![]() |
Citaat:
|
sarah je hebt pm!
|
Citaat:
|
Nils Petter Molvaer (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben al aan het zorgen dat mensen die ik ken zich verplicht voelen om mee te doen :D en phd's die in hetzelfde gebouw werken zullen ook wel meedoen als ze niet net tegen een deadline aanzitten, die moeten toch daar zijn en kunnen nog wel een halve dag werk doen tussendoor. |
Citaat:
|
Mjah ik ook :p.
|
we meten niet per se de wijsvinger maar de flexor van de wijsvinger en dat zal een tak van de m. flexor digitorum profundus zijn.
|
Citaat:
|
Maar we willen de amplitude van de beweging van de wijsvinger weten. Hmm. Daar ga ik me nog in verdiepen :Y
|
Citaat:
|
fffuuu we moesten vandaag ons stuk behandelen met de regisseuse en NIEMAND van ons kende het, we hadden nog niet eens afgesproken wie welke partij zong, ik zag de muziek voor het eerst! :facepalm:
Maar het ging best goed nog (Y) |
Premiata Forneria Marconi *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok
|
Ik heb ruzie met m'n mobiele provider. Hun belangrijkste argument is de hele tijd: "Uit onze aantekeningen blijkt dat het zo is afgesproken". Ik heb nu maar teruggemaild dat uit mijn aantekeningen blijkt dat het niet zo is en of ze de opname van het gesprek kunnen sturen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LL stuurt vooral graag klachtenbrieven.
|
Mensen wat is studeren opeens moeilijk & moeizaam als je een kater hebt :o.
|
Echt?
|
Citaat:
|
Citaat:
Tijd om naar huis te gaan! |
Woah, de wereld ziet er wel weer leuker uit na 2 uur slapen :bloos:
|
Ik ga ook zo maar eens. Nog 1 simulatie en dan heb ik allemaal getallen berekend waarvan ik geen idee heb wat ze betekenen, maar ze schijnen belangrijk te zijn voor m'n parameterschattig
|
Citaat:
|
Katers zijn voor mietjes.
|
Citaat:
:D |
Ik heb ook 1,5 uur geslapen, wat was dat fijn :o
Ik heb alleen geen zak gedaan. Alleen maar dat ding opgehaald en nog een keer gedoucht en mijn tanden gepoetst en een beetje tv gekeken in bed. |
Maar goed, nu 'kan' dat in principe nog, en die leerplanontwikkeling, dat zie ik nog wel... :p
|
]ik had volgens mij mijn tijd ook een stuk efficienter gebruikt als ik gewoon een paar uurtjes in bed was gekropen nadat jullie weg waren. Helaasch. Nu boodschapjes doen en hopen dat ik vanavond weer fris en fruitig genoeg ben om nog te leren. En anders wordt het morgen HEEL vroeg opstaan :D :(
heb ik jullie al verteld dat ik jullie haat? :O |
Citaat:
Ben nu aan het eten, zometeen nog wat leren. Wil vanavond naar die lezing.. vraag me wel af of het verstandig is :o |
Citaat:
|
Hehe mijn kater valt redelijk mee! De gewone brakheid i guess ;) Ik zit nu in een trein die telkens langzaam en dan weer normaal rijdt (n) Gelukkig zit er wel een omaatje met een discman tegenover mij abba te luisteren en op knopjes van haar koelkastmobiel te drukken, prachtig :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anyhow, supermarkt, koken, eten, leren. Tot later!
|
Bij mij viel de kater idd ook wel mee. 't Was even erg toen ik wakker werd, maar na het douchen en ontbijten en zo, was het vooral vermoeidheid/brakheid.
|
Ik heb ook geen last meer van de kater, maar wel van de stress toch een beetje :o
Mja, eigen schuld. |
mmm zo pizza ( zelf gebakken ) eten (y)
|
Ik had helemaal geen kater en ben nu niet eens meer brak! *O* *O* *O* Maar loomheid de gexte.
|
Ik voel me ook niet heel slecht, maar wel te gaar om ook maar iets aan informatie in me op te kunnen nemen.
|
Hmm, wat zal ik eens eten. Ik heb zin in pizza of zo maar ik heb nog te veel gezonde dingen die op moeten anders worden ze slecht.
|
:( Fuck fuck fuck mn stageplek gaat niet door en alleen maar omdat ze bezig zijn met een of andere herorganisering of zo en terwijl ze me ''normaal gesproken'' zonder meer een plek hadden aangeboden en meer van dat soort lof. GODVERDOMME.
|
Citaat:
anders zou ik gewoon een pizza nemen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |