![]() |
Citaat:
|
Ik vind het er wel mooi uitzien :)
|
Prachtig ja.
|
haha idd.
Kun je het ook in woorden uitleggen? :P |
Citaat:
|
Ik heb zoiets wel ooit gehad bij wiskunde, maar dat ben ik allemaal weer vergeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah misschien is ie daarom wel zo stil. Go darkie(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm dit topic doet vandaag zijn naam eer aan:(
|
Ja he, vertel jij dan eens iets boeiends.
|
hmmm iets boeiends...
Jah gisteren heb ik ineens besloten dat ik jeugdtrainer dammen wil worden... is dat boeiend?:o Ach nouja, ineens, ineens... er ging wel iets aan vooraf:P |
Citaat:
Davis belongs to the great tradition of jazz trumpeters from the Southern United States that started with Buddy Bolden and ran through Joe "King" Oliver, Louis Armstrong, Roy Eldridge and Dizzy Gillespie. His greatest achievement as a musician, however, was to move beyond being regarded as a distinctive and influential stylist on his own instrument and to shape whole styles and ways of making music through the work of his bands, in which many of the most important jazz musicians of the second half of the Twentieth Century made their names. Davis was posthumously inducted into the Rock and Roll Hall of Fame on March 13, 2006. He has also been inducted into the St. Louis Walk of Fame, and the Big Band and Jazz Hall of Fame. |
Citaat:
Over een week begint trouwens het ww-spel weer :eek: |
Ik heb een reeks van nummers tussen de 1 en 10 die willekeurig worden gemaakt. Hoe kan ik weten welk nummer het meeste kans heeft om voor te komen?
|
Citaat:
Citaat:
Mijn jurk heeft gewoon twee schouderbandjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik telkens 1 nummer van 1 t/m 10 willekeurig kies, dan heeft ieder nummer een kans van 1/10 om gekozen te worden. Als je bv. met 2 dobbelstenen gaat gooien, dan verschillen de kansen wel. |
Een V-hals. Een beetje althans. In mijn eentje lukt het denk ik ook niet. Daar ben ik ook wel bang voor dat ik alles elke keer weer goed moet gaan doen. Ach, dan doe ik me haar wel los.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan inderdaad volgens een vast systeem gaan, dat kan je gewoon uitvogelen. (Maar soms gaat het ook écht random, dus zit er geen systeem in.) Maar als je het puur over getallen hebt, dan is het écht willekeurig; de computer heeft geen voorkeur voor een bepaald getal, telkens opnieuw kiest hij een getal van 1 t/m 10, waarbij ieder getal een kans van 1/10 heeft. |
Citaat:
|
Oke. Bedankt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar foto's. |
He bah, volgens mij ga ik richting griep (n) Voel me al een paar dagen lichtelijk 'bleeh', en het wordt steeds iets erger :(
|
Citaat:
Ik denk niet dat ik een ketting omdoe, anders voel ik me zo'n etagepop. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft ook niet persé een ketting om te doen. Ik had de vorige keer wel een om, want ik had een ketting die perfect bij mijn jurk paste. |
Ik heb net I Am Legend gezien :)
|
Mijn moeder wilt volgend jaar foto's van mij met kerstmuts gebruiken voor haar kerstmailtjes :eek:
|
Kerstmailtjes?
|
Jeps, mensen waarvan ze het mailadres heeft, stuurt ze een flitsende, langdurende powerpointpresentatie inclusief stomme plaatjes en kerstmuziek.
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26. |