kiezen voor een lief, origineel cadeautje of een survivalkit voor 16-jarigen. Voor een 'lief' cadeautjes heb ik ideeën zat. Voor als ik de survivalkit doe heb ik tot nu toe dit: 1. Flesje bier 2. Condooms 3. Scheermesje 4. Foto van ons (gewoon los, of op een boxershort, kaartje ofzo) 5. ...? Weten jullie leuke aanvullingen? En of jullie de survivalkit leuker vinden, of ik het beter bij een lief cadeautje kan laten;). xx |
Over de helium: Het is best moeilijk om aan helium te komen. Maar bij sommige feestwinkels kun je wel daar een ballon kopen (speciale voor helium) en die daar voor 1 euro per ballon op laten pompen met helium.
Ik heb nu zelf hartjesballonnen gekocht en die laten vullen met helium voor 1 euro per ballon bij een luchtkussenopblaasman:P @ Bovenposter: Wat zou je voor lief klein kadootje anders doen? Survivalkit vind ik wel leuk idee, omdat ik altijd van het creatieve ben:P |
Citaat:
|
heej,
ik heb volgende week een jaar met mijn vriendje... wou iets van een ring geven ofzow maar k weet neit egt :P hebben jullie nog ideetjes? ik vond het ook wel leuk om een boekje te maken van ik hou van je omdat... e k had n fotoalbum waar ik fotoos van ons in ga doen,, denken jullie dat hij dit leuk zal vinden?? xx |
Ik ben voor een mooi horloge aan het sparen heb nog even de tijd. Heb het gemunt op een armani zilver 400 wel heel mooi.
|
ik weet al een kadootje :D
we hebben laatst dus een fotoalbom gekocht, daar plak ik onze foto's in met een kort verhaaltje over die dagen en hoe we verkering kregen ook maak of koop ik een klein boekje: ik hou van jou omdat.... met alle redenen erin waarom ik van hem hou :) dan koop ik nog een mooie armband voor hem (k nam geen genoegen met alleen de armband :bloos:, moet gewoon wat creatiefs doen) wat vinden jullie hiervan?? xxx |
Citaat:
|
De grootste knuffel beer die je kan vinden (y)
|
Hey,
ook mijn vriend is binnenkort jarig, in het midden van augustus wordt hij er 24. Op het eind van augustus zijn we ook drie jaar samen. Ik weet totaal niet meer wat te kopen :( . Van al dat romantisch gedoe houdt hij niet. Ook niet van chocolade en snoep (wat ik hier al dikwijls gehoord heb). Ik heb hem reeds concertkaartjes gegeven, kleine dingen waar hij van houdt (douchegel, favoriete geurtje,...), foto's, een auto'tje om zelf in elkaar te knutselen, een ring, we zijn al zo dikwijls gaan eten en we zijn net terug van reis. Hij kijkt heel graag tv en heeft net z'n motorijbewijs gehaald. Z'n vrienden kopen hem waarschijnlijk een bon voor motokledij dus is dat alvast niet meer origineel om te geven (en die dingen kosten ook zo héél véél). Ik ben dus ten einde raad en weet niet meer wat geven. Ik had gedacht aan een dvd van Nightwish die hij wel heel tof vindt, maar dat lijkt nu ook wel weer niet zo origineel en dan heb ik nog maar één cadeautje. Een beetje hulp is dus meer dan welkom! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |