![]() |
Opdrogen.
|
Ik bedenk me net dat ik net zo veel krullen wil als TommY_!! En ik ben aan het mokken, omdat dat leuk klinkt :)
|
Ik ben net aan het kijken of kunst zich netjes aan de regels houdt. En volgensmij doet ze dat. :P
|
Ik ben met DP aan het msnen, foto's in mijn fotoboek aan het zetten waar ik zelf op sta en me aan het verbazen dat Martino87 een fb is :eek: ! Ik vind het nog steeds een beetje eng.
|
Als je nu ook nog in mijn fotoboek kijkt, dan kun je zien dat ik dus niet Sylph ben. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben momenteel aan het wachten totdat het zeven uur is en dan vertrek ik naar de prijsuitreiking van writenow. |
Ik heb net gegeten en ben nu mijn after dinnerpeuk aan het roken :o
|
Ik msn ;)
|
Ik verveel me en luister Scott Joplin.
|
Ik praat met dp, ga zo yoghurt eten en forum.
|
roken.
kat eten geven/aaien. er lopen trouwens 3 topics op hun einde. |
Ik voerde net een gesprek over Naojan! Ik dacht; ik post het maar, dan weet ze het en is het geen roddelen ;)
|
Ik doe aan multitasking.
|
Citaat:
en ik weet wel van je dat je op een normale manier over mij praat hoor :) |
ik zoek het fototopic.
|
Aan het roken :o
|
Ik sta al 3 uur lang op het punt om naar bed te gaan. En ik kom er net achter dat ik morgen moet invallen en dus NOG eerder op moet dan ik dacht :(
|
Wat doe je dan ook nog wakker joh :p
ot; msn, muziek luisteren, wat drinken :o |
Me aan het afvragen waarom ik in godsnaam heb gezegd dat mijn moeder maar vroeg moet komen waardoor ik nu al sinds 7 uur wakker ben. Op zondag! :eek:
|
Citaat:
|
Msnen,forumen,tekenen.
|
Forummen, muziek luisteren en een poging doen om een pm te versturen, maar de inbox zit vol.
|
Haha, dat is vast lisaah dan die je PM't?
Ik ben aan ht forummer, muziek aan het luisteren en ik ben even niet aan het leren :) |
Muziek luisteren
|
wakker worden (RATM luisteren), mij niet verder willen aankleden, forummen, en nu besluiten dat ik toch maar ga ontbijten :)
|
Ik sta op het punt iets te bedenken om te gaan doen. Lezen, denk ik. Op de bank met een kopje thee erbij (y)
|
roken, muziek luisteren, pokeren , forummen :)
|
Op het filosofie topic aan het leren ;)
|
Wachten op het optreden van vanmiddag, eigenlijk m'n bachelorwerkstuk maken en me vervelen. Zucht. Nog drie kwartier. Eens kijken of er iets eetbaars is te vinden.
|
Ik sta op het punt om huiswerk te gaan maken. Het "intentie hebben tot" wil zich helaas nog niet omzetten in "daadwerkelijk maken van"...
Maar ik heb wel alvast mijn schoolmailbox en electronische leeromgeving geopend. |
Ik zoek mijn blauwe boekje met goede uitwerkingen van de eindtermen van filosofie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben SOG aan het vertonen :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik sog nogsteeds |
Ik was ook nog om 4 uur wakker, maar mij negeer je gewoon :(
|
Citaat:
Vertel waarom was je zo laat wakker meneer TopDrop? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar om antwoord te geven op je vraag. Ik had geen zin om naar bed te gaan. Ik was om kwart over 1 thuis oid van Spiderman 3. Nog even tv gekeken. Wat geforumd. Nog wat gegeten. En toen was het alweer 4 uur.. ot: Ik sta nu op het punt om te gaan douchen. |
Citaat:
|
Ik ga NU douchen.
|
Citaat:
|
lig in sofahouding op (slaap)bank en ik wacht op eten
|
Aan het bijlezen op DK. :o
|
RUzie bijleggen aan het completeren :D
|