![]() |
ik weet het niet zeker, maarrr: 15 februari extince, 19 februari babyshambles, 22 februari verona beach en dat grut wat meekomt en 26 februari met vince, sukkel en roelof naar the dillinger escape plan en poison the well
|
gisteravond Mother Tongue in Keulen. Wat een show, en wat een nieuwe plaat. Mag al vast richting jaarlijst.
|
Wellicht Municipal Waste zondag a.s.
|
Citaat:
|
ik was net naar kempi, wat een kutmongool
|
Citaat:
|
Pinkpoooop!
|
Gisteren Mala Vita, was weer een leuk feestje :) en hilarische backstage momenten :)
volgende misschien woensdag Paradiso, en zaterdag Beatsteaks in de Melkweg |
in april gaat het beukorkest weer touren bitches
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah nou ja dat def p er niet meer bij is kan ik alleen maar toejuichen.
|
Macro is er ook weer bij. (y)
|
Pwuh, laatste concert was geloof ik Apocalyptica in december. Volgende is The Cure in maart.
|
Citaat:
|
Mijn laatste waren Plork en de Aannemers 8 januari en mijn volgende wordt Megadeth over 2 dagen. Fucking veel zin in. <3
|
Ill Nino op 1 april in de Oosterpoort, Groningen! Heb al kaarten, awesome. :D
|
Hmm, wist niet dat die nog bestonden.
Vrijdag Symphony X in Hellendoorn |
De 23ste ga ik naar de band-boost in Bibelot in Dordrecht.
Waaaant dan speelt het bandje van vrienden (Nothingness) waar ik heel vroegah ook deel van heb uitgemaakt. De vorige keer dat ik ze zag waren ze het kutheidsgehalte van toen al iets ontstegen, maar ik mag hopen dat het voor zo'n volle tent toch nog ietsje beter is. |
Aankomende donderdag datarock en Polysicks in Paradiso.
Vrijdag 030303 / Kettel / Legowelt vs. Orgue Electronique in Melkweg. Zaterdag 23-2 Bloc Party in Patronaat Zaterdag 29-2 Kavinsky in Patronaat |
24 februari Bernard Parmegiani.
7 mei Xiu Xiu en Why? in paradiso. 13 maart misschien Hot Chip. |
ja binnenkort ook xiu xiu maar dan de brussel show want die is oneindig veel toffer, archie bronson outfit en black mountain erbij (L)
|
Aah tof xiu xiu, wil ik al een tijdje zien maar was er niet van op de hoogte dat ze kwamen.
HRSTA zaterdag is nog niet zeker,:(. |
is ook pas een paar dagen bevestigd!
en waarom hrsta niet :eek: |
Afhakende paupers. Zit in overweging of ik alleen ga en moet aan het einde van de week kijken of ik wel geld genoeg heb ( die drie euro entree is het m niet,er zal ook echter treinkaartje gekocht moeten worden, en ik zit in een arme maand)
|
ahh das zuur... Maar hrsta is wel de moeite van alleen treinen waard om ze te zien iig!
|
Citaat:
|
de dag ervoor tijdens le nuits botanique in de botanique dus (y):cool:
|
29 februari naar Leaf.
|
Symphony X was geweldig. Wat een band, wat een inzet*O*
|
Nada Surf: 26-2
DeVotchka: Amsterdam of Nijmegen Wir Sind Helden: 10-3 |
Luniz - Yellow brick road
|
Citaat:
afgelopen vrijdag british sea power in botanique, was super zoals verwacht. (Y) volgende week misschien i love sarah in dordrecht. |
morgen zeker Blood Red Shoes in de Ekko, zaterdag ws. Alex Smoke in De Helling.
|
'k ben 9 februari naar di-rect geweest ^^ <3
|
Afgelopen vrijdag naar Malkovich, Backfire!, Length of Time en Sparrow Falls geweest.
|
Citaat:
ah blood red shoes, ik wist niet dat je dat tof vond:cool: |
Citaat:
|
Vrijdag zelf optreden in de Kade, Zaandam, en verder iig The Mars Volta op t programma in de 013. (y)
|
Citaat:
|
laatste was baroness, super cool. volgende week naar dillinger en poison the well
|
Citaat:
|
Gisteren naar Yeasayer in Doornroosje, was subliem, volgende is Mars Volta en mogelijk DEP in Antwerpen.
|
volgende week donderdag speel ik zelf met mijn bandje op een festival en het eerste optreden daarna zal a silver mount zion zijn tenminste als ik mijn mars volta kaartje verkocht krijg, anders zal het mars volta zijn..
|
Vanavond DJ/Rupture @ Gaslab, TU/e.
|
M'n eerste concerrt. 2 April Kaizers Orchestra, daar ga ik heen.
|
^goeie eerste keus :)
|
yep.
|
Volgende week ofzo ga ik naar DEP in Eindhoven, verder weinig in de planning. Avondwerk heeft ook nadelen.
|
Oke, gezellig, small one! Komt mandy ook mee?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |