![]() |
wat gaat zo'n weekend snel zeg (n)
|
Ik kwam tot de ontdekking dat Shakespeare een dag voor mij jarig was.
Coolness. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu ga ik echt :o |
Shakespeare. (N)
|
Ik deel mijn verjaardag met Billy the Kid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig. Ze vragen mij "aan de hand van informatie uit het handboek" de rol van de Hertog van Spoleto te verklaren. De beste man heet Winigis, maar komt in heel het boek niet voor. Spoleto zelf wordt ook maar éénmaal genoemd.
|
naamzoek :o
|
Verdubbeling! :eek:
|
:bloos:
|
Citaat:
muon paar, een tau paar en een neutrino paar (één van de drie soorten) vervalt?" |
Jij wint, :(.
|
Citaat:
|
ik ben lid van D66, maar ik vind Femke Halsema een ontzettend inspirerende vrouw!
|
Jammer dat ze zo vervelend is om naar te luisteren, :(.
|
Jammer dat ze lijsttrekker is van GroenLinks. :(
|
Femke is heerlijk haarzelf! en ja, ze klinkt nogal bekakt ;) maar dat maakt niet uit, want ze maakt er geen probleem van.
|
We gaan Femke meesleuren naar D66 ;)
|
In de laatste peiling staat de coalitie trouwens op 75 zetels, Balkenende V komt akelig dichtbij!
|
kan ze mooi in het Europees Parlement met een andere geweldige vrouw, Sophie in 't Veld!
|
het is tijd voor Paars 3 :(
|
Citaat:
Au. Het klinkt cooler dan zeggen dat je gelijk jarig bent met prins Willem Alexander. Of Andijvie (no offence. ;)) |
Het is tijd voor een andere staatsinrichting.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat Nederland op de lange termijn een republiek moet worden, dat de burgemeester moet worden gekozen door de gemeenteraad en dat er ruimte komt voor raadplegende referenda. |
Citaat:
In elk geval niet zoals in de US nee, dat is zelfs nóg erger dan onze 'democratie'. |
Krijgen we voor de waterschapsverkiezingen eigenlijk een oproep?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En de subsidie voor (confessioneel) bijzonder onderwijs mag ook wel eens stopgezet worden. Maar ja, dat krijg je er politiek natuurlijk nooit door.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat Quis je ook wil doen laten geloven is Nederland een goed functionerende democratie, alleen is er het probleem dat politiek hier vooral een passe-temps van de elite is. Maar kijk maar naar landen als het Verenigd Koninkrijk, daar staat de politiek echt niet dichterbij bij de leefwereld van mensen. |
Citaat:
|
Ik heb nooit beweerd dat de democratie niet beweerd Sylph :nono:. Ik ben alleen tegen (deze vorm van) democratie, dat is iets heel anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Het is heel leuk dat dat bij de grondwet geregeld is, maar die kunnen we gewoon veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het had nooit in de grondwet gekomen als de confessionelen niet een ongelooflijk chantagespel speelden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |