![]() |
Juist, liever fantasieloze vrienden met cadeaubonnen dan leuke vrienden die iets kopen wat je niet leuk vindt omdat je verwend bent.
|
Wie zegt dat ze ze van haar vrienden heeft gekregen? Cadeaubonnen zijn juist dingen die je van kennissen/buren/collega's krijgt in plaats van van vrienden.
|
Vrienden/kennissen/collega's, WGAF. Ze zijn allemaal 'tof' genoeg als je ze uitnodigt op je verjaardag.
|
boeiend. Ik geef soms ook liever gewoon geld/cadeaubonnen als ik niks leuks kan bedenken; als ik ergens niet tegen kan dan zijn het creabea 'ow wat origineel' cados waar niks mee wordt gedaan.
|
Sommige mensen denken te snel dat ze uitgenodigd zijn en komen langs zonder het te vragen.
|
Dan doe je iets fout.
|
Nee, gastvrijheid heet dat.
|
Als je opdringerige kennissen hebt die langskomen zonder uitnodiging, dan zegt dat niet zoveel over jouw gastvrijheid he. Het zijn gewoon freaks.
|
Citaat:
|
ik koop voor mensen die ik ken maar waar ik niets mee heb meestal een fles rosé of sixpack bier haha nog luier/goedkoper
|
Citaat:
Hier wil ik het verder bij laten want met eigenwijze freaks valt toch niet te discussieren. |
Drie boeken (jeugsentiment!); Erge Ellie en Nare Nellie, Ellie en Nellie in gevaar en de wraak van Ellie en Nellie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Jij hebt zeker ook je rijbewijs gekregen? |
Citaat:
|
Citaat:
Je spreekt jezelf tegen en volgens mij neem ik het verder even serieus als jij :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je schreef dit: "iedereen heeft wel eens te maken met onbekenden of (vage) kennissen die zichzelf uitnodigen."
en dit: Citaat:
|
vergal mijn topic eens niet met jullie catfight, stel bitchezzz :)
|
Citaat:
- Je gaat er hard op Carn, dat weet je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok carn
ik heb een treinkaartje en peuken gekocht :) |
Hoi Carn, bij deze wil ik je even vertellen wat ik nieuw heb:
- doosje knoflookolijven - potje tapenade - knackebrot - maisbrood - eieren - spa - kaneelstok |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind mensen die hun rijbewijs van hun ouders krijgen ook verwend. :nono:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hoi Carn
Hoor jij nu niet aanwezig te zijn in de dynamo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uh, wat speelt er? |
Citaat:
|
Citaat:
|
sworrun enemaa
en kusjeEYEOFJUDGEMENTkusje :) |
Citaat:
|
AH hoerenkut, SE wilde ik zien. Maar ja ik ben toch bezig voor school dus helaaspindakaas voor SE.
|
kleding.
|
Citaat:
|
Nou, mijn oma werkt niet op het land maar heeft wel een klein moestuintje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
en daarbij; wtfomgzz dat daar zo'n gedoe over gemaakt wordt :confused: |
sjaal, handschoenen, ondergoed
|
Stapels, ik heb bijna 500 euro uitgegeven zaterdag... En ik wou foto's maken, maar ik voel me te brak.
- boeken en dichtbundels (waaronder een gesigneerde bundel van Hugo Claus <3) - Bronx-schoenen - Dr. Martens (eindelijk!) - dik brok ruwe amethist - Black and White 2 - 'gordijnkwasten' matchend met de kleur/stijl van mijn slaapkamer - acrylstenen voor larp - wandelstok voor larp - een toekan-knuffel, gekregen van mijn vriend uit de beestenwinkel in Amsterdam - lingerie-setje (dat fucking duurder was dan mijn schoenen...) |
Hahahahahaghdahsagjhsgjagsjasga ik heb een roosje van EPD gekregen. Hij is van plastic en hij komt uit het bejaardenhuis van zn oma (y)
|
Citaat:
De body is idd anders, maar ik vind het niet echt storend. Ik zou ook best een 30d willen hebben maar daar heb ik op het moment het geld niet voor. Van het geld waarmee ik een 30d kan kopen kan ik een complete 400d kit voor halen en dat heb ik liever. |
Citaat:
- jas Vandaag - ruzie. Opnieuw. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |