![]() |
Trusten jekerbommetje.
|
Citaat:
|
Ja echt.
En nou is het lisabedtijd. |
Jezus, Lisaaah, wat een naamzoeks. :d
|
Ik ga zo beginnen met leren voor een tentamen, maar het boek waaruit dat moet is een gedrocht.
|
Oh, ik zou nog reageren vandaag, nou ja geen zin meer. :p
|
Nogeenpostinlegendarisch topic
|
Citaat:
|
het is echt superfroeg
|
Ach.
|
Alloha.
|
Ugh. Moe. (n)
|
Vandaag schijnt de meest depressieve dag van het jaar te zijn.
|
Dan wordt het vast een gezellige boel vandaag.
|
Ja haha en een huisgenootje van me is vandaag jarig. Ik heb maar even de wcdeur versierd.
|
Eén toets gedaan, nog negen te gaan. Hiep hoi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik droomde vannacht dat ik in de trein zat en toen was er iemand heel vervelend aan het snurken. Dus toen ging ik in een andere coupe zitten, maar het bleef maar doorgaan. Bleek uiteindelijk dat stefanie het was:o
|
Ik droomde dat Stefanie zwanger was.
|
Dat is ze niet
|
Nee duh. :p Ik was ergens met mensen en toen was het ineens een optie om langs haar te gaan want ze was net bevallen ofzo. :')
|
Vreemd verhaal.
|
Zo ik ga maar eens naar de TU.
Eerst even een boek printen, dan langs informatica om een oud tentamen te regelen en dan gesprek over m'n afstudeeronderwerp. |
Ik hoor de planken alweer omvallen, onze huisbaas is bezig. ;x
|
Iel die man die bij de huisbaas is ging met me flirten. :')
|
Citaat:
|
ze zijn helemaal gek geworden op mijn werk! personeel wegbezuinigen en het werk door minder mensen laten doen. kankerzwaar en irritant, heb alleen maar als een razende de mensen verzorgd en heb niks extra's kunnen doen of uberhaupt de bewoners gesproken.
normaal doe je 4 mensen wassen/verzorgen, maar tegenwoordig is dat 7 of 8. kost je zo weer een uur tot anderhalf uur meer. |
Hè het regent en ik moet zo naar mijn tentamen.
|
Succes Tink*.
Ik ga zometeen mijn nieuwe mobiel halen. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vorige week ook een nieuwe telefoon gekocht, ook voor 25 E. Alleen kan de mijne ook radio luisteren en zelfs foto's maken! :bloos:
|
Bij de AH kon je er laatst eentje halen voor 15 euro, en met 10 euro beltegoed. (Y)(Y)
|
Citaat:
|
Guttegut. Er is er eentje anti-mobiel.
|
Ik ga maar even naar de aula, lezen. Hier is het druk. x;
|
Citaat:
|
Ok.
|
Wat is impeded? Bemoeilijkt?
|
Citaat:
to retard in movement or progress by means of obstacles or hindrances; obstruct; hinder. Origin: 1595–1605; < L impedīre to entangle, lit., to snare the feet. See im- 1 , pedi-1 www.dictionary.com |
:) dankje
|
442 :)
|
"oh nee wat doe ik nu!!1111~"
"godverdomme kankerbeest" "yes!" Pip is Mario aan het spelen. |
Citaat:
|
Misschien is dat meisjeseigen, heel erg meeleven met van die spelletjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een aardappelniveau heeft dit vak.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |