![]() |
Citaat:
|
ik ga niet formatteren want dan moet ik photoshop, mirage, en al die andere software opnieuw installeren, dat duurt me te lang. Ik heb gisteren een nieuwe avast gedownload en dat erop gezet, en wat drivers voor de printer. Kan dat het zijn? Sindsdien werkt hij niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou het in veilige modus opstarten werkt al niet ;D;;;D:
|
Avast heeft toch ook issues met de laatste update? Las ik een paar dagen geleden wat over op Tweakers.net
Protip: Microsoft Security Essentials is een prima gratis alternatief. |
Citaat:
|
volkert naamzoek voor later!
|
Welke error krijg je in je logboek?
Probeer hem eerst te herstellen naar voordat je die zooi had geïnstalleerd kijken of hij het dan doet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok, dat was flauw
|
@Fizzle: wat waren het dan voor gekke groenten?
|
Een of ander kooltje, zo groot als een appel, rood met wit zoals eikenbladsla. En ik wist niet wat de raapstelen waren, en er waren lange witte wortels maar het waren geen pastinaken, en er waren vreemd gekleurde waterkersjes, en nog meer :bloos:
|
schoorseneren1!
|
Oh dat kan wel ja! :y
Dat zijn die kutdingen waar je zulke zwarte kleefzooi van aan je handen krijgt toch? |
Rettich!
(de lange witte wortels) |
:D
|
mmm, volgens mij ben ik captain awesome en heb ik het gemaakt
|
jaaaa gelukt! Bedankt dat jullie mij er zo mooi doorheen hebben weten te loodsen, heren! Nu heb ik vandaag geleerd wat systeemherstel is en veilige modus :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
en toen gingen we terug in de tijd! |
Citaat:
|
als de printer nu ook weer werkt ga ik wel heel erg hard lachen, volgens mij is mijn vader al een nieuwe kopen want die komt bijna elke lunchpauze in de mediamarkt d;;d;D:
|
Citaat:
|
Ok hoe kan ik defragmenteren door elkaar halen met formatteren?:D
|
Citaat:
|
ahahhahaha de printer doet het ook weer :D
|
hahahaa als mijn vader nu al zijn pauze heeft gehad heeft hij waarschijnlijk een nieuwe gekocht. Dan krijg ik misschien wel de oude :bloos: dan heb ik opeens een printer en een scanner.
|
Citaat:
|
Heerlijk, EHBO (Eerste Hulp Bij Opvoeden). Eerst een kwartiertje op de 'Reflection Chair' en dan door naar de 'Communication Couch' :D :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
met het introotje leek het een mooie aflevering te worden, maar eigenlijk kwam het er op neer dat de kinderen wat minder extra curriculum nodig hadden en dat de oudste één keertje op z'n plek gezet moest worden :o |
ik vond het wel heel zielig toen een van de kereltjes het meisje in haar gezicht spuugde :(
|
tot zover mijn bijdrage, ik ga weer :p
|
Godsamme wat gaat er toch altijd weer veel zooi mee voor een weekendje (N)
|
Hoi. Zon! :cool:
Radio 2 op de achtergrond. En door naar de selectiedag bij een van de sollicitaties! (Dus mezelf door het e-assessment geloosd!) *O* |
Citaat:
Hoeveel heb je nu werkelijk nodig voor een weekend? (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |