![]() |
een vriendinnetje dat -10 heeft en dus echt bijna niets ziet zonder lens of brilllen.
dom |
Citaat:
brandweerauto btw, heb je iets speciaals met dit topic? :) : Totaal aantal posts: 402 Gebruiker Posts kunst 132 Skilly 34 Yana 29 jongen1986 27 ilse 25 ~lienepien~ 10 Missy 10 HvJ 10 DoraRing 9 kroot 9 QP 7 Wind's Embrace 6 trophus 5 lithuania 5 RainDrops 5 regendruppel 4 Spectrum 4 lise_smiles 4 lotjesnotje 3 IcedEarth 3 George 2 coopergirl 2 Ifeellikerain 2 moon 2 Dexter_M 2 Havock 2 Lilium 2 steljevoor.. 2 Stefanie 2 originelenaam! 2 Ekleor 2 Luki 2 salieee 1 DNMB 1 Music Junky 1 Pruts0r 1 sterrenmeisje 1 Dwaalspoor 1 Mala 1 Repelsteeltjuh 1 Chick Rock 1 Christian 1 infrasoft 1 fotj_undercover 1 Sidhe 1 madelief21 1 fizzle-fluffy 1 Mushu 1 canddy 1 domus 1 Yerli 1 Kruimel 1 lennuzz 1 Le Soleil. 1 Sagana 1 Thoughtful 1 ~~Fantôme~~ 1 light fighter 1 forxeverx 1 ******** 1 Ann 1 Eurynome 1 lentekriebel 1 Queasy 1 dwight88 1 Nattigheid 1 Danny 1 pantypasta 1 Until My End 1 |
Citaat:
OT: Brandweerauto-->jongensdromen marco borsato |
het liedje rood, is mooi!
schoolplein |
springtouwen.
bereik |
onbereikbaar en zo indirect liefde :/
Zaagsel |
Circus :P
achterlijk |
Een man op de manege die ons voorlichte over het ruiterbwijs afgelopen dinsdag. Ik had ehct hjet iedee dat hij 10 jaar was ofzo. :rolleyes:
KLM |
Naar Rome vliegen
vriendlief |
Heb ik niet.
Schiphol |
Treinstation
beauty and the nerd |
Beetje triest programma.
Ballonen |
Naalden
Oorsmeer |
wattenstokjes?
kinder |
Lekkere chocolade hmmm :bloos:
mais |
PopCorn!
saai |
ik
honger |
heb ik niet.
horor |
Spelling? =)
Hoofdpijn |
draaierig.
humor |
Citaat:
ik bezit een vorm die eerst even gewaardeerd moet worden voordat mensen mij kunnen leren kennen. uitgeteld |
op de bank ploffen
kabouter |
draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond
oog |
bril
ringweg |
|
Een vriendinnetje die op volleybal zit. We waren laatst bij een wedstijd, maar we hadden (hoe fout en puberaal ;) ) aandacht voor de spelende jongens.
Huiswerk. |
Examens :(
zon |
Zin om in de zon te zitten. En zin om naar het strand te gaan in bikini.
Even weg van al het huiswerk dat ik nog moet maken. :) Boekverslag Ja, stiekem moet ik nog een klein stukje van mijn boekverslag, maar ik heb huiswerk-ontwijkend-gedrag. |
Dat was voor mij altijd het minst erge huiswerk. Boeken lezen vind ik niet erg, sterker nog ik ben altijd blij als ik voor school een boek mag lezen, ik lees in vrije tijd veel te weinig.
water |
Citaat:
journaal |
jeugdjournaal.
handtas |
Citaat:
eten |
Indiaas heeerlijk lekker eten.
kus |
Citaat:
spelende kinderen |
aisha, lief lief lief.
lipgloss |
Citaat:
sportschool |
Tuurlijk weet ik wat je bedoelt!
OT: Saaaaai, maar ik ga wel sociaal |
Citaat:
Bed |
slapen :) of sex natuurlijk, maar ik ben een klein en naief meisje dus denk vooral aan slapen.
nieuw |
De nieuwe vriend van me tante is echt tof :) Kan goed met hem kletsen.
bellen |
uuuuuuuuuuuuuuuren aan de telefoon om sociaal contact te hebben op een 'leerdag'
buuch |
Citaat:
yoghurt |
Ik eet elke dag heel veel yoghurt.
habibi |
Citaat:
couscous |
vies!
bril |
Citaat:
samenwonen |
Iets te close, voor mij voor nu voor ons.
angst |
Citaat:
verlammend gevoel, weg willen rennen, neit meer kunnen denken. (en nog veel meer ;)) Vrijheid |
overschat (DP KIJK IK SCHRIJF HET)
kaas |
Citaat:
hoofdpijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |