![]() |
|
Cocaïnegebruik Britse scholieren verdubbeld
LONDEN - Een op de honderd Britse elfjarigen heeft weleens harddrugs gebruikt, zoals cocaïne, heroïne of xtc. Cocaïnegebruik is in een jaar tijd verdubbeld. Dat blijkt uit een onderzoek onder 3,5 miljoen middelbare scholieren waarover The Telegraph zaterdag heeft bericht. Een op de vijf gebruikt vaker (soft-)drugs. De regering heeft de laatste jaren juist veel geld gepompt in campagnes die drugsgebruik moeten tegengaan. De onderminister van het ministerie van Binnenlandse Zaken, David Davis, legde de schuld bij het gedoog- en grensbeleid van de regerende Labour-partij. Ook drank is een probleem. Een kwart van de 9000 ondervraagde elf- tot vijftienjarigen zei de week ervoor alcohol te hebben gebruikt. Van de vijftienjarigen was dat de helft. Zo erg zijn wij toch niet :p |
Blegh, toetsweek zuigt big time :(
|
Citaat:
|
Pollen. (Y)
En dan Pelican opzetten. (Y)(Y)(Y) |
bluuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
|
Citaat:
|
Ik haat geschiedenis! :mad:
|
Buh, ben moe. Vanavond maar lekker vroeg slapen (y)
|
en het leven gaat maar door en door
|
Citaat:
|
klote sudoku, ik kan het gewoon niet :(
|
Citaat:
Wil wat meer weten. :) |
Sos, gratis, <3, :o
|
Wann de Snatsert :D :p
|
edit: Bah, kromme zinnen. :p
|
/ook weer s online
finally verhozen, ruime chilllruimte :D wat rest is DVD Fireplace/Aquarium/Birdcage en n goeie zak rookzel (y) |
bijna jarig :D
|
jongetjes en meisjes, ik heb jullie hulp nodig:o
Ik ga binnenkort het huis uit, en nu heb ik natuurlijk allemaal dingen nodig, maar ik zal bij god niet weten wat allemaal!!! dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen met dit lijstje aan te vullen? :) - werk ( :p ) - handoeken - potjes en pannetjes - zitmeubelen - lampen - vloerbedekking (als dat er niet ligt, kweet het niet) maak me compleet! |
EEN TOSTI IJZER FFS
Serieus. Dat ding is echt mijn hemelse uitkomst geweest op meerdere lazy sunday mornings sinds ik op kamers zit. |
waterkoker en/of koffiezetapparaat
kleine rotzooi zoals een schaar, een nagelknippertje etc. verkijk je ook niet op de hoeveelheid keukengerei die je onverwachts nodig gaat krijgen; vergiet, schaaltjes, opscheplepels, theedoeken, vaatdoekjes, garde/mixer, beslag/slakom, spatels and the list goes on tenzij je elke avond een pizza in de oven gooit natuurlijk :p |
tosti ijzer is niet nodig (allergies voor kaas ftw!) en dat keukengerij is er al, althans, dat kan ik tijdelijk lenen van me buurman :p
|
Ik kan wel 2 potjes voor je regelen ;):P
|
Citaat:
|
Koelkast/ijskast
Frituurpan Hangmat :cool: Koffiezetapparaat Tea-strainer (hoe noem je zo'n ding in het Nederlands?) voor de echte lekkere thee :o En natuurlijk.... housewarming party! ;) |
combinatiemagnetron, waterkoker (y)
|
Citaat:
|
goh thanks voor het meedenken :mad: Alleen maar zeiken he :nono:
:p |
Citaat:
|
Hallo?
|
Hoiii
|
Ik hoor nu vast te zeggen dat ik nieuw ben. :P
|
Citaat:
|
Nou daar heb ik mooi geen zin in. :P
Kanker nederland is echt koud zonder jas. :s |
dan is de oplossing simpel: emigreren (y)
|
Ja toch jammer dat Kadafie (mits ik het goed schrijf :P) me als blanke, zuipende, wietrokende westerling liever niet als vaste inwoner van Libye heeft. :P
|
nee, daarom moet je ook inburgeren :p
|
Soms kun je die Sebas er wel bij hebben (y) :p
|
wanneeer niet dan?! :|
|
Citaat:
|
Nu ik weer aan de alcohol kan merk ik pas hoe verdomd moeilijk het is om te stoppen met roken. :s
|
Citaat:
ik zit zonder sigaretten AAAAAAAAAAAAAAAAARRGHHHHH!!!! Vervloekt zij alles!!!!111!!! RAAAAAAAAAAAHHH!!!! |
Dit wordt mijn 5e (of 6e) bewuste rookvrije dag. M'n eerste sinds ik terug ben in nederland. En ik moet godverdomme gelijk alweer aan het werk. :( Eigenlijk had ik gister al gemoeten maarja dat wordt toch wat moeilijk als je in een vliegtuig zit. :P Ik hoop dat het geen streszooi is daar anders vrees ik dat mijn poging tot stoppen met roken vrij snel weer in de kiem gesmoord wordt. :s
|
Anti-roken is voor mietjes.
|
Citaat:
|
Lalala weeekend :)
|
|
omg :D (n)
|
dus K/C atja's, als jullie nog lang van onze aanwezigheid op dit forum willen genieten, laat jullie tieten zien!!
|
ik kan de mijne ook wel flashen (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |