![]() |
Citaat:
Ik vrees wel het ergst want als het zo blijft regenen kan het zijn dat de camping geevacueerd moet worden. Als ik me niet vergis is dat eerder gebeurt op pukkelpop :( |
Citaat:
|
ik moest in de regen naar het station fietsen en toen ontdekte ik dat mijn achterband lek was (N). met een lekke band naar het station gefietst en toen ik in de trein zat ging die trein weer kankeren en stilstaan en had ik bijna mijn andere trein gemist.
|
ik moet naar een feestje nu maar ik heb echt geen zin :(
|
wees blij dat je niet moet studeren dan? ;)
ik ben niet zielig. |
Ik wel want ik had net heel superlekker wauw gekookt maar ik moest het verpesten met stukjes citroen erdoor. Waarom weet ik nog steeds niet.
|
verkouden :(
|
Weinig zielige mensen vandaag! Ik ben ook niet zielig :)
|
Citaat:
|
Ik ben ook verkouden en ik heb een soort van exceem op mijn handen en mijn oog is ontstoken maar ik moet wachten tot volgende week DONDERDAG voordat ik geholpen kan worden. Dus nu word ik blind, :).
|
Hmm, ik had niks moeten zeggen. Nu is iedereen ineens verkouden en/of blind...
|
Ik heb gister tot 02:00 gewerkt en moet vandaag ook weer :(
|
Godver.. ik dacht dat smsen in het buitenland gratis was :o :mad:
Die rekening(n) |
op internet staan de nieuwe roosters, maar aangezien de hogeschool in leeuwarden vrij verstrooid is, weet ik nog niet in welke klas ik zit (zat niet in mijn post :confused: en bij mn broer wel :confused: :confused: ), weet ik dus ook heel mn rooster nog niet...
verder: ze hebben NERGENS een leuke spijkerbroek :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kreeg ineens een misselijk,-en dufheids aanval en toen kon ik m'n ogen niet meer open doen en dacht ik 'euuuuuuuuuurgh ik moet kooooootseeeeeeeeen...' maar dat deed ik niet en 3 uur later werd ik ineens wakker omdat m'n telefoon ging.
|
Ik ga vanavond naar mn vriendje, maar heb geen fiets en dan moet ik met de bus maar ik heb geen gel voor de busss.
|
Ik heb gisteren mijn rechtervoet laten mishandelen door de laadklep van een vrachtwagen en nu doet het verdomde pijn en is 'ie flink opgezwollen. :mad: (n)
|
Citaat:
Ik geloof mensen te snel :o |
Ik vond zojuist mijn allerlaatste school rapport:
Ned. 4,5 Frans 5,1 Duits 6,1 En 7,3 :eek: Wis B1 4,9 Na1+2 4,7 Sk 5,4 Bio 6,2 KCV 5,3 Ma 5,6 Lo O 'Niet Bevorderd' achteraf gezien eigenlijk niet zo heel vreemd. |
waarom de :eek: bij eng? :p
|
Citaat:
Sorry, beetje flauw :p |
Gaan mn ouders eindelijk koken, vraag ik wat ze gaan eten is het antwoord kip nogwat.
Als ik iets niet lus is het wel kip en omdat we aan t vebouwen zijn is er geen enorme voorraad dus heb ik niks te eten :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
allright, gedaan met zielig zijn! zowel studeren als de jongen in kwestie gingen vandaag 'goed' :)
|
Gerrit heeft ons vandaag verlaten, zijn afscheid was een groot verlies. We zullen je missen Gerrit :( !!
Ik hoop dat je nu gelukkig bent Ger. Voor diegene die Gerrit niet kennen: Gerrit was een man met rotte tanden, kale kop en een no-nonsense attitude: Een echte zigeuner. |
Citaat:
De titel zegt het eigenlijk al een beetje, of het moet ironisch bedoeld zijn ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je echt wilt verwijder ik em wel hoor :) |
Naah. Maak nie uit joh.
Ik dacht effe dat je 't niet helemaal goed begrepen had. :D :p |
ik zit in montreal en ik heb heimwee :mad: gelukkig ga ik straks meeten met een compleet vreemde (y)
|
okeej. peace & love :)
|
Citaat:
' die bitchy attitude staat je niet echt lies :(' jammer dat je geen lies heet :) |
Ik zou meneer zijn postgeschiedenis er even op naslaan, schaapie.
|
mijn ogen zijn ontstoken dus ik moet nog steeds m'n bril op :(.
ik verafschuw dat ding. oh en net keek ik een hele stomme film en ik snap niet waarom ik hem niet eerder heb afgezet. maar goed. ik ga slapen. |
Citaat:
ik zou als ik jou was eens niet zo krampachtig jouw lievelingsgezegde in de praktijk brengen. |
Postgeschiedenis controleren is voor amateur-Mata Hari's.
|
kkbrak.
|
Hoi ik zou naar Lowlands gaan met een vriendinnetje maar nu wil ze waarschijnlijk niet meer en ik weet niet hoe ik haar over moet halen dus nu ga ik (haha) niet!
|
mn moeder zat me net keihard uit te lachen omdat het zo regent en het dat met lowlands waarschijnlijk ook gaat doen. kinderachtig hoor, alleen omdat ze liever niet heeft dat ik daarheen ga. (N)
|
Het regenwater komt via het doucheputje omhoog met bijgevoegde geuren.
|
Citaat:
@Scarlett; waarom wil ze dan niet meer? Er is toch nog vast wel iemand anders die je mee kan krijgen (Y). |
Citaat:
edit; maar goed, eenmaal gezegd dat ik 'vanaf mn 18e naar festivals mag', blijft gezegd. natuurlijk. |
ik begin griep te krijgen en ik ben depressief en het weer en de omstandigheden werken ook al niet mee en argh brrr ik ga maar een afscheidsbriefje schrijven denk ik. ik voel me ronduit kut en er is himmel niemand die me wil troosten en zelfs de kat ligt al de hele dag te slapen en geeft me alleen aandacht als hij eten wil.
|
ik voel me nu al zielig als ik naar buiten kijk en aan pukkelpop denk .......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanaf woensdag waarsch. weer doordeweeks op de kazerne te vinden = weinig bij teh chick(n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |