![]() |
Omdat pesto zo lekker is. Nom, pesto.
|
hmm ik moet nu eigenlijk panga in indische tomatensaus met rijst gaan maken, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Zal ik stiekem panga in italiaanse tomatenPESTOsaus met pasta gaan maken?
(ja) |
Ik had laatst saaie kip en toen deed ik er pesto overheen en het was meteen uberkip.
|
Dus als ik in een bakje schijt en er pesto overheen doe is dat ook lekker?
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: OMG, Dit wordt de beste film van het jaar! *jizz* |
Citaat:
|
wij eten stokbrood en croissantjes straks. met zalm, filet american, kaas, bieslook, uitjes, komkommer naar keuze.
|
komkommer en kwel
hmm... |
Citaat:
|
Het wordt echt helemaal niets met dat tentamen van morgen.. ik voel me nog steeds belabberd. Hele middag geslapen, dat hielp wel een beetje.. maar bwuh.
|
Moeilijk tentamen dan?
|
Citaat:
|
Niet te lang doorgaan in elk geval.
|
Jongens ik ben weer thuis en volgensmij ben ik alleen thuis. Prima wel. Y)
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mijn moeder zei ook: 'ja het is natuurlijk fout, [/moedermodus] maar ik geef je groot gelijk! Goedzo! *O*' :D Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Oh, mijn vioolles was trouwens wel heel leuk :y
|
Ik heb zin in een milkshake.
|
Wat vinden jullie van thema-bruiloften?
|
Dat vind ik afschuwelijk.
Wat vinden jullie van mensen die één keer bellen (op de afgesproken middag), terwijl je bezet was, en dan later niet meer bereikbaar zijn en niet meer bellen? Hmpfff. Nu maak ik me weer druk om het aloude zelfde verhaal. |
Citaat:
Citaat:
Ik vind dat je een bruiloft niet te spastisch moet regelen, met kleuren en dresscodes enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Argh, ik wil niet meer ziek zijn. :mad: Ik heb vannacht 9 uur geslapen en vanmiddag nog eens 3 uur en ik ben nu alweer moe. En ik moet eigenlijk nog zoveel doooeehoen.
|
Citaat:
<33333 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hohoho twee nieuwe South Parks :cool: Ik houd ervan als seizoenen van dingen onopgemerkt beginnen en dat je dan opeens weer een hoop kunt kijken. Moz naamzoek voor als ze 't ook nog niet wist.
|
Ja ik vind themafeestjes zo iets wat je doet om te zorgen dat elk feestje anders is dan de vorige. Maar dat maakt themabruiloften een beetje raar want een bruiloft hoort sowieso uniek te zijn en zelfs al trouw je twee of drie keer, dan nog lijkt me de kans klein dat je later zult denken "huh welke bruiloft was dát ook al weer, gebeurde dat op mijn proud to be fout bruiloft of op mijn piraten&zeerovers bruiloft?"
|
ja inderdaad sarah, goed gezegd! :y
|
Citaat:
Maar kudos hoor (Y) Zei ze nog wat terug? |
Citaat:
|
Hm, een muffin is toch geen volledige avondmaaltijd, ik heb eigenlijk bst nog honger!
|
Ik zou best een themabruiloft willen, hoor. Maar ik heb dan ook een ongezonde voorliefde voor themafeestjes. Het zou wel een gaaf/uniek thema moeten zijn, niet iets wat je al duizend keer hebt meegemaakt in foute en/of semi-hippe uitgaansgelegenheden.
|
Citaat:
Ze vroeg hoelaat ik wegging, en ik zei 11 uur. Dat was om halfelf. Ik was nog aan het ontbijten. Ik moest me nog aankleden en mooimaken want ik ging pasfoto's laten maken en ik moest mijn viool nog inpakken evenals mijn tas. Ze zei 'oh dan heb je nog wel tijd om de pannen voor me schoon te maken.' Ik zei dat ik daar geen tijd voor had maar dat ik de avond ervoor die pannen al had schoongemaakt. Begint ze heel sneerderig te zeggen dat zij ook de keren niet telt dat ze achter mijn kont opruimt. Dus ik zeg dat ze niet hoeft te gaan lopen bitchen. Zegt ze dat ik niet tegen haar moet terugpraten (nouja, 'talk back', dus tegenspreken) en dat ik mijn grote mond moet houden. Ik zei dat we allebei volwassenen zijn en dat ik evenveel tegen haar mag zeggen als zij tegen mij omdat ze geen enkele autoriteit over me heeft. Zegt ze 'jawel, jij woont in MIJN huis.' zeg ik, 'het is mijn vaders huis, je bent zijn vrouw maar.' En toen begon ze over dat het bij mijn moeder nou eenmaal een zwijnenstal was en dat ik maar tegen mijn moeder ging schelden en dat ik dat tegen haar niet mocht doen. Ik zei, mijn moeder heeft niks foutgedaan en jij wel. En toen zei ze 'dont talk back to me' en toen gaf ik haar een knal. En toen zei ze 'dont you hit me' en toen zei ik dat bepaal ik zelf wel en toen gaf ik haar nog een knal. En toen pakte ze mijn polsen en toen ging ik haar vingers verdraaien terwijl ik haar knieën en schenen schopte en haar polsen krabte en haar knietjes in haar zij en buik gaf en haar verrot schold en riep dat ik hoopte dat ze doodging. En toen kwam mijn vader beneden en die gaf me een kaakstoot en hij zei "HOU JE BE.... STIL!!!! :mad:" Maar ik voelde de kaakstoot niet want ik was veel te kwaad. En zo ging het. En toen ben ik weggegaan en ik ben net pas terug en anne is er niet dus ze heeft niks gezegd. Maar ik hoop dat ik hard genoeg heb geslagen om haar bang te maken. Citaat:
|
Citaat:
En ja, oei, driedubbeldikke vette oei. Maar 't is zijn schuld. Of ik stel me aan en er is niks maar zn eh, telefoon is leeg of zo. |
mja wel he :| Het is net een soapscript.
Ik weet echt niet waar het over gaat Quis! Is het een baas of een vriendje of een svvriendje of een studiegenootje..? |
Citaat:
|
Oh dat is wel goed, zoiets dacht ik ook al :) zeur maar lekker hoor!
|
Citaat:
Ik vind het knap dat je je staande weet te houden (y) |
Ik vind het wel tof dat jullie allemaal zo lief mijn kant kiezen terwijl ik die verhalen zo onverbloemd neerzet en ik overduidelijk ook allemaal ondiplomatische dingen zeg :D <3 jullie zijn schatten :y
|
Omdat ik jullie zo lief vind, speciaal voor jullie de nieuwe Kabouter Wesley!
|
Citaat:
Houd je taai als je vader en stiefmoeder thuiskomen! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik je geen gelijk geef, hoor, maar je kan moeilijk op regelmatige basis met dat mens gaan vechten. :D Temeer omdat je daar ook niet zoveel mee bereikt, behalve dat de sfeer in huis heel raar wordt. |
Citaat:
Nouja papa komt heel laat thuis en ik zorg gewoon dat ik slaap voor zij thuiskomt. :y |
Al zou ik zelf alsnog het conflict vermijden en lekker zo snel mogelijk het huis uit gaan, eigenlijk.
|
Mja nou ja.. ik heb haar in het echt meegemaakt. Het is nou eenmaal geen leuke, aardige, gezellige vrouw :p
Ik denk dat ik nu nog een minuut of 20 ga opruimen. Dan hoef ik daar in ieder geval niet over te stressen. En daarna nog een kwartiertje woordjes leren. En dan lekker naar bed. tv aan of series op laptop of zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |